Zany ownt altijd hard met zijn setjes, deze was inderdaad weer 1 in dat rijtjequote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Als je voor de booth voor licht/ geluid stond tijdens het einde van Deepack moet je me bijna wel gezien hebben, ik ging als een gek tekeer toen Get Hit erop werd gegooid. Ik kwam er speciaal voor terug van de wc
Voor het eerst sinds lange tijd (geloof Qlimax 08) weer eens Zany gehoord en wat kan die man draaien zeg ging het hard los!
had geen zin om helemaal naar de DJ-booth toe te lopen om ff te praten, dus mooi blijven staan op m'n goede plekkie daar in de zaalquote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Waren er wel een aantal langs gekomen ja, achteraf nog wel even met Dennis en Onne gepraat maar hier eigenlijk niet over. Villain zij er geloof ik ook nog een paar keer wat over.
voor de mensen die vanavond in utrecht zijn..verveel crusty vanavond maar flink voor mequote:Op donderdag 31 december 2009 10:33 schreef CrustyClown het volgende:
Voor de mensen die vanavond op QountDown zijn,. veel plezier en verveel bartman en huig maar flink voor meIk ga vanavond rustig in Utrecht in de kroeg wat biertjes doen.
nee dat ga je nietquote:Op donderdag 31 december 2009 11:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gaate gij niet mee?Maar zal die 2 ff flink vervelen
091. Squarehead - The Gathering (Hardstylers United Anthem)quote:Op donderdag 31 december 2009 12:18 schreef Dalton_ het volgende:
Ik vind dat als je over het gehele jaar 2009 kijkt de vetst platen er toch zeker tussen staan.. mis idd overclipping maar voor de rest een aardige weergave.. Al komt dat mischien omdat ik niet geboren ben om wild te worden van B2BW
Dat was die onbekende plaat waar ik gisteren zei dat hij zijn set mee opendequote:Op donderdag 31 december 2009 12:46 schreef LeonH het volgende:
Nieuwe Zany, wordt een 4 tracker!
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:46 schreef LeonH het volgende:
Nieuwe Zany, wordt een 4 tracker!
Bekijk deze YouTube-video
Ja was er ook even, kwartiertje volgehouden ofzo, wat n mongolen op die chat.quote:
Plaats een stampje voor me als pavo vanavond classic draaitquote:Op donderdag 31 december 2009 11:50 schreef NLS04 het volgende:
Zit de lijst nu te luisteren en krijg spontaan zin in vanavond![]()
Maar is dat dan een nadeel, of juist een voordeel? Nu heb je de gehele set pareltjes afgewisseld met wellicht wat minder grote producties. Als de top 30 perfect was geweest, hadden ze toch helemaal geen top 100 hoeven uitbrengen? Dan zou iedereen ergens halverwege een knipje plaatsen en geen aandacht schenken aan die platen...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef T_Killer het volgende:
Mmm Single sound op 59...ik ben gepikeerd! Verder vind ik de lijst ook tegenvallen. De platen staan er wel allemaal in, maar de volgorde valt tegen, mja doe je niets aan.
Beter een top 40 van goede kwaliteit dan die bagger sets van defqon of qlimax (slechte opnames, dom geouwehoer en ontbrekende stukken). Ter afwisseling vind ik de top 40 setjes altijd prima te pruimen... Maar ja, das mijn mening.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:31 schreef Sethje het volgende:
Gaan we hier nu serieus discussiėren over een pauper zender als fear FM, haha kom op zeg. Die live setjes waren leuk maar die top 40 etc. zijn toch nog nooit de moeite waard geweest om serieus genomen te worden..................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |