Mijn vriendin begrijpt me niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:39 schreef naiefe het volgende:
nee dat heeft ie zelf aan me door laten schemeren
Prima tactiek om langer door te blijven humpen met 'dat andere meisje'!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:39 schreef naiefe het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:43 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Je moet gewoon afblijven van andermans mannen!!
Ga een vent zoeken die vrijgezel is!
Als hij niet voor die relatie wil vechten en er voor het gemak een ander meisje naast houdt dan kan hij dat net zo makkelijk later bij jou doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:39 schreef naiefe het volgende:
"Als mijn vriendin weg is kan ik niet met haar neuken, maar wel met jou"quote:
Zo.. das niet mis! Al zie ik het verband niet helemaal, hij heeft het toch 7 jaar volgehoudenquote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef Isabeau het volgende:
Niets mee doen, niet op in gaan, niet versieren, geen seks hebben etc.
Laat hem eerst de relatie die hij heeft beeindigen zonder jouw invloed en dan kan jij toehappen.
Ik heb 1x een relatie gehad met iemand die wel al in een relatie zat (na onze eerste zoen had hij het binnen 3 dagen met de ander uitgemaakt) en hij is er na 7 jaar met iemand anders vandoor gegaan. Ach ja.
Blijkbaar vond hij het niet raar om voor de tweede keer de ene relatie voor de ander in te ruilen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:40 schreef Hansjoh het volgende:
Zo.. das niet mis! Al zie ik het verband niet helemaal, hij heeft het toch 7 jaar volgehouden..
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:12 schreef PinkCake het volgende:
Eens een vreemdganger, blijft meestal een vreemdganger. Je kunt er dus niet op vertrouwen dat hij jou wel trouw blijft. Als je een open relatie wil is ie een prima kandidaat, anders dumpen.
quote:Op maandag 21 december 2009 17:26 schreef naiefe het volgende:
ik voel ook dat het niet goed gaat in zijn huidige relatie.
nopu mijn vraag waar ik hoop dat jullie me mee kunnen helpen.
stel hij maakt het uit om met mij verder te gaan, kan ik m dan wel vertrouwen, heeft iemand hier dit ook mee gemaakt en hoe gaat deze relatie dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |