Zoals al gevraagd, kun je geen specificatie opvragen?quote:Op maandag 21 december 2009 18:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Internet heb ik onbeperkt!
Mijn provider is Vodafone.
nou ik check mijn tegoed altijd via mijn iPhone en dan krijg je geen specificatie, maar ik zal eens de rekening opvragen via vodafone.nlquote:Op maandag 21 december 2009 18:51 schreef grooteron het volgende:
krijg je daar geen specificatie van?
Dat zou ik dan eerst eens doen, voordat je hier op fok komt vragen wat die kosten moeten zijn...quote:Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
nou ik check mijn tegoed altijd via mijn iPhone en dan krijg je geen specificatie, maar ik zal eens de rekening opvragen via vodafone.nl
Die zitten in je bundel, je bent echter over je bundel heen gegaan... goh dus extra kosten (ook voor bellen zijn extra kosten)quote:Op donderdag 24 december 2009 00:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
Vorige maand bijna 30 Euro buiten mijn bundel! Ik snap er de balle van, hier de specificatie:
[ afbeelding ]
20 Euro aan SMS berichten naar natinale nummers, maar hoort dit niet gewoon in je bundel te zitten? Want daar zit ik toch nog binnen..
Hierdoor blijft er meer tegoed over en zal je niet buiten je bundel bellen/sms-enquote:Zorgeloos SMS
Stuur 1.000 sms'jes per maand voor slechts ¤ 10 per maand
Aanzetten? Ga naar My Vodafone of sms zorgeloos sms aan naar 4000 (gratis). Klik hier voor meer informatie over Zorgeloos SMS
Wauw, wat een tipquote:Op donderdag 24 december 2009 09:27 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Stroomkosten.
Daarom laad ik hem altijd op op werk.
Scheelt me 0,21 cent op per maand.
Tel uit je winst!
vertel dat m'n vriendin maar isquote:Op donderdag 24 december 2009 10:09 schreef _Flash_ het volgende:
Een rekening van 75 euro?! my god!
Er bestaan ook abonnementen van een tientje heh. Misschien een tip om wat minder te bellen en smsen.
Zojuist gactiveerd, samen met blox voor bellen naar vaste nummers.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:52 schreef Rapaille het volgende:
Wat jij moet nemen:
[..]
Hierdoor blijft er meer tegoed over en zal je niet buiten je bundel bellen/sms-en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |