Het is wel diesel natuurlijk, die hebben altijd minder vermogen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De auto zelf is fantastisch, ik zei hierboven gewoon dat ik meer vermogen had verwacht uit een gloednieuwe 2.5L motor. Er zat 120kW in dat ding, terwijl mijn eigen 20 jaar oude 2.5L motor 125kW genereert. Vandaar.
Pfff, zit alsnog 20 jaar verschil in!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is wel diesel natuurlijk, die hebben altijd minder vermogen.
Dat dus.quote:
2.5 uur om bij je startadres te komen...haha. Gebeurt niet zo HEEL vaakquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:57 schreef Mallet het volgende:
Ik reis maandag eerst 2.5 uur om bij mijn startadres te komen en rijd vervolgens in een kleine 2 uur naar Born. Daarna 3.5uur terug met OV.
2.5 uur om terug te komen is nog redelijk logisch, aangezien je vaak niet echt eindigt op plekken waar je zelf vlakbij woont (nou ja, niet altijd)...Maar 2.5 uur om op je begin adres te komen is toch iets anders, aangezien je vaak in je eigen omgeving wordt ingezetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:01 schreef Mathijz het volgende:
2,5 uur om terug te komen wel
Maandag 2 ritjes, ben benieuwd met dit winterse weer en OV
Bij mij nog wel eens met zekere regelmaat.. Drachten 3.5 uur.. Volkel was ook een roteind en soms zelfs eerst naar Born (à 3.5/4) en dan terug rijden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
2.5 uur om bij je startadres te komen...haha. Gebeurt niet zo HEEL vaak.
Zo zie je maar hoe druk ze op zoek zijn naar mensen in het Noorden. Serieus, mensen 3.5 uur met het OV laten reizen...zodat ze hier een auto op kunnen halen is nogal apart. Ik moet vrijwel altijd in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:06 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bij mij nog wel eens met zekere regelmaat.. Drachten 3.5 uur.. Volkel was ook een roteind en soms zelfs eerst naar Born (à 3.5/4) en dan terug rijden.
Mensen van < 21quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe druk ze op zoek zijn naar mensen in het Noorden. Serieus, mensen 3.5 uur met het OV laten reizen...zodat ze hier een auto op kunnen halen is nogal apart. Ik moet vrijwel altijd in de buurt zijn.
Mijn transportformulieren -> Ritbon Easyway.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:00 schreef Keuzer het volgende:
Even een vraagje voor chauffeurs die ook bij easyway werken, heb een tijd terug een mailtje gekregen dat de ritbonnen vervangen zouden worden voor formulieren die je voortaan zelf moest uitprinten...
Dat zou per 1 januari zo zijn maar ik kan ze nog nergens vinden in mijn inlogomgeving.
Iemand anders al wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |