Nou, geweldig.quote:
Daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef miieejj het volgende:
the boys are back in town.. dat haddendie gasten van op zoek naar joseph nog gezongen
pagina kan niet worden weergegeven.quote:Op maandag 21 december 2009 22:33 schreef imc het volgende:
seriousrequest.lichtsnel.nl is bereikbaar met mirc.
of via mirc://seriousrequest.lichtsnel.nl
Kan toch.quote:
Nou ja..hé.., ik herkende het van die joseph programma daar in engelandquote:
Ik vond dat gewoon heel erg fijn.quote:Op maandag 21 december 2009 22:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
Nou ja..hé.., ik herkende het van die joseph programma daar in engeland
sorry hoor!!
Da's fijn !quote:Op maandag 21 december 2009 22:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vond dat gewoon heel erg fijn.
Ik zie een dikke typende panda met kerstmuts voor me als ik je posts zie.quote:Op maandag 21 december 2009 22:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vond dat gewoon heel erg fijn.
Joepie.quote:
Brakke webserver. Ligt er soms tijdens de Freaknacht zelfs al uit.quote:Op maandag 21 december 2009 22:30 schreef Derek010 het volgende:
seriousrequest.lichtsnel.nl ligt er meteen uit
Ik hou wel heel erg van eten.quote:Op maandag 21 december 2009 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie een dikke typende panda met kerstmuts voor me als ik je posts zie.
Wat icons allemaal met mensen doen zeg.
Fijn he?quote:
irc://irc.lichtsnel.nl/seriousrequest bedoel je.quote:Op maandag 21 december 2009 22:33 schreef imc het volgende:
seriousrequest.lichtsnel.nl is bereikbaar met mirc.
of via mirc://seriousrequest.lichtsnel.nl
Ze verwachten voor donderdag wat regen, maar verder geen sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 22:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik hoop donderdag naar het glazen huis te kunnen, als er weer bussen rijden... Zou echt vreselijk jammer zijn. Ik ben nog een actie aan het bedenken maar kom er niet echt uit. Armin van Buuren, Kane en Waylon komen toch?
doet t ook niequote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
irc://irc.lichtsnel.nl/seriousrequest bedoel je.
Ik zit erinquote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
irc://irc.lichtsnel.nl/seriousrequest bedoel je.
Ga nou terug, je hoeft hier niet te zijn! Maar als je hier ebnt, dan ben je met ons.quote:
in mirc mongool.quote:Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
pagina kan niet worden weergegeven.
Fijn he?quote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie ook meteen waarom porche1 zo veel posts heeft. Echt gewoon o-ve-ral op reageren en vaak inhoudelijk 0
Ik ga rond 11.00u hier weg zijn we er rond 12.00u even de stad in dan naar het glazen huis en dan naar de optredens. Gewoon op de Grote Markt toch die acts?quote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze verwachten voor donderdag wat regen, maar verder geen sneeuw. Ziet er dus goed uit
. Heb zin in het optreden van Armin
Alle 13 Cartmanquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even relaxed op de bank liggen en verder kijken![]()
Nog 1 dagje werken en dan weer meer tijd hoop ik en als de kinderen mee werken om te kijken.
Doe ik toch mongool.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |