lekker toch....quote:Op maandag 21 december 2009 20:55 schreef Laysa het volgende:
het was 1 kroket en 1 kaassoufle...en verder was ik ANTM aan het kijken
Ooo niet op tv? Bedankt!quote:Op maandag 21 december 2009 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
SBS online
http://www.sbs6.nl/web/show/id=306611/langid=43
Wij hebben nog nietsquote:Op maandag 21 december 2009 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Bijna alles aan boodschappen binnen. Op wat vers spul na.
Op tv?quote:Op maandag 21 december 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik keek House, en ga zo nog een aflevering kijken
Krengquote:Op maandag 21 december 2009 20:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee kreng , ik geloof je niet....![]()
Nee gedownload, nu zo episode 7 van seizoen 6quote:
ik moet ook nog voor 2e kerstdag maar we gaan kaasfonduen dus das makkelijk...en dan nog de boodschappen voor de rest van die weekquote:Op maandag 21 december 2009 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hebben nog niets
Wij zijn last minute shoppers
Nou....die wil ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee gedownload, nu zo episode 7 van seizoen 6.
Details over wat je daar allemaal terugvindt mag je achterwege latenquote:Op maandag 21 december 2009 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
terugvindneuspeuteren
Die moeten ze oook maar in de diepvries douwenquote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
Sneeuw vanuit het zuiden 10 tot 20 cm, volgens Piet
Kan je niet downloaden?quote:
Oeh, bahquote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet ook nog voor 2e kerstdag maar we gaan kaasfonduen dus das makkelijk...en dan nog de boodschappen voor de rest van die week
Waar, op Funda?quote:Op maandag 21 december 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dat wordt hier al zo weinig gedaan laat ons tochquote:Op maandag 21 december 2009 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen met dat tv kijken? Da's zo ouderwets
Hier is nog nietsquote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
Sneeuw vanuit het zuiden 10 tot 20 cm, volgens Piet
Piet?quote:Op maandag 21 december 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die moeten ze oook maar in de diepvries douwen
Ik laat het meestal achter op de snelwegquote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Details over wat je daar allemaal terugvindt mag je achterwege laten
quote:Op maandag 21 december 2009 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja daar begin ik niet aan hoor...ik eindig dan hoogstwaarschijnlijk met een kapotte laptop
Vandaar al die glijdende auto'squote:Op maandag 21 december 2009 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik laat het meestal achter op de snelweg
Was een goed idee van mijn vrouwquote:Op maandag 21 december 2009 20:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat heb je link bekeken, ik heb al wel wat,maar nog lang niet alles....
quote:Op maandag 21 december 2009 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja daar begin ik niet aan hoor...ik eindig dan hoogstwaarschijnlijk met een kapotte laptop
Is het een nieuwe aflevering?quote:Op maandag 21 december 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Da's op zich een goede eigenschapquote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet wat ik niet kan....dussssssssssss
Je moet je altijd meten aan mensen die dingen beter kunnenquote:
Okquote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Komt nog welrustig afwachten hoef je verder niks voor te doen
We hebben net zo'n 10 verschillende soorten kaas gekocht voor de kaasfondue en wijn natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet ook nog voor 2e kerstdag maar we gaan kaasfonduen dus das makkelijk...en dan nog de boodschappen voor de rest van die week
In Amerika half november uitgezonden, dus ligt aan je definitie van nieuw. In Nederland nog niet uitgezonden iig.quote:
Je hebt toch een vriend die dat voor je kan regelen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik heb er vrede mee.
Ik mis alleen altijd alle toffe series
Lost begint weer over paar wekenquote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik heb er vrede mee.
Ik mis alleen altijd alle toffe series
meer t verse werk , maar dat haal ik bij de slager en bakker, en donderdag heb ik vrij ,dus dat komt wel goed.lekker druk, maar ik babbel de tijd wel om....quote:Op maandag 21 december 2009 21:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was een goed idee van mijn vrouwZe krijgt altijd last van een schoppende voet bij het horen van krijzende koters dus 's avonds tijdens een lekkere sneeuwbui was een perfecte tijd
![]()
Heb je nog veel speciale dingen nodig?
Dat is wel een zure hihiquote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja natuurlijk...Pietje kennende gaat ie niet pimpen met wat ouds.....hihih
quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben net zo'n 10 verschillende soorten kaas gekocht voor de kaasfondue en wijn natuurlijk.
Verschillende soorten afbakbroden en broodje en vreten maar
O, ik dacht dat het nú uitgezonden werd, schrok al en dacht dat ik bijna de hele afl. gemist hadquote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In Amerika half november uitgezonden, dus ligt aan je definitie van nieuw. In Nederland nog niet uitgezonden iig.
Ik loop nog een seizoen achter ofzo, ik kocht altijd de dvdbox voor ex met kerst, afgelopen kerst niet zo'n zin meer inquote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lost begint weer over paar weken![]()
![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Mannen die naar borsten staren, leven 5 jaar langer"
En wat hebben wij daaraan?? Van ergernis gaan wij weer eerder dood zeker....quote:Op maandag 21 december 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leerzaam feitjequote:
Conclusie: homo's gaan eerder dood?quote:Op maandag 21 december 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
En films duren lang , ik kijk nooit naar films..quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik download eigenlijk ook nooit, duurt mij te lang en vind het teveel geneuzel.
We krijgen met kerst 8 vrienden te eten en het vers wat ik nodig heb, haalt mijn schoonmoeder want die krijgt ook eters en moet toch nog naar allerlei winkeltjes toequote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
meer t verse werk , maar dat haal ik bij de slager en bakker, en donderdag heb ik vrij ,dus dat komt wel goed.lekker druk, maar ik babbel de tijd wel om....
Dat doe je maar in ''Nijmegen''quote:Op maandag 21 december 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leerzaam feitje. En ik ga niet vragen om je tieten te sturen, die bluf heeft een zeker persoon hier ooit uitgevoerd, wat een bazenactie
.
Dat komt ten goede van onze gezondheidquote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je je tieten even wilt laten zien.
Zou je denken?quote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je je tieten even wilt laten zien.
Nee was CarOquote:
Hij zegt zelf van niet, maar je weet maar nooitquote:
De champies wel maar tomaatjes....veel te gezondquote:Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
en champignons en cherrie tomaatjes en nog meer van dat spul
Nou...ik geloof niet dat pietje dat zou vragenquote:Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zegt zelf van niet, maar je weet maar nooit
hahaha ik ken wel heel veel mensen en ben altijd langer boodschappen doen ,dan ik van plan was,maar ik houd niemand op want ik ben heel sociaal en weet me plek....quote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We krijgen met kerst 8 vrienden te eten en het vers wat ik nodig heb, haalt mijn schoonmoeder want die krijgt ook eters en moet toch nog naar allerlei winkeltjes toe![]()
Heb er eventueel wel tijd voor maar ikloop met krukken en dan wil je niet in drukke winkels/supermarkten rondlopen, en ik heb iemand nodig om de boodschappen te tillen![]()
Jij bent iemand die de hele rij ophoudt omdat je met de cassière staat te kleppen![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De champies wel maar tomaatjes....veel te gezond![]()
Wel verschillende salades, kruidenboter en andere smeerseltjes voor op het stokbrood
Ander onderwerp dusquote:Op maandag 21 december 2009 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Zal ook weer eens niet over tieten gaan.
*Gooit nog maar een blok beuken op het vuur en kijkt het verder even aan hier
Hondjes je krijgt morgen 17 graden zie ik net op het Spaanse nieuws!quote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef hondjes het volgende:
[..]
En films duren lang , ik kijk nooit naar films..
Zit nu naar de VPRO te kijken, maar weet niet wie die kerel is, die zo mooi verteld over films.![]()
Wie weet het?
Oh man, schei uit, wat een ramp. Of mensen die te langzaam inpakken zodat die achterlijke scanmiep denkt vanwege de snelheid die plank om te moeten gooien waardoor jij er helemaal omheen moet om in te pakken en het nog langer gaat durenquote:Op maandag 21 december 2009 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen die de kassa ophouden zijn erg.
Mensen die gaan lopen miepen over 3 cent teveel of een zegeltje te weinig zijn nog veel erger![]()
!
Dus NMNS wordt 380 jaarquote:Op maandag 21 december 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja en dan ben je halverwege en dan moet je er weer omheen om te pinnenquote:Op maandag 21 december 2009 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh man, schei uit, wat een ramp. Of mensen die te langzaam inpakken zodat die achterlijke scanmiep denkt vanwege de snelheid die plank om te moeten gooien waardoor jij er helemaal omheen moet om in te pakken en het nog langer gaat duren![]()
Ik haat ze!
Jij trekt er dus de hele donderdag voor uitquote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahaha ik ken wel heel veel mensen en ben altijd langer boodschappen doen ,dan ik van plan was,maar ik houd niemand op want ik ben heel sociaal en weet me plek....al zeg ik t zelf
"Heeft u er misschien 10 cent bij", "nou eeuhhh, even kijken"quote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of dat ze cash betalen of dat ze wachten met het zoeken naar hun pinpas als de rekening al opgemaakt is en hem dan niet kunnen vinden
Ik vraag tegenwoordig of ze dat NIET willen doen zodra ik een beweging in die richting zie.quote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja en dan ben je halverwege en dan moet je er weer omheen om te pinnen.
Ja die zijn erg!! Ik geef dan altijd het eerste muntje wat ik kan vinden. Al is het een halve euro.quote:Op maandag 21 december 2009 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen die gaan lopen miepen over 3 cent teveel of een zegeltje te weinig zijn nog veel erger![]()
!
Het is voor 2de kerstdag als we lekker samen zijnquote:
Je wintquote:Op maandag 21 december 2009 21:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Hondjes je krijgt morgen 17 graden zie ik net op het Spaanse nieuws!![]()
Trouwens de trekking van El Gordo de Navidad begint om 08.00 tot 12.00 uur.(!)
Zal straks even m'n loten inscannen.
Die Arabieren waar jij je inkopen doet geven helemaal geen zegeltjesquote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die zijn erg!! Ik geef dan altijd het eerste muntje wat ik kan vinden. Al is het een halve euro.
Of mensen die al honderd jaar bij Appie kopen en dat de cassiere drie keer moet vragen, "heeft u een bonuskaart?" die dan ook nog eens helemaal onder uit een tas gevist moet worden.quote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of dat ze cash betalen of dat ze wachten met het zoeken naar hun pinpas als de rekening al opgemaakt is en hem dan niet kunnen vinden
Wil je de bon?quote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze hebben tegenwoordig ook een heel protocol.
Heb je een klantenkaart? nee
spaar je zegeltjes? nee
doe je mee aan de pannenactie? nee
oh
Ik zeg tegenwoordig standaard en vooraf "Drie keer nee" en dat snappen ze niet en vragen het alsnogquote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze hebben tegenwoordig ook een heel protocol.
Heb je een klantenkaart? nee
spaar je zegeltjes? nee
doe je mee aan de pannenactie? nee
oh
Sommige mensen hebben principesquote:Op maandag 21 december 2009 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
!
Hebbie een beetje tieten dan? Doe 's pics!quote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Anniebab het volgende:
Mannen in de supermarkt is veeeel erger, steeds vragen waar iets staat en gelijktijdig naar je tieten loeren....valserds...
En dan nog alsnog zegeltjes meegevenquote:
Laat ze er dan ook niet zo uithangenquote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Anniebab het volgende:
Mannen in de supermarkt is veeeel erger, steeds vragen waar iets staat en gelijktijdig naar je tieten loeren....valserds...
Gaat hard met die inflatie daarquote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef Coos het volgende:
Er gaat morgen 2300 miljoen uit in de trekking in Spanje
Aech niequote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Anniebab het volgende:
Met hoeveel van dat bedrag ben je tevreden?quote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef Coos het volgende:
Of dat dezelfde mensen waar jij uren op heb moeten wachten jouw zegeltjes willenquote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan nog alsnog zegeltjes meegeven!
Met een tonnetje is het ergste leed voorlopig wel geledenquote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met hoeveel van dat bedrag ben je tevreden?
Of met een hele hand kleingeld aankomen, heel lang staat te tellen en dan toch maar met briefgeld betalenquote:Op maandag 21 december 2009 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
!
Zo ben ik dan weer wel, krijg je altijd zo'n ongemakkelijke "tsja als je 't niet vraagt krijg je ze ook niet"quote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of dat dezelfde mensen waar jij uren op heb moeten wachten jouw zegeltjes willen
En nu gaat het weer over tietenquote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
En als je ze bij de voornaam noemt, want dat staat met grote letters op hun linkertiet, dan kijken sommigen je zo dom aan alsof ze zeggen willen "Hoe weet jij dat nu?"
Hear! Hear!quote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef KRIBBET het volgende:
Of met een hele hand kleingeld aankomen, heel lang staat te tellen en dan toch maar met briefgeld betalen![]()
Oudjes, die goddomme de hele dag niets anders te doen hebben dan rustig dood gaan, gaan tijdens de drukste uren, nemen een paar dingen en dan vragen of ze even voor mogen...NEE![]()
Kleine kinderen die door de supermarkt rennen,niet luisteren naar hun ouders en als ik ze dan per ongeluk laat struikelen,heb ik het weer gedaan![]()
Ik kan nog wel even doorgaan maar dan moet ik een glas hele sterke drank inschenken om weer een beetje rustig te worden en die beelden uit mijn kop te krijgen
Ik ben vrijgezel, zie nooit tietenquote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nu weten we in ieder geval de reden...jullie worden allemaal dik over de honderd....
dat dan weer welquote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nu weten we in ieder geval de reden...jullie worden allemaal dik over de honderd....
En dat zeg je nu pas,quote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef Coos het volgende:
ze zijn ook online te vinden heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel, zie nooit tieten![]()
ja als ze t vragen kan ik t niet afwachten ze te showen....moeilijk hoor zo zelf doen...ze kijken hier nu ook allemaal heel raar ineens naar me....quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Coos het volgende:
Annie is zeker gelijk haar tieten aan het fotograferen.
aai.gifquote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel, zie nooit tieten![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pas,![]()
Nu kan ik geen lot meer kopen
Ik roep al vanaf augustus dat ik die loten gekocht heb. Ook hier op Fok hondjes!!!quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pas,![]()
Nu kan ik geen lot meer kopen
ik laat ze voor en help zequote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hear! Hear!
Er moet ouderendiscriminatie ingevoerd worden, niet welkom op koopavonden en 't weekend. Ze hebben tijd genoeg doordeweeks.
We wachten rustig af totdat ze zelf oud zijn, ik heb nu al binnenpret bij de wetenschap dat tegen die tijd iedereen ze laat verrekkenquote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik laat ze voor en help ze......echt dat hoort.... jullie moeten dat voorbeeld ook volgen.....
Wat??? die tieten???quote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We wachten rustig af totdat ze zelf oud zijn, ik heb nu al binnenpret bij de wetenschap dat tegen die tijd iedereen ze laat verrekken
Dat is omdat ze daaardoor ouder worden, snap dat danquote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Anniebab het volgende:
Kan je 't nou alleen maar over tieten hebben?quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan ga ik nu maar ff House kijken, oudjes.
Ik hou ook van jou.quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
...Dat je dvdspeler maar vast mag lopen
![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je 't nou alleen maar over tieten hebben?
Dat bedoel ik ook....quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is omdat ze daaardoor ouder worden, snap dat dan
hahahaquote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
...Dat je dvdspeler maar vast mag lopen
![]()
Ik had nog verder niets bijgelezen, behalve die postquote:
jij liet ze wel vastgebonden buiten in de sneeuw staanquote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
Gillende, zeurende, jankende, met van die miniwinkelwagentjes scheurenden kinderen die proberen je enkels te raken![]()
Heb er zelf 3 maar die flikten dat niet, had ik zo methodes voor
chantage?quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
Dat niet alleen, er moet een speciaal uurtje komen waarop ze naar binnen mogen en verder moeten ze wegblijvenquote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hear! Hear!
Er moet ouderendiscriminatie ingevoerd worden, niet welkom op koopavonden en 't weekend. Ze hebben tijd genoeg doordeweeks.
Je liet je koters in de auto zitten me de deuren op slot?quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
Gillende, zeurende, jankende, met van die miniwinkelwagentjes scheurenden kinderen die proberen je enkels te raken![]()
Nee hoor, gezellig mee boodschappen doen. Ik heb daar nl geen hekel aan en wil dus dat het ook gezellig blijft.quote:Op maandag 21 december 2009 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij liet ze wel vastgebonden buiten in de sneeuw staan....goed van jou...zal ze leren
Een kelder zekerquote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ging op de fietsquote:Op maandag 21 december 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je liet je koters in de auto zitten me de deuren op slot?
Er was vroeger op tv een serie met Rijk de Gooijer als een ouwe scheldende kolerelijer, zo zal ik waarschijnlijk ook zijn als ik oud ben en zal dan expres op de drukste tijden naar de supermarkt gaanquote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We wachten rustig af totdat ze zelf oud zijn, ik heb nu al binnenpret bij de wetenschap dat tegen die tijd iedereen ze laat verrekken
Ja dat kan natuurlijk ook (zei zij die altijd in de auto stapt)quote:
Kom op, daar liggen ze wakker van. Als ze tegenwoordig drie jaar oud zijn krijgen ze al 40 euro zakgeld per weekquote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef Anniebab het volgende:
Gewoon dreigen met een week spinazie, en geen chips en snoep....
Spinazie is toch lekker?quote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef Anniebab het volgende:
Gewoon dreigen met een week spinazie, en geen chips en snoep....
Zodat ze ze kunnen sparen en 3500 euro op kunnen nemen als ze 14 zijnquote:Op maandag 21 december 2009 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op, daar liggen ze wakker van. Als ze tegenwoordig drie jaar oud zijn krijgen ze al 40 euro zakgeld per week
quote:Op maandag 21 december 2009 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op, daar liggen ze wakker van. Als ze tegenwoordig drie jaar oud zijn krijgen ze al 40 euro zakgeld per week
Die koters zijn het ergstequote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
Psies, daar komt al dat gedonder doorquote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodat ze ze kunnen sparen en 3500 euro op kunnen nemen als ze 14 zijn
Of ze bellen met hun mobiel een pizza restaurantquote:Op maandag 21 december 2009 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
O echt hè dat racen met die karretjesquote:Op maandag 21 december 2009 21:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die koters zijn het ergsteLoop met krukken dus laat er wel is eentje struikelen
Je moet zo met ze oppassen, voor je het weet lig je op je snuffert, zou het Amerika zijn, geen probleem, aanklagen die hap maar dat kan hier niet.
Hoe regel jij het dan? Ik heb wel wat ideeen maar die zijn verboden in Nederland (en nog veel meer landen)
Zo was ik vorige week op een verjaardag van mijn nichtje. Er liepen ook ongeveer 10 kinderen rond in de leeftijd van 4 tot 9 jaar, nou ja liepen rond, ze renden door het hele huis, het liefst door de woonkamer rond de tafeltjes. Deden verstoppertje, ook in de woonkamer en gilden als een stel speenvarkens.quote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
Nou als ik het zo tegenwoordig in de winkels hoor en vroeger ook hoor, blèren en zeuren, ouders die niet reageren of niet durven te reageren.
Kinderen die hun gang gaan en hun ouders uitproberen omdat de meeste ze niet aan durven te pakken in de winkel.
Heb die oudste van mij 1 keer verteld dat dat de bedoeling niet was want anders schroomde ik niet om haar broek naar beneden te doen en een pets op haar billen te geven, ze keek me aan met zo'n blik van 'dat doe jij niet' Het is niet zo ver gekomen, want die broek naar beneden maakte nog meer indruk dan die pets.
En, 27 geleden alweer, kreeg ze bij binnenlopen van de Appie altijd een rauwe spercieboon, ja sorry hoor, gek kind is heten nog steeds. De andere 2 hebben, als ik in mijn geheugen teruggraaf geen problemen opgeleverd. Misschien gaf oudere zus het goede voorbeeld?
Ik heb een man bij me die de vriendelijkheid zelve is maar owee als hij met die boze ogen en dikke wenkbrauwen boven zijn bril uitkijkt dan stuiven ze allemaal wegquote:Op maandag 21 december 2009 21:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die koters zijn het ergsteLoop met krukken dus laat er wel is eentje struikelen
Je moet zo met ze oppassen, voor je het weet lig je op je snuffert, zou het Amerika zijn, geen probleem, aanklagen die hap maar dat kan hier niet.
Hoe regel jij het dan? Ik heb wel wat ideeen maar die zijn verboden in Nederland (en nog veel meer landen)
Kan je andere ouders niet gaan leren hoe het moetquote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
Nou als ik het zo tegenwoordig in de winkels hoor en vroeger ook hoor, blèren en zeuren, ouders die niet reageren of niet durven te reageren.
Kinderen die hun gang gaan en hun ouders uitproberen omdat de meeste ze niet aan durven te pakken in de winkel.
Heb die oudste van mij 1 keer verteld dat dat de bedoeling niet was want anders schroomde ik niet om haar broek naar beneden te doen en een pets op haar billen te geven, ze keek me aan met zo'n blik van 'dat doe jij niet' Het is niet zo ver gekomen, want die broek naar beneden maakte nog meer indruk dan die pets.
En, 27 geleden alweer, kreeg ze bij binnenlopen van de Appie altijd een rauwe spercieboon, ja sorry hoor, gek kind is heten nog steeds. De andere 2 hebben, als ik in mijn geheugen teruggraaf geen problemen opgeleverd. Misschien gaf oudere zus het goede voorbeeld?
quote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb een man bij me die de vriendelijkheid zelve is maar owee als hij met die boze ogen en dikke wenkbrauwen boven zijn bril uitkijkt dan stuiven ze allemaal weg
De andere kant van het verhaal is dat ze tegenwoordig ook niets meer mogen en er voortdurend toezicht lijkt te moeten zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik zei nog tegen mijn zus dat die van ons dat nooit gemogen hebben.
Jemig, daar word je toch helemaal gek van, zou dan een kamertje als speelkamer aanwijzen. Het mag dan wel een verjaardag zijn maar halloooo en zeker als ouderen mee gaan doen en daarmee een signaal afgeven dat het leuk en goed is. Ga lekker naar buiten ga daar gillen, rennen en ravotten met ze.quote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo was ik vorige week op een verjaardag van mijn nichtje. Er liepen ook ongeveer 10 kinderen rond in de leeftijd van 4 tot 9 jaar, nou ja liepen rond, ze renden door het hele huis, het liefst door de woonkamer rond de tafeltjes. Deden verstoppertje, ook in de woonkamer en gilden als een stel speenvarkens.
Het gekke was dat sommige vaders ook mee deden en die kinderen helemaal gek maakten, eigenljk waren dat 2 stiefvaders die waarschijnlijk aan iedereen wilden laten zien hoe leuk ze wel niet waren met de kids van hun vriendin![]()
Ik zei nog tegen mijn zus dat die van ons dat nooit gemogen hebben.
Duhquote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De andere kant van het verhaal is dat ze tegenwoordig ook niets meer mogen en er voortdurend toezicht lijkt te moeten zijn.
Toen ik klein was dan was het even snel naar huis (soms ook helemaal niet) en vervolgens weer naar buiten. Zomer en winter, je zat nooit binnen maar je was altijd op pad en je raakte je energie kwijt. Kom daar nu nog maar eens om. Ze zitten of TV te loeren, of doen een spelletje op de PC, maar echt urenlang buien zijn, dan zie ik nog maar zelden.
Knikkeren, stoepranden, met de tennisbal tegn de garage, voetballen, schommelen, rolschaatsen, elastieken.....manmanman ik was altijd buitenquote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De andere kant van het verhaal is dat ze tegenwoordig ook niets meer mogen en er voortdurend toezicht lijkt te moeten zijn.
Toen ik klein was dan was het even snel naar huis (soms ook helemaal niet) en vervolgens weer naar buiten. Zomer en winter, je zat nooit binnen maar je was altijd op pad en je raakte je energie kwijt. Kom daar nu nog maar eens om. Ze zitten of TV te loeren, of doen een spelletje op de PC, maar echt urenlang buien zijn, dan zie ik nog maar zelden.
Hier idem dito, altijd ff je neus laten zien als je uit school kwam en of je ging buitenspelen of naar wie je toeging.quote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En welke debiel heeft verzonnen dat de kinderen een klein winkelwagetje kunnen nemenquote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O echt hè dat racen met die karretjes
Oostenrijks bloed?quote:Op maandag 21 december 2009 22:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ik een kind zou krijgen wat de helft zo vervelend zou zijn als ik vroeger....ik zou een kelder graven
Och, zo erg moet het toch ook weer niet zijn, maar hij zal het eerder doen bij de losgeslagen kindertjes van tegenwoordig dan bij die van hemzelf, die moeten alleen maar lachen als paps zijn boze blik gebruikt.quote:Op maandag 21 december 2009 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn vader kon dat ook zo goed....2 hele grote staalblauwe ogen en mn broer en ik waren als lammetjes.....ik had er zelfs nachtmerries van
Dat zou goed kunnen zijn, maar ik geef een eventuele verklaring waarom kinderen thuis zo druk zijn en druk doen. Ze raken hun energie nauwelijks meer kwijt.quote:Op maandag 21 december 2009 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duh![]()
In jouw jeugd waren er helemaal geen pc's en tv's, anders had je er ook achter gezeten.
Daar kom je goed mee weg want geen van de ouders kan je dan iets maken!quote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb een man bij me die de vriendelijkheid zelve is maar owee als hij met die boze ogen en dikke wenkbrauwen boven zijn bril uitkijkt dan stuiven ze allemaal weg
Inderdaad, en dan liet ik oma oppassen als ik moest werken en dan zat oma thuis geduldig op de kinderen te wachten, die kwamen dan thuis en zeiden oma hallo en meteen gedag omdat ze naar buiten gingen en daar zat oma dan, nutteloos te zijnquote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier idem dito, altijd ff je neus laten zien als je uit school kwam en of je ging buitenspelen of naar wie je toeging.
Het was wel erg effectiefquote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Och, zo erg moet het toch ook weer niet zijn, maar hij zal het eerder doen bij de losgeslagen kindertjes van tegenwoordig dan bij die van hemzelf, die moeten alleen maar lachen als paps zijn boze blik gebruikt.
Je rot gelachen?quote:Op maandag 21 december 2009 22:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan je andere ouders niet gaan leren hoe het moet![]()
Zoiets werkt gewoon.
Jacob Spoelstra heeft daar een leuk stukje over gemaakt.
Kijken vanaf 2 minuten.
Zat tijdens dit optreden in de zaal en heb me rot gelachen
en wat dacht je van alle E-nummers bijna overal in?quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen zijn, maar ik geef een eventuele verklaring waarom kinderen thuis zo druk zijn en druk doen. Ze raken hun energie nauwelijks meer kwijt.
Ik vind die karretjes ook maar niks, maar dat heb je waarschijnlijk wel begrepen. Ook dat je geen kinderen hebt had ik door, iedereen zijn eigen keuze toch? Tis ook niet zaligmakend hoor, kan ze hier af en toe nog wel achter het behang plakken. Kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen. Je bent er nooit klaar mee.quote:Op maandag 21 december 2009 22:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En welke debiel heeft verzonnen dat de kinderen een klein winkelwagetje kunnen nemen![]()
![]()
Zo blijven ze rennen.
Oke, je had het misschien al begrepen, wij hebben geen kinderen![]()
Als ik een kind zou krijgen wat de helft zo vervelend zou zijn als ik vroeger....ik zou een kelder graven
Het was ook maar een garpjequote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen zijn, maar ik geef een eventuele verklaring waarom kinderen thuis zo druk zijn en druk doen. Ze raken hun energie nauwelijks meer kwijt.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar kom je goed mee weg want geen van de ouders kan je dan iets maken!
"Ga wenknbrouwen kweken"
loloballenquote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Knikkeren, stoepranden, met de tennisbal tegn de garage, voetballen, schommelen, rolschaatsen, elastieken.....manmanman ik was altijd buiten
Ja, ook het voer is redelijk naar de Filistijnen geholpen. Het is overal waar je kijkt allergie en ADHDquote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef Coos het volgende:
[..]
en wat dacht je van alle E-nummers bijna overal in?
dit vertel ik ook zo vaak.....dan was je ook meteen je energie kwijt, nu doen ze ook wel wat buiten, maar veeel minder en das gewoon de tijd ,alhoewel ik ze met de sneeuw nog niet heb gezien deze paar dagen....zelfs die van 14....quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Knikkeren, stoepranden, met de tennisbal tegn de garage, voetballen, schommelen, rolschaatsen, elastieken.....manmanman ik was altijd buiten
2 winters in Oostenrijk gewerkt, je pikt is wat op zoquote:
quote:
Yoh !!! Dat is tegenwoordig toch veel minder. Ik zoop en at alle kleurstoffen van de regenboog en weet ik veel nog meer. En zie wat er van me geworden is .. Oh wachtquote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef Coos het volgende:
[..]
en wat dacht je van alle E-nummers bijna overal in?
Had maar weinig last van mijn paps, die zat op zee, 6/7 maanden weg en een week of 4 thuis, had ook geen ontzag voor hem totdat ik een keer ergens om zeurde , kreeg me toch een pak voor mijn broek, is trouwens maar 1 keer gebeurd.quote:Op maandag 21 december 2009 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was wel erg effectief....9 van de 10x hielden we ons koest
Onderuit gaan was niet de bedoeling, toch?quote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat stonken die dingen trouwens....en met je fiets onderuit op de heuveltjes gaan...heel hard
quote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh !!! Dat is tegenwoordig toch veel minder. Ik zoop en at alle kleurstoffen van de regenboog en weet ik veel nog meer. En zie wat er van me geworden is .. Oh wacht
Die is cool !!! Heel bizar maar echt mooi op één of andere manier. Je krijgt er trek vanquote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef Coos het volgende:
FILMTIP
Straks op België 2 om 23.05 DELICATESSEN
een surrealistische zwarte komedie
aan de recensies te zien een maffe film.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Onderuit gaan was niet de bedoeling, toch?
Wij hebben het hele optreden gezien, zal misschien het verschil zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Je rot gelachen?
Ik heb net gekeken en één keer een beetje moeten glimlachen. Wat een droeftoeter
Ach, dat is mij ook weleens overkomenquote:
Nou Babs, jij laat je wel heel makkelijk weg sturenquote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef Anniebab het volgende:
Ik ben nog ff zappen, ze hebben de comp al in gebruik en nu moet ik van de laptop....
Ik had het al een beetje door jaquote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind die karretjes ook maar niks, maar dat heb je waarschijnlijk wel begrepen. Ook dat je geen kinderen hebt had ik door, iedereen zijn eigen keuze toch? Tis ook niet zaligmakend hoor, kan ze hier af en toe nog wel achter het behang plakken. Kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen. Je bent er nooit klaar mee.
Ze hebben hun moeder goed afgerichtquote:Op maandag 21 december 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou Babs, jij laat je wel heel makkelijk weg sturen![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh !!! Dat is tegenwoordig toch veel minder. Ik zoop en at alle kleurstoffen van de regenboog en weet ik veel nog meer. En zie wat er van me geworden is .. Oh wacht
Trustenquote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
Ik ga dr ook vantussen...slaap lekker voor straks allemaal
Welterusten honeyquote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
Wat een opdringerige buren heb je zeg, zou het niet pikkenquote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef Anniebab het volgende:
Ik ben nog ff zappen, ze hebben de comp al in gebruik en nu moet ik van de laptop....
Ik zeg ook regelmatig Babs, omdat ik 't een leuke naam vindquote:Op maandag 21 december 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou Babs, jij laat je wel heel makkelijk weg sturen![]()
Trustequote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat je daar tegenwoordig wel duidelijk over moet zijn, zeker naar elkaar toe, anders krijg je maar van die miscommunicaties. Van gedachten veranderen kan altijd, daar doe je niks aan, is menselijk maar wel moeilijk als je als partner daar anders over denkt.quote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had het al een beetje door ja![]()
Weet niet meer precies wanneer maar volgens mijn moeder zat het er vroeg in dat ik geen kinderen wilde.
En sommige relaties konden daar niet tegen, jaren zeggen, wilgeen kinderen en dan blijken ze opeens een klokje ergens te hebben, loopt niet eens gelijk, en willen ze kinderen.
Anja leerde ik kennen: Ben je vrijgezel? ja, Wil je kinderen? nee. Daarna zag ik haar een paar dagen niet![]()
Het is daarna helemaal goed gekomen, nu 13 jaar geleden en de klok staat nu wel stil![]()
Wij houden het op veel huisdieren![]()
Maar ik ben wel blij dat mijn moeder en schoonmoeder er anders over dachten
Echt?! Toevallig, o nee, toeval bestaat nietquote:Op maandag 21 december 2009 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeg ook regelmatig Babs, omdat ik 't een leuke naam vind
En wat is een Babs....hahahah ik heb ze weggejaagd...quote:Op maandag 21 december 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Toevallig, o nee, toeval bestaat niet![]()
Ik zeg eigenlijk ook al en tijdje Babs, ik vind Babs een lieve naam en als ik Anniebab zie denk ik eerder aan een Babs dan aan een Annie
Kijken die film Coos.. Ben benieuwd wat je ervan vind.quote:
Een Babs is iemand die Babs heetquote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En wat is een Babs....hahahah ik heb ze weggejaagd...
Babs afkorting van Barbara?quote:Op maandag 21 december 2009 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Babs is iemand die Babs heet
Waar komt de naam Anniebab eigenlijk vandaan?
Zo vond ik Peggy altijd een mooie naam omdat ik op de Peggy uit de Tina wou l;ijken....lang gelee hoor...quote:Op maandag 21 december 2009 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heette Bep, maar haar nieren werkten niet goed en toen kreeg zij een donornier van haar man en sindsdien noemt zij zichzelf Babs en viert ze elk jaar haar verjaardag en de dag dat ze haar nieuwe nier kreegquote:
Ehhhh ja dat is lekker duidelijkquote:Op maandag 21 december 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heette Bep, maar haar nieren werkten niet goed en toen kreeg zij een donornier van haar man en sindsdien noemt zij zichzelf Babs en viert ze elk jaar haar verjaardag en de dag dat ze haar nieuwe nier kreeg
Misschien moeten we even geduldig zijnquote:Op maandag 21 december 2009 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
Waar Anniebab vandaan komt kan alleen annie een verklaring over geven.
Het leven is veel te kort om er omheen te draaienquote:Op maandag 21 december 2009 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar tegenwoordig wel duidelijk over moet zijn, zeker naar elkaar toe, anders krijg je maar van die miscommunicaties. Van gedachten veranderen kan altijd, daar doe je niks aan, is menselijk maar wel moeilijk als je als partner daar anders over denkt.
En idd wees je moeder en schoonmama maar dankbaar!
Nou das heel stom, mijn dochter zat altijd met haar vriendinnetje te fantaseren met hun pop Annabel,en die hadden t over annie en anniebab, en weet ik wie allemaal.... en toen ik eens op de frontpage zat wilde ik een keer reageren, en toen maakte me dochter me account aan,met die poppenaam....ja ik weet t t slaat nergens op, maar zo is t.quote:Op maandag 21 december 2009 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook , namen van mensen die je leuk vond, blijven iets hebben....quote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ken een Babs uit m'n jeugd, die was heel erg ok![]()
![]()
Misschien dat het daar door komt
Het zijn net kamerleden.quote:Op maandag 21 december 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
Hebben die Pauw en Witteman nou al weer winterslaap?![]()
Coos !quote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Het zijn net kamerleden.
Alleen Harry werkt dôr![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)luchten__.html?p=5,2
Heb mijn tip al gegeven.quote:Op maandag 21 december 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Coos !
deze man heeft tips nodig![]()
Scheren
quote:Op maandag 21 december 2009 22:58 schreef Coos het volgende:
Mesje![]()
rats rats rats en kaal is je zakie
Dank jequote:Op maandag 21 december 2009 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
Voor iedereen die gaat slapen en waar ik geen reaktie op heb gegeven, trussels, ik zit ff ergens anders
Jij ook truste straks, Sjaan.quote:Op maandag 21 december 2009 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
Voor iedereen die gaat slapen en waar ik geen reaktie op heb gegeven, trussels, ik zit ff ergens anders
weetiknietquote:Op maandag 21 december 2009 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg lui varken, wat gaat die Griek voor je koken met Kerst
quote:Een man ligt op zijn sterfbed en zijn zoon zit wakend naast hem. De geur van verse warme appeltaart streelt de neus van de man en hij vraagt aan zijn zoon: ''Jongen, wilt ge me een stukje taart halen uit de keuken?'' Even later staat de jongen met lege handen weer aan het bed, waarop de vader: ''Wel?'' Zegt de jongen: ''Mama zegt dat de taart voor na de begrafenis is.''
Moet er ook niet aan denken. Mijn laatste wilde dat ook, 24 x 7, erg hoorquote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef FANN het volgende:
ik krijg een loge
en daar heb ik sooooooooo geen sin in
![]()
errug he
geitjes hebben ze nodig voor andere dingen die schapen vreten ze wel opquote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zal wel geitenvlees zijn, daar kun je tegenwoordig aardig goedkoop aankomen
Heb je hem wel eens betrapt?quote:Op maandag 21 december 2009 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
geitjes hebben ze nodig voor andere dingen die schapen vreten ze wel op
huh?quote:Op maandag 21 december 2009 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken. Mijn laatste wilde dat ook, 24 x 7, erg hoor
Een logee die FOK! leest?quote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef FANN het volgende:
ik krijg een loge
en daar heb ik sooooooooo geen sin in
![]()
errug he
quote:Op maandag 21 december 2009 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Een logee die FOK! leest?
Want dan heb ik goed nieuws: die komt nu niet meer.
nee uit Greecequote:Op maandag 21 december 2009 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Een logee die FOK! leest?
Want dan heb ik goed nieuws: die komt nu niet meer.
En aandacht hè. Dat gaat je niet meevallenquote:Op maandag 21 december 2009 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
huh?
hebben we het wel over hetzelfde ?![]()
ik hoef die loge alleen maar voer te geven heur
nee ...quote:Op maandag 21 december 2009 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En aandacht hè. Dat gaat je niet meevallen
Aaahhhhh, schóónfamilie!quote:
Nee Griekse Adonis van het soort rond de 45 jaarquote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Aaahhhhh, schóónfamilie!![]()
Toevallig van het soort: boven de zeventig, scheten latend, met volle mond pratend en keihard snurkend?
Voor één onsje snijden ze geen hele kut aan.quote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef Gert het volgende:
Waar blijven het bloed en de ingewanden?
Wat een KUTFILM Coos
Misschien komt er zo nog iemand die een kilo kut bestelt.quote:Op maandag 21 december 2009 23:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor één onsje snijden ze geen hele kut aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |