voor zover ik weet, was de naam B-Front ook voldoende geweest; if you get my pointquote:Op maandag 21 december 2009 19:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Volumez![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een geile plaat zeg, ik snap niet waar ome Jones trouwens is gebleven
Ik bedoel ermee als je Lunatick & Volumez weet te produceren dan moet je toch wel heel wat in je mars hebben en wat doet deze man tegenwoordig? Erg jammer dat zo'n talent verloren is gegaan want hij treedt meer op dan dat hij produceert.
quote:Op maandag 21 december 2009 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
OMG... OMG... OMG...
01. D-Block & S-te-Fan - Let Me Tell You (Q-Base Intro)
02. Outsiders - Maneater
05. Luna vs Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
07. Chaps & Rolay - Familly Affair (Glowiej Mix)
09. The Hose - The Pressure
10. Jones & B-Front - Volumez
11. D-Block & S-te-Fan - Inqoming Intro
12. Abject - Rock That Thing
13. Unknown - Take On My Bootleg
15. Brainkicker - F.M.W. (Straight In The Ass Mix)
17. Outsiders - Infectuous (Wildstylez Remix)
19. The Machine - Butterfly
23. D-Block vs Tha Bazzpimpz - Rock Diz Joint
24. Donkeyrollers - Revolutions
28. Zanza Labs - Control The Mind (Abject Remix)
om er ff snel een paar te noemen
als je een keer bij ons in de buurt komt op een feest dan is dat wel een garantie om Jones te zienquote:Op maandag 21 december 2009 19:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Volumez![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een geile plaat zeg, ik snap niet waar ome Jones trouwens is gebleven
Klopt & (KLOPT!)quote:Op maandag 21 december 2009 19:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
als je een keer bij ons in de buurt komt op een feest dan is dat wel een garantie om Jones te ziendie gast staat (STAAT!) altijd binnen een straal van 10 meter van ons vandaan lijkt het wel
leuk! geef ff een seintje in deze topic-reeks als je een review hebt geschreven.quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
Owja Rippert, ik ben redactie frontpage omdat ik dance-evenementen ga reviewen voor fok
mooi werkquote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
Owja Rippert, ik ben redactie frontpage omdat ik dance-evenementen ga reviewen voor fok
Cool! Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |