abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75886890
ik hoop dat mensen niet boos worden maar ik kan hier echt niks aan doen.
ik ben verliefd geworden op iemand die al 3 jaar een relatie heeft, zijn vriendin is buitenlands.
ze zien elkaar soms dus een paar maanden niet.
nou is het een aantal keer voorgekomen dat hijin de tijd dat zij er niet was bij mij aan klopte, en zo fout als ik was, heb ik het laten gebeure, sorry ik heb een zwak voor m.
nu is daar het probleem bijgekomen dat ik verliefd op hem ben geworden.
ik voel me zo aangetrokken tot deze jongen en andersom ook.
ik voel ook dat het niet goed gaat in zijn huidige relatie.
nopu mijn vraag waar ik hoop dat jullie me mee kunnen helpen.
stel hij maakt het uit om met mij verder te gaan, kan ik m dan wel vertrouwen, heeft iemand hier dit ook mee gemaakt en hoe gaat deze relatie dan.
nog een bijkomend probleem ik zie ook geen andere jongens meer, ik kan m niet uit me hoofd zetten.
sorry voor die die dit andersom mee maken.
kan iemand me AUB advies geven
  maandag 21 december 2009 @ 17:29:35 #2
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75887061
Als je serieus bent, moet je even je OP aanpassen op schrijffouten, dat leest wat beter.

Ik denk dat hij net nog fouter zit, aangezien hij 'buiten de deur neukt'.
Heeft hij je laten weten wat hij voor je voelt? Gaat hij weg bij zijn vriendin? Zo niet, waarom niet?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_75887106
Natuurlijk kun je hem niet vertrouwen, maar dan moet je hem gewoon controleren of anders zelf ook vreemdgaan
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  Boks-Chick maandag 21 december 2009 @ 17:31:18 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75887145
Ten eerste: naïeve schrijf je met een 'v'
Ten tweede: hij komt naar jou, dus hij is minstens net zo fout
Ten derde: dumpen die handel, voor hem is het wel lekker makkelijk zo, heeft een neukchick on the side terwijl zijn vriendin een tijdje weg is. Lekker makkelijk. En zeggen dat het niet zo goed gaat tussen hem en zijn vriendin? Ook makkelijk te zeggen om jou aan hem vast te blijven houden.

Dus gewoon dumpen, uithuilen, tranen drogen en naar eentje uitkijken die niet zo triest is als hem .

Mocht hij wel serieus zijn, dan lijkt me dat hij het zsm met zijn huidige vriendin uitmaakt. Doet hij dat niet, of heeft hij allerlei excuses? Wegwezen .
lolwut
pi_75887157
Niets mee doen, niet op in gaan, niet versieren, geen seks hebben etc.
Laat hem eerst de relatie die hij heeft beeindigen zonder jouw invloed en dan kan jij toehappen.

Ik heb 1x een relatie gehad met iemand die wel al in een relatie zat (na onze eerste zoen had hij het binnen 3 dagen met de ander uitgemaakt) en hij is er na 7 jaar met iemand anders vandoor gegaan. Ach ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75887961
Die vent is in ieder geval een baas dat ie jou als warmhoudertje heeft als zijn vriendin in het buitenland zit. natuurlijk is hij niet te vertrouwen (welke man is dat wel), raap je laatste beetje zelfrespect bij elkaar en zet er een punt achter.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 21 december 2009 @ 18:12:03 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75888648
Als je hem echt leuk vind: er voor gaan en eisen dat hij de ander dumpt. Heeft hij hier geen zin in, dan ben jij gewoon een neukertje zolang hij niet bij zijn eigen vriendin kan en moet jij hem dumpen.
The End Times are wild
  maandag 21 december 2009 @ 18:15:18 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75888752
Natuurlijk kan je hem niet vertrouwen! Het is gewoon een slet.

Tja, het kan gebeuren dat je gevoelens voor een ander krijgt, zeker aan het eind van een relatie. Dan maak je het dus z.s.m. uit en 'stap je over'. Niet de schoonheidsprijs maar op zich nog geen diskwalificatie.

Maar dat doet hij niet! Hij heeft jou lekker voor erbij, en bedriegt zijn vaste vriendin. Zonder spijt. Dan moet je wel een cynisch figuur zijn hoor. Zeker geen relatiemateriaal dus. Vergeten!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_76408268
bedankt voor jullie reactie
  maandag 4 januari 2010 @ 22:40:13 #10
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_76419462
"Alles kan kapot."
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 4 januari 2010 @ 22:47:31 #11
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76419822
Je voelt dat het niet goed gaat met z'n huidige relatie? Wat weet jij daarvan. Je wil dat het niet goed gaat bedoel je.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_76427307
nee dat heeft ie zelf aan me door laten schemeren
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:36:21 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76428155
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:39 schreef naiefe het volgende:
Mijn vriendin begrijpt me niet.
Iets in die trant?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:38:09 #14
92279 N.icka
Windforce 11
pi_76428195
Je moet gewoon wat geduld hebben , het komt allemaal goed en jullie hebben straks een geweldig leven samen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:39:16 #15
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_76428209
quote:
Prima tactiek om langer door te blijven humpen met 'dat andere meisje'!

Je kan twee dingen doen;

Voor hem gaan en hopen dat hij hetzelfde doet (maar dan voor jou natuurlijk...) Je zult nu alleen wel altijd in de zekerheid leven dat je met iemand hebt die het niet zo nauw neemt met 'ik hou van jou ik blijf je trouw'.

Je kan hem ook gewoon keihard laten vallen, dan ben je hem sowieso 'kwijt', maar kun je op zoek naar een jongen die wel vrij is.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:43:16 #16
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_76428312
Je moet gewoon afblijven van andermans mannen!!
Ga een vent zoeken die vrijgezel is!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:02:53 #17
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76428771
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:43 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Je moet gewoon afblijven van andermans mannen!!
Ga een vent zoeken die vrijgezel is!
QFT
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_76428861
quote:
Als hij niet voor die relatie wil vechten en er voor het gemak een ander meisje naast houdt dan kan hij dat net zo makkelijk later bij jou doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76437147
oke dit is een beetje herkenbaar, loslaten die handel.
ja het is zwaar etc etc. maar soms is de moeilijkste weg het beste.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:20:56 #20
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_76437244
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn vriendin begrijpt me niet.
"Als mijn vriendin weg is kan ik niet met haar neuken, maar wel met jou"

Of zou 'ie dat niet gezegd hebben?
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_76438066
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef Isabeau het volgende:
Niets mee doen, niet op in gaan, niet versieren, geen seks hebben etc.
Laat hem eerst de relatie die hij heeft beeindigen zonder jouw invloed en dan kan jij toehappen.

Ik heb 1x een relatie gehad met iemand die wel al in een relatie zat (na onze eerste zoen had hij het binnen 3 dagen met de ander uitgemaakt) en hij is er na 7 jaar met iemand anders vandoor gegaan. Ach ja.
Zo.. das niet mis! Al zie ik het verband niet helemaal, hij heeft het toch 7 jaar volgehouden ..
pi_76444233
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:40 schreef Hansjoh het volgende:

Zo.. das niet mis! Al zie ik het verband niet helemaal, hij heeft het toch 7 jaar volgehouden ..
Blijkbaar vond hij het niet raar om voor de tweede keer de ene relatie voor de ander in te ruilen.
Toch een beetje aard van beestje zeg maar
pi_76444598
Eens een vreemdganger, blijft meestal een vreemdganger. Je kunt er dus niet op vertrouwen dat hij jou wel trouw blijft. Als je een open relatie wil is ie een prima kandidaat, anders dumpen.
pi_76444788
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:12 schreef PinkCake het volgende:
Eens een vreemdganger, blijft meestal een vreemdganger. Je kunt er dus niet op vertrouwen dat hij jou wel trouw blijft. Als je een open relatie wil is ie een prima kandidaat, anders dumpen.
poëtisch als Romeo, breng ik Jullie-het
pi_76445153
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:26 schreef naiefe het volgende:
ik voel ook dat het niet goed gaat in zijn huidige relatie.
nopu mijn vraag waar ik hoop dat jullie me mee kunnen helpen.
stel hij maakt het uit om met mij verder te gaan, kan ik m dan wel vertrouwen, heeft iemand hier dit ook mee gemaakt en hoe gaat deze relatie dan.

nou die relatie gaat zo, als het niet goed gaat met jullie zoekt hij eem dame die voelt dat het niet goed gaat met jullie en die dame post hier dan weer een stom topic hoe de relatie dan gaat

Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')