En hoe ga jij van VGA naar HDMI zonder convertor?quote:Op maandag 21 december 2009 19:00 schreef svk1985 het volgende:
of hdmi (tv specs niet bekeken overigens)
Tenzij je een ATI videokaart uit bepaalde series hebt werkt dit niet.quote:Op maandag 21 december 2009 19:06 schreef L4mpje het volgende:
Die kabel zou gewoon moeten werken hoor, je hebt dan waarschijnlijk de beeldscherm-instellingen van jouw laptop niet goed staan.
Die laptop zal wel gewoon video onboard hebben toch?quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Tenzij je een ATI videokaart uit bepaalde series hebt werkt dit niet.
Dus wat hebben we nu geleerd?quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef L4mpje het volgende:
[..]
Die laptop zal wel gewoon video onboard hebben toch?
Nou ja, vooral dat het niet werkt, tenzij je dus zo'n ATI kaart hebt (of een andere videokaart die het juiste signaal naar je tv kan versturen, maar naar mijn weten zijn die er niet).quote:Op maandag 21 december 2009 19:12 schreef L4mpje het volgende:
[..]
Oke, die ATI chip dus?En een laptop aanschaffen met svideo
Oh ik las het sowieso verkeerd, dacht dat je bedoelde dat het met ATI kaart níet werkt. Op mijn sony vaio fz11e werkt het op die manier wel in ieder geval, weet niet wat voor video kaart.quote:Op maandag 21 december 2009 19:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou ja, vooral dat het niet werkt, tenzij je dus zo'n ATI kaart hebt (of een andere videokaart die het juiste signaal naar je tv kan versturen, maar naar mijn weten zijn die er niet).
Ja als je een niet bestaande laptop wil aansluiten dan krijg je problemenquote:Op maandag 21 december 2009 18:56 schreef bartdommel het volgende:
Laptop:
Dell compaq 6820s
Output: VGA aansluiting
LOL my bad, heb inderdaad een HPquote:Op maandag 21 december 2009 19:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ja als je een niet bestaande laptop wil aansluiten dan krijg je problemen![]()
[edit] Misschien een HP [/edit]
Maar als je dat wil dan moet je een van de volgende converters aanschaffen:VGA -> Scart converter VGA - > HDMI converter (duur!) VGA -> Component
http://www.mcsnet.nl/nl/dept_83.html
Precies, kabel halen bij een onderdelenhuis (hoeft geen dure te zijn) en dan aansluiten.quote:Op maandag 21 december 2009 19:36 schreef bartdommel het volgende:
Ik zie net het volgende bij de specs van mijn videokaart:
ATI Mobility Radeon™ X1350
YPrPb component output for direct drive of HDTV displays
Zou het dan toch werken met een VGA -> component?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |