Je lult je zelf er weer goed uitquote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
Ik bedoel ook niet allemaal hier, maar Fok!kers in het algemeen![]()
Voel je vooral niet aangesproken als je dat niet wil.
Ik woon 3 hoog achter zeg maar.quote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat let je om het te doen, oud nieuwjaar prima gelegenheid er voor.
Ja idd.. daaromquote:Op maandag 21 december 2009 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Na het halve uurtje begint het leuke juist
Ik houd je niet tegen hoorquote:
quote:
vandaar ook je slechte muzieksmaak of niet?quote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Duitsland is mijn favoriete vakantielandIch liebe es!
SCOOTERquote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
vandaar ook je slechte muzieksmaak of niet?
quote:
Ik hou niet van gitaarherrie, als dat in jouw oren slechte smaak is dan wel ja, maar het heeft weer niks met Duitsland te maken natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
vandaar ook je slechte muzieksmaak of niet?
Die is nog herstellendequote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met je vrouw bedoelde
![]()
![]()
Die zat toch geld te tellen aan een tafeltje?quote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef Horloge het volgende:
Ik ben al lang blij dat Timur die Ramon niet mee heeft genomen naar Groningen.
Giel volgens mij?quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik ga er vandoor, mensen!
Prettige avond nog!
quote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die zat toch geld te tellen aan een tafeltje?
Nope, studentenkamertje.quote:
Die is er inderdaad, hij rent elke dag in dat plakpak rondquote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die zat toch geld te tellen aan een tafeltje?
quote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef Horloge het volgende:
Ik ben al lang blij dat Timur die Ramon niet mee heeft genomen naar Groningen.
Luisteren kan toch ook het blijft radioquote:Op maandag 21 december 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga m'n tv aanzetten, en kijken of dat een beetje te doen valt met gamen. Zit wel kut (tv staat schuinachter me)
Annemieke snapte de grap ook niet gisteren, ze dacht echt dat Youp ging stoppen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Youp.... Niet mijn ding. Sorry Nederland....
Oh echt? Nou ja, ik zie hem niet op die updates en dat is al een goed ding.quote:Op maandag 21 december 2009 22:00 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die is er inderdaad, hij rent elke dag in dat plakpak rond
True, maar sommige dingen moet je gewoon zien bij SRquote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Luisteren kan toch ook het blijft radio
Nog korter ?quote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als ie ingestort is... word ie volgens mij behoorlijk kort af.
Misschien pept ie wel weer wat op nu hij achter de knoppen zit..quote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als ie ingestort is... word ie volgens mij behoorlijk kort af.
Het is niet dat ik hem niet snap. Zijn grappen enzo zijn "vaak" goed.quote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Annemieke snapte de grap ook (?) niet gisteren, ze dacht echt dat Youp ging stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |