Nou, dat niet maar ze vindt het wel leuk enzo en alles. Dus ik dacht; kom, laten we dat eens doen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het wel speciaal dat een jongen op zo'n idee komt.Behalve als je vriendin sowieso al elke week in de nagelstudio zit dan.
Mijn rij-instructeur heeft mn rijles die voor vandaag 18:00 stond afgelastquote:Op maandag 21 december 2009 19:41 schreef S.Seagal het volgende:
Te leuk rijden met dit weer. Je drift als Vin Diesel buiten.
Ja maar jij bent nog aan het leren. Het is te gevaarlijk voor mensen als jij.quote:Op maandag 21 december 2009 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijn rij-instructeur heeft mn rijles die voor vandaag 18:00 stond afgelast!
Ik ging net ook, ik had wel een O SHIT NOOO momentquote:Op maandag 21 december 2009 19:41 schreef S.Seagal het volgende:
Levensgevaarlijk, het echte rijden leer je ook in een weiland. Niet op de weg.quote:Op maandag 21 december 2009 19:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog aan het leren. Het is te gevaarlijk voor mensen als jij.
Snapt iemand trouwens wat ze hiermee bedoelen? Ik niet namelijk.quote:Alle vloeistoffen (incl. cremes en foams) die je in je handbagage meeneemt moet je in een doorzichtig hersluitbaar zakje meenemen. Dat zakje mag een inhoud van maximaal 1 liter hebben.
De verpakkingen van de vloeistoffen (incl. cremes en foams) mogen ieder geen grotere inhoud hebben dan 100 ml. Een fles waar 250 ml in past die maar voor een kwart gevuld is mag dus ook niet. Het gaat om de capaciteit per verpakking.
Dat je niet zoveel fucking troep om op je ogen te smeren moet meenemen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Snapt iemand trouwens wat ze hiermee bedoelen? Ik niet namelijk.
Ik vind lopen met dit weer al gevaarlijk genoeg.quote:Op maandag 21 december 2009 19:41 schreef S.Seagal het volgende:
Ik ben de koning van de weg met een L op mn dak jonge. Niet haten.quote:Op maandag 21 december 2009 19:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog aan het leren. Het is te gevaarlijk voor mensen als jij.
Ja maar mag het nou 100 ml zijn of 1 liter? Ik vind het er nogal onduidelijk staan.quote:Op maandag 21 december 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat je niet zoveel fucking troep om op je ogen te smeren moet meenemen.
Wat begrijp je er niet aanquote:Op maandag 21 december 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Snapt iemand trouwens wat ze hiermee bedoelen? Ik niet namelijk.
Je mag een zakje mee met verpakkingen daarin van max. 100 ml, en al die verpakkingen samen (dus in dat zakje) mag max. 1 liter zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar mag het nou 100 ml zijn of 1 liter? Ik vind het er nogal onduidelijk staan.
Je mag maximaal een flesje van 100 ml gebruiken.quote:Op maandag 21 december 2009 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar mag het nou 100 ml zijn of 1 liter? Ik vind het er nogal onduidelijk staan.
Waar?quote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ging net ook, ik had wel een O SHIT NOOO moment!
Dat zakje kun je overigens gewoon op de luchthaven halen, hequote:Op maandag 21 december 2009 19:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh je kunt gewoon het flesje erin doen? Ik dacht dat je gewoon vloeistof in een doorzichtig zakje moest doen. Had er niet aan gedacht dat het wel nog in de verpakking mocht zitten zeg maar.
Schiet ze gewoon allemaal dood en pis over ze heen. Dat zal ze leren zo te zeiken.quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet van mijn teamgenoten m'n deel opnieuw uitprinten omdat een zin niet lekker loopt. Ik weigerde in eerste instantie maar ze hebben met z'n allen druk op me gezet.
Dat lijkt mij een beetje onderdreven.quote:Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Schiet ze gewoon allemaal dood en pis over ze heen. Dat zal ze leren zo te zeiken.
Ik bij die afslag van het gemeentehuis naar mijn hûs.quote:Op maandag 21 december 2009 19:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waar?![]()
Ik ga zonet bij de C1000, stond een auto geparkeerd daar. Ik drift met de achterkant er langs, stond er zo'n berg met sneeuw. Helemaal tegen die auto aan.
Ah, oke. Ik las ook dat je die cremes en vloeistoffen zelf op de band moest leggen, dat je die niet in je tas mocht laten zitten.quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zakje kun je overigens gewoon op de luchthaven halen, he. Al wordt er soms echt niet opgelet hoeveel shizzle cremes je in je hand bagage hebt. Flesjes drinken moet je wel altijd weggooien, want stel dat daar een bom inzit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |