In een club meer dan terecht.quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mensen die mensen stompen omdat ze rennen.
Dat is inderdaad nogal triest.quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Biels het volgende:
Ten slotte wil ik graag klagen, als dat mag, over mensen die een rondje gaan halen en vervolgens je bestelling opnemen met een pen en een blaadje. Ik bedoel, als we met 20 mensen zijn en iedereen wil wat anders, vooruit. We bestelden echter al systematisch elke ronde 5 bier en 3 wijn. Al 7 rondes op rij (want dit soort volk haalt altijd als laatst). Ik heb me in moeten houden om haar niet recht in het gelaat uit te lachen.
Zoek dan gewoon vrienden met hersenen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Biels het volgende:
Ten slotte wil ik graag klagen, als dat mag, over mensen die een rondje gaan halen en vervolgens je bestelling opnemen met een pen en een blaadje. Ik bedoel, als we met 20 mensen zijn en iedereen wil wat anders, vooruit. We bestelden echter al systematisch elke ronde 5 bier en 3 wijn. Al 7 rondes op rij (want dit soort volk haalt altijd als laatst). Ik heb me in moeten houden om haar niet recht in het gelaat uit te lachen.
quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mensen die mensen stompen omdat ze rennen.
Ik kan niet elk topic een diepe beschouwing geven op maatschappelijke zaken. Soms vind ik dingen gewoon vervelend.quote:Op maandag 21 december 2009 19:11 schreef Splutje het volgende:
Ik had meer verwacht van een Biels topic
ik stond 10 minuten een balletje te rollen en werd maar niet groterquote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Biels het volgende:
Ik bedacht me zojuist dat ik nog een klacht had over afgelopen zaterdag, toen mijn vrienden en ik in de Pacific een biertje aan het drinken waren. Sterker nog, ik heb er 3 klachten over, dus pak wat te drinken en ga er maar even goed voor zitten.
Om te beginnen stoor ik me aan rennende mensen tijdens het uitgaan. Niet dat dit vaak voorkomt ofzo, maar dit keer wel, dus is het klachtwaardig. Op de trap onderweg naar de WC werd ik ingehaald door een of ander blij emo-meisje die als een gek naar boven speerde. Kom ik ook boven aan, staat ze daar gewoon een praatje te maken met een ander figuur. Loop ik even later weer naar beneden, komt ze gewoon wéér langsscheuren. Ergerlijk. Pro-tip: niet rennen in de kroeg, anders krijg je stompen.
Verder kreeg ik halverwege de avond een uitnodiging voor een legendarisch sneeuwballengevecht in mijn handen gedrukt. Om 2 uur zou het helemaal losgaan in het grasveld naast de deur. Hoe spontaan! Ik keek om 2 uur nog even naar buiten, maar er stonden volgens mij maar 5 mensen elkaar aan te kijken van "dusseh, wat gaan we nu doen".
Dat zegt meer over jou dan over die mensen waar jij mee clubt. Wat een triesteling ben jij zeg, dat je met zulke mensen om gaat.quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Biels het volgende:
Je vergat: OPGELOST, SLOTJE!quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Alle klachten in dit topic zijn volgens de officiele Otis KLB-richtlijnen (versie 2009 deel 2, achtste druk) te beschouwen als volkomen terecht en legitiem.
Nee, deze mensen moeten gewoon opletten...quote:Op maandag 21 december 2009 19:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over die mensen waar jij mee clubt. Wat een triesteling ben jij zeg, dat je met zulke mensen om gaat.
Vreselijk, een vriendin van mij heeft een keer iemand die de hele tijd rondjes aan het rennen was gehaakt. Hij werd toen zo hard uitgelachen door een groot deel van de club.quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Biels het volgende:
Om te beginnen stoor ik me aan rennende mensen tijdens het uitgaan. Niet dat dit vaak voorkomt ofzo, maar dit keer wel, dus is het klachtwaardig. Op de trap onderweg naar de WC werd ik ingehaald door een of ander blij emo-meisje die als een gek naar boven speerde. Kom ik ook boven aan, staat ze daar gewoon een praatje te maken met een ander figuur. Loop ik even later weer naar beneden, komt ze gewoon wéér langsscheuren. Ergerlijk. Pro-tip: niet rennen in de kroeg, anders krijg je stompen.
We hebben de plaatselijke dancing op zijn kop gezetquote:Op maandag 21 december 2009 19:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Je bent bij de lokale discotheek geweest?
Volgens art. 7 lid 2 van de eerder genoemde versie van de richtlijnen hoeft er na het concluderen dat de klachten volkomen terecht en legitiem zijn, niet noodzakelijk overgegaan te worden tot het zetten van een slotje.quote:
Zo hoor ik het graagquote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Biels het volgende:
[..]
We hebben de plaatselijke dancing op zijn kop gezet
Campingdisco het Tentjequote:Op maandag 21 december 2009 19:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Alle klachten in dit topic zijn volgens de officiele Otis KLB-richtlijnen (versie 2009 deel 2, achtste druk) te beschouwen als volkomen terecht en legitiem.
Alleen die line was toch al eerder langsgekomen?quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Biels het volgende:
dus pak wat te drinken en ga er maar even goed voor zitten.
Why? Staat dat gelijk aan een gevalletje diefstal ofzo?quote:Pro-tip: niet rennen in de kroeg, anders krijg je stompen.
Dat zou wel kunnen, ik ben lang niet altijd even origineel. En ik ben van mezelf een heel rustige jongen, maar er zijn dingen die me helemaal gek maken.quote:Op maandag 21 december 2009 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Alleen die line was toch al eerder langsgekomen?
[..]
Why? Staat dat gelijk aan een gevalletje diefstal ofzo?.
Maar hoezo dan?quote:Op maandag 21 december 2009 19:22 schreef Biels het volgende:
En ik ben van mezelf een heel rustige jongen, maar er zijn dingen die me helemaal gek maken.
Het is niet zo dat ik stompen zou uitdelen, hoor. Maar als ik zie wat tegenwoordig al aanleiding is voor agressie in de nabijgelegen dansgelegenheden zou het best kunnen dat mensen tot tweemaal toe omver rennen op de trap ook dat soort consequenties zou kunnen hebben.quote:
stomme kampersquote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik stompen zou uitdelen, hoor. Maar als ik zie wat tegenwoordig al aanleiding is voor agressie in de nabijgelegen dansgelegenheden zou het best kunnen dat mensen tot tweemaal toe omver rennen op de trap ook dat soort consequenties zou kunnen hebben.
Ik heb het even snel gecheckt en het klopt.quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Dikke lul, drie bier. En vijf wijn.quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Biels het volgende:
We bestelden echter al systematisch elke ronde 5 bier en 3 wijn.
Weer een jongensziel die verplettert is en een trauma heeft voor et levenquote:Op maandag 21 december 2009 19:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vreselijk, een vriendin van mij heeft een keer iemand die de hele tijd rondjes aan het rennen was gehaakt. Hij werd toen zo hard uitgelachen door een groot deel van de club.
Wil je met me naar bed?quote:Op maandag 21 december 2009 19:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vreselijk, een vriendin van mij heeft een keer iemand die de hele tijd rondjes aan het rennen was gehaakt. Hij werd toen zo hard uitgelachen door een groot deel van de club.
jij bent veels te autistisch voor ynuhh.quote:
Ben ik niet.quote:Op maandag 21 december 2009 19:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jij bent veels te autistisch voor ynuhh.
Ach ja, bij zulk debiel gedrag vraag je er om.quote:Op maandag 21 december 2009 19:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Weer een jongensziel die verplettert is en een trauma heeft voor et leven
Goed deurbeleid doet vaak wonderen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Die lopen inderdaad in elke tent wel rond tegenwoordig. Kwalijke zaak.
je durfde niet eens naar je grote liefde saaab te lopen op het station.quote:
De kelder in Mill.....quote:Op maandag 21 december 2009 19:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:
mensen die niet kunnen lezen.quote:
Er was weinig deurbeleidquote:Op maandag 21 december 2009 19:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Goed deurbeleid doet vaak wonderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |