@ Eldani hij is leeg

@ early vs nu discussie, ik kan dit toch wel deels begrij[pen omdat de hardstyle van tegenwoordig in de versteverte niet lijkt op de hardstyle van toen, het is goed vergelijkbaar met early hardcore vs hardcore dus ik heb absoluut geen problemen met die termen.. alhoewel early-hardstyle vs hardstyle dan miss een betere optie is

@ GHF discussie, er zitten idd mensen op die alles afzeiken wat uitkomt maar er wordt over het algemeen inhoudelijk gereageerd en er zitten mensen op die echt wel weten waar ze het over hebben. Je moet een beetje door het nu-style bashen heen prikken. Het zijn immers altijd dezelfde leden die hun afkeer moeten laten blijken, terwijl je ook gewoon niet meer in die topics kunt komen, maargoed...
De reden voor de HHZ ban is duidelijk, de topics monden altijd uit in discussie en Scul wordt altijd verantwoordelijk gehouden voor wat er wordt gezegd door leden op zijn board. (dit vertelt hij uitgebreid in een ander topic), dit heeft al geresulteerd in bedreigingen en dreigende rechtzaken.. dus ik kan me goed voorstellen dat je dan op een gegeven moment maar zegt van dan maar niet meer over die bepaalde artiest. Dan maar een beetje meer dictatorachtig ipv een rechtzaak.
@ Qountdown ik denk dat dailucia opent en slimshore net voor 12en moet draaien... waarom weet ik niet