abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76215519
als het huiswerk vandaag opschiet, kan ik eindelijk beginnen met mijn jaarmix
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_76216986
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:25 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Hier is wel interesse voor 2 stuks.. Groot (lees erg onwijs groot) struikelblok is alleen de reis vanuit arnhem/ nijmegen richting de HMH en terug. Ik wil echt niet rijden en mn maat heeft vorig jaar gereden en dat was hem niet erg goed bevallen.. En wat ik zo op de NS site zie zullen we met de laatste trein al om kwart over 8 ofzo voor de HMH staan

Zijn hier nog fokkers die vanuit deze hoek (Arnhem of Nijmegen) richting de HMH gaan en 2 plekken over hebben in hun auto? Meebetalen aan de benzine doen we graag
joe, ja 16meter is eerst, we hebben nog 4 kaarten atm dus het hangt af van hoeveel 16m er wilt!

maar ik ben aankomende 2 dagen veel bij familie en dergelijke ongein, dus mn huisgenoot regelt de administratie. 16m heeft zn gegevens al, ik zal het zo ook even naar jou sturen just in case, maar hangt dus af van hoeveel 16m er wilt!
Dr staat een paard in de gang!
pi_76217320
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef Tha_Bartman het volgende:

Noisecontrollers - Macabre

nu op 2 in HHZ top 10 voor januari, release ?

Ze hadden op PF al gemeld dat er een Macabre edit zou komen.. DIe komt dus uit?
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 30 december 2009 @ 13:22:16 #199
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_76218122
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:51 schreef HarryVanDeTap het volgende:

joe, ja 16meter is eerst, we hebben nog 4 kaarten atm dus het hangt af van hoeveel 16m er wilt!
Bedankt voor je PB maar we hebben de knoop doorgehakt ( ) en besloten toch maar naar de matrix te gaan. We hebben alles op een rijtje gezet en kwam tot de conclusie dat matrixx ook een dikke line-up heeft, goedkoper is en op de fiets kan ipv een lastig te regelen autoreis . Enige minpunt is waarschijnlijk een mindere show maar ach dat mag de pret niet drukken
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_76225180
Scope DJ's twitter:
quote:
Working on the fifth and sixth Second Identity track with @djalusion !
Zo dan! Gaat hard daar!
pi_76226734
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef ElDani het volgende:
Scope DJ's twitter:
[..]

Zo dan! Gaat hard daar!
ik had al het idee dat ik een aantal Second Identity platen hoorde tijdens A-lusion & Scope DJ bij Dangerouzmind zondag welke ik herkende als een SI plaat klonken goed, mooi hard
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 30 december 2009 @ 16:56:22 #202
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_76227039
quote:
Op woensdag 30 december 2009 08:26 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Waarom rekenen, er zijn genoeg programma's die met point en click cue punten aangeven in een mp3 file. Ik gebruikte vroeger nog wel eens nero (naam van het programma vergeten) waarbij je gewoon in een grote mp3 aan kon geven. hier CUE point, hier en hier. Ben je binnen een paar minuten wel klaar als je de set al een keer gehoord hebt
plz tel me zoek al eeuwen naar een goed programma
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_76228276
quote:
Aanstaande zaterdag worden er een aantal specials op Q-dance Radio uitgezonden. Waaronder een Scantraxx Jaaroverzicht, gemixed door Frontliner.

De programmering begint om 18.00 uur met het Scantraxx Jaaroverzicht, gemixed door Frontliner.
Daarna, om 19.00 uur, wordt de herhaling van de Jaarmix van Fusion herhaald, samengesteld en gemixed door The Pitcher.

En omdat Qountdown niet live uitgezonden wordt tijdens nieuwjaarsnacht, zal de gehele nacht alsnog te beluisteren zijn vanaf 20.00 uur op Q-dance Radio.
pi_76228408
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik had al het idee dat ik een aantal Second Identity platen hoorde tijdens A-lusion & Scope DJ bij Dangerouzmind zondag welke ik herkende als een SI plaat klonken goed, mooi hard
Beter... want die track van hun die als preview op Youtube is niet zo bijzonder en zeker niet hard.

edit: deze
  woensdag 30 december 2009 @ 18:01:42 #205
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_76229402
quote:
Waaronder een Scantraxx Jaaroverzicht, gemixed door Frontliner.
!
There is no rehab for stupidity.
pi_76229557
Barry staat niet echt bekend om z'n geweldige mixwerk (zacht uitgedrukt), maar zal wel een PC mixje zijn.

[ Bericht 42% gewijzigd door 16meter op 30-12-2009 18:11:04 ]
pi_76229748
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

[..]

ik was zeker van de partij afgelopen zondag, was om half 11 al present omdat m'n vriendin kwart voor 11 moest beginnen met werken en ben rond half 4 naar huis gegaan, toen hadden we het beide gewoon op... Slim Shore inderdaad hele vette beukende set, A-lusion & Scope DJ gingen op dezelfde voet verder Deepack niet heel super de luxe denderend en wat ik van Zany mee heb gekregen beviel weer als vanouds

PS: ik stond trouwens bijna de hele avond voor de booth van licht/geluid, meestal in het midden, dus ook recht voor de DJ-booth (vanuit de DJ gezien aan de overkant van de kuil)
Als je voor de booth voor licht/ geluid stond tijdens het einde van Deepack moet je me bijna wel gezien hebben, ik ging als een gek tekeer toen Get Hit erop werd gegooid. Ik kwam er speciaal voor terug van de wc

Voor het eerst sinds lange tijd (geloof Qlimax 08) weer eens Zany gehoord en wat kan die man draaien zeg ging het hard los!
The Playah had wel een lekker setje maar niet echt wat ik er van had verwacht, en op de dansvloer stonden een paar hardcore sjonnies die elke keer tegen elkaar ging beuken (vlgs mij is daar een naam voor maar kan er niet op komen) tot vervelends aan toe. Haalde voor mij de hele sfeer uit het setje.
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]
Waren er wel een aantal langs gekomen ja, achteraf nog wel even met Dennis en Onne gepraat maar hier eigenlijk niet over. Villain zij er geloof ik ook nog een paar keer wat over.
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:05 schreef 16meter het volgende:
Barry staat niet echt bekend om z'n geweldige mixwerk (zacht uitgedrukt), maar zal wel een PC mixje zijn.
Dat was ook gelijk het eerste wat ik dacht.
  woensdag 30 december 2009 @ 19:15:00 #208
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_76231958
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef poiuytr het volgende:

[..]

vlgs mij is daar een naam voor maar kan er niet op komen
[..]

pogo. Vind t ook zeer irritant, kun je niet meer losgaan
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_76231985
officiele preview van Tuneboy - Overkill

Ik vind het een superplaat! Lekker zomers en echt een "feelgood" track.
Zou het denk ik alleen beter gedaan hebben dus op de zomerfestivals

[ Bericht 18% gewijzigd door ElDani op 30-12-2009 19:22:17 ]
  woensdag 30 december 2009 @ 19:32:41 #210
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_76232778
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:05 schreef 16meter het volgende:
Mwah dat zal wel . Ik vind het wel een van de betere producers die er momenteel zijn.
There is no rehab for stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')