Nee, je post is lekker origineel wil je zeggenquote:Op maandag 21 december 2009 17:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat een origineel topic.
nee, dat wil ik niet zeggen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:57 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
Nee, je post is lekker origineel wil je zeggen
en jouw reactie dáár weer op is zeker ook uniek in zijn soort?quote:Op maandag 21 december 2009 17:57 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
Nee, je post is lekker origineel wil je zeggen
Ik voel een reeks aankomenquote:Op maandag 21 december 2009 17:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
en jouw reactie dáár weer op is zeker ook uniek in zijn soort?
Nee, maar dat doet er niet toequote:Op maandag 21 december 2009 17:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
en jouw reactie dáár weer op is zeker ook uniek in zijn soort?
Ik hoop het niet voor je, lijkt mij een vrij naar gezicht.quote:Op maandag 21 december 2009 18:02 schreef ehqo. het volgende:
Zie ik eruit als FUCKING Erwin Kroll ofzo?
Nooit naar noorden of oosten geweest, zeker?quote:Op maandag 21 december 2009 18:16 schreef Droathoah het volgende:
Voor het eerst in me leven zoveel sneeuw gezien
Misschien helpt het als je je blote borst eens bedektquote:Op maandag 21 december 2009 18:18 schreef Remsjo het volgende:
Ik begin sneeuwmoe te worden.
Wat een baggerweer joh. Het mag van mij vrijdag zohard sneeuwen zodat Nederland helemaal kapotsneeuwt maar alstemblieft, hou die troep voor morgen en woensdag nog alsjeblieft bij je. Ik moet morgen en woensdag werken!!
Vandaag ook al niet naar t werk kunnen komen ivm pokkesneeuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |