ik had al het idee dat ik een aantal Second Identity platen hoorde tijdens A-lusion & Scope DJ bij Dangerouzmind zondagquote:Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef ElDani het volgende:
Scope DJ's twitter:
[..]
Zo dan! Gaat hard daar!
plz tel mequote:Op woensdag 30 december 2009 08:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Waarom rekenen, er zijn genoeg programma's die met point en click cue punten aangeven in een mp3 file. Ik gebruikte vroeger nog wel eens nero (naam van het programma vergeten) waarbij je gewoon in een grote mp3 aan kon geven. hier CUE point, hier en hier. Ben je binnen een paar minuten wel klaar als je de set al een keer gehoord hebt
quote:Aanstaande zaterdag worden er een aantal specials op Q-dance Radio uitgezonden. Waaronder een Scantraxx Jaaroverzicht, gemixed door Frontliner.
De programmering begint om 18.00 uur met het Scantraxx Jaaroverzicht, gemixed door Frontliner.
Daarna, om 19.00 uur, wordt de herhaling van de Jaarmix van Fusion herhaald, samengesteld en gemixed door The Pitcher.
En omdat Qountdown niet live uitgezonden wordt tijdens nieuwjaarsnacht, zal de gehele nacht alsnog te beluisteren zijn vanaf 20.00 uur op Q-dance Radio.
Beter... want die track van hun die als preview op Youtube is niet zo bijzonder en zeker niet hard.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had al het idee dat ik een aantal Second Identity platen hoorde tijdens A-lusion & Scope DJ bij Dangerouzmind zondagwelke ik herkende als een SI plaat klonken goed, mooi hard
quote:Waaronder een Scantraxx Jaaroverzicht, gemixed door Frontliner.
Als je voor de booth voor licht/ geluid stond tijdens het einde van Deepack moet je me bijna wel gezien hebben, ik ging als een gek tekeer toen Get Hit erop werd gegooid. Ik kwam er speciaal voor terug van de wcquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik was zeker van de partij afgelopen zondag, was om half 11 al present omdat m'n vriendin kwart voor 11 moest beginnen met werkenen ben rond half 4 naar huis gegaan, toen hadden we het beide gewoon op... Slim Shore inderdaad hele vette beukende set, A-lusion & Scope DJ gingen op dezelfde voet verder
Deepack niet heel super de luxe denderend en wat ik van Zany mee heb gekregen beviel weer als vanouds
PS: ik stond trouwens bijna de hele avond voor de booth van licht/geluid, meestal in het midden, dus ook recht voor de DJ-booth (vanuit de DJ gezien aan de overkant van de kuil)
Waren er wel een aantal langs gekomen ja, achteraf nog wel even met Dennis en Onne gepraat maar hier eigenlijk niet over. Villain zij er geloof ik ook nog een paar keer wat over.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had al het idee dat ik een aantal Second Identity platen hoorde tijdens A-lusion & Scope DJ bij Dangerouzmind zondagwelke ik herkende als een SI plaat klonken goed, mooi hard
Dat was ook gelijk het eerste wat ik dacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:05 schreef 16meter het volgende:
Barry staat niet echt bekend om z'n geweldige mixwerk (zacht uitgedrukt), maar zal wel een PC mixje zijn.
pogo. Vind t ook zeer irritant, kun je niet meer losgaanquote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
vlgs mij is daar een naam voor maar kan er niet op komen
[..]
Mwah dat zal welquote:Op woensdag 30 december 2009 18:05 schreef 16meter het volgende:
Barry staat niet echt bekend om z'n geweldige mixwerk (zacht uitgedrukt), maar zal wel een PC mixje zijn.
Ik vind dit een van zijn minste producties tot nu toe, geef me meer dingen als I will growl en Money talks Bullshit walks, Just a detail etcquote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef ElDani het volgende:
officiele preview van Tuneboy - Overkill
Undersound meets Killzonequote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef ElDani het volgende:
officiele preview van Tuneboy - Overkill
Ik vind het een superplaat! Lekker zomers en echt een "feelgood" track.
Zou het denk ik alleen beter gedaan hebben dus op de zomerfestivals
Zo die Pitcher Vs. B-Front zetten even een reeksje neerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:56 schreef Dark_Killah het volgende:
Lekker bezig op die stream. Iedereen die naar Qountdown gaat veel plezier.
01. Zany & Dozer - Fruxaqquote:Op woensdag 30 december 2009 21:46 schreef Jantje12345 het volgende:
Weet iemand welk plaatje voor Face The Enemy werd gedraaid op fear.fm stream? BVD.
Dankje!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
01. Zany & Dozer - Fruxaq
02. Noisecontrollers vs. Zany - Diffusion
03. Headhunterz - Subsonic (Late Night Edit)
04. Zany Vs. Noisecontrollers - Paranoid
05. Zany - Angel Of The Sun
06. Zany Vs. The Beholder - Euphoria
07. Titan - Nightmare (B-kant van Titan - Strength & Fury, nog niet uit)
08. Brennan Heart - Face The Enemy (Short Mix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |