wat betekent datquote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Wat begrijp je niet aan onbevlekt ontvangen?
Dat dat niet mogelijk is.quote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Wil je afspreken? Zal ik je laten zien wat het NIET betekent.quote:
Dus?quote:
dat je denkt dat het niet mogelijk is, toont aan dat je wel weet wat het is. Helaas voor jou is het wel degelijk mogelijk als maagd zwanger te raken. In Bijbelse zin is het wat onwaarschijnlijker, omdat er helemaal geen man bij komt kijken.quote:
Geloof jij dan niet dat de wereld in 6 dagen is gemaakt, en Maria bezwangerd is door de heilige geest, en Jezus nooit met die hoer gebatst heeft?quote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef Snakey het volgende:
Abraham is toch ook iets van 200 nog iets oud geworden?
En meer van die fabels
Sinterklaas is al meer dan 1700 jaar oud als ik me niet vergis.quote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef Snakey het volgende:
Abraham is toch ook iets van 200 nog iets oud geworden?
En meer van die fabels
Dat is wat er ingepomd is, maar nee, ik ben een afvaliige.quote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geloof jij dan niet dat de wereld in 6 dagen is gemaakt, en Maria bezwangerd is door de heilige geest, en Jezus nooit met die hoer gebatst heeft?
Nou ja, de baard als bewijs? Ofzo.quote:Op maandag 21 december 2009 22:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sinterklaas is al meer dan 1700 jaar oud als ik me niet vergis.
Onbevlekt is dat Maria niet door de erfzonde belast was, niet dat ze maagd was.quote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Dat was ten tijde van de ijstijd. Godverdomme. Dat weet je toch wel?quote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef mirved het volgende:
Misschien kunnen jullie mij meteen ook uitleggen hoe hij over water kon lopen? Had hij zo'n grote voeten soms?
Dat wist ik nietquote:Op maandag 21 december 2009 22:03 schreef Iblis het volgende:
[..]
Onbevlekt is dat Maria niet door de erfzonde belast was, niet dat ze maagd was.
Ik kan in de winter ook over water lopenquote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef mirved het volgende:
Misschien kunnen jullie mij meteen ook uitleggen hoe hij over water kon lopen? Had hij zo'n grote voeten soms?
dat was mozus toch?quote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef mirved het volgende:
Dus haar ouders waren wel bevlekt, maar op de een of andere manier heeft ze dat in tegenstelling tot alle andere mensen niet geërfd.quote:Op maandag 21 december 2009 22:03 schreef Iblis het volgende:
[..]
Onbevlekt is dat Maria niet door de erfzonde belast was, niet dat ze maagd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |