Heb ik ook gedaan,maar ik voelde me toch gedisstquote:Op maandag 21 december 2009 16:09 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Trek het je niet aan groet ze terug met 1 vinger.
Jullie hebben 4 banden,wij 2!quote:Op maandag 21 december 2009 16:10 schreef Fe2O3 het volgende:
Nee. Wij rijden daar op die gladde klerezooi, proberen niet met elkaar te botsen en dan moeten we nog es zo'n kut pauper, waarschijnlijk ook nog es zonder licht, proberen te ontwijken in een stalen slee van +/- 1200 kilo die maar net te besturen is, omdat meneer het verdomt op het voor hem gereserveerde stuk openbare weg te begeven.
Tuurlijk klaag ik danquote:Op maandag 21 december 2009 16:12 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik heb 1200 kilo onder me reet, jij hooguit een jas die vies wordt als je ompleurt op je fietspad waar je hoort te zijn.
Als ik je voor je flikker glij met deze gladheid durf je vast nog te klagen ook.
dat dusquote:Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef craftyvirus het volgende:
misschien omdat de automobilisten als de dood zijn dat jij valt door de spekgladde wegen, en daardoor onder een wiel komt.....
tenminste, dat had ik gister, fietser valt, ik moet op rem, glij door en rij bijna over persoon heen.... was ik boos? Ja ik was boos.... ga dan lopen!
Nee,wij hadden een dag extra les omdat ze ons met de Meivakantie een dag extra moesten geven door omstandigheden ofzoiets..quote:Op maandag 21 december 2009 16:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Nu nog naar school hoeven? Heb je geen vakantie (lees: blokperiode) dan?
Lopen duurt zo langquote:Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef craftyvirus het volgende:
misschien omdat de automobilisten als de dood zijn dat jij valt door de spekgladde wegen, en daardoor onder een wiel komt.....
tenminste, dat had ik gister, fietser valt, ik moet op rem, glij door en rij bijna over persoon heen.... was ik boos? Ja ik was boos.... ga dan lopen!
De Hel van '09quote:Op maandag 21 december 2009 16:21 schreef ikbenklaar het volgende:
Ach, je maakt deze kleine beproeving mee. en wanneer het allemaal weer voorbij is kan je terug kijken en met trots denken: Kijk, ik fietste ooit door de kouwe, harde, besneeuwde straten in midden December. Ik ben echt een stoere held!
Als je auto maar net te besturen is moet je misschien wat langzamer rijden. Of winterbanden (laten)monteren. Of een combinatie van beiden.quote:Op maandag 21 december 2009 16:10 schreef Fe2O3 het volgende:
Nee. Wij rijden daar op die gladde klerezooi, proberen niet met elkaar te botsen en dan moeten we nog es zo'n kut pauper, waarschijnlijk ook nog es zonder licht, proberen te ontwijken in een stalen slee van +/- 1200 kilo die maar net te besturen is, omdat meneer het verdomt op het voor hem gereserveerde stuk openbare weg te begeven.
Net zoals soldaten dat in de oorlog meemaken. En wanneer ze terug zijn, hebben ze genoeg trots voor een hele leven, en terecht zo.quote:
Ik weet van mezelf al dat ik een held ben,met een fietsquote:Op maandag 21 december 2009 16:21 schreef ikbenklaar het volgende:
Ach, je maakt deze kleine beproeving mee. en wanneer het allemaal weer voorbij is kan je terug kijken en met trots denken: Kijk, ik fietste ooit door de kouwe, harde, besneeuwde straten in midden December. Ik ben echt een stoere held!
Mensen die denken dat winterbanden helpen met dit weerquote:Op maandag 21 december 2009 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je auto maar net te besturen is moet je misschien wat langzamer rijden. Of winterbanden (laten)monteren. Of een combinatie van beiden.
Winterbanden op je fiets flikkeren en weer lekker op het fietspad gaan fietsen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je auto maar net te besturen is moet je misschien wat langzamer rijden. Of winterbanden (laten)monteren. Of een combinatie van beiden.
mensen die denken dat winterbanden niet helpen met dit weerquote:Op maandag 21 december 2009 16:27 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Mensen die denken dat winterbanden helpen met dit weer
Winterbanden op mijn fietsje?quote:Op maandag 21 december 2009 16:28 schreef error_404 het volgende:
[..]
Winterbanden op je fiets flikkeren en weer lekker op het fietspad gaan fietsen.
Nee, dat blijkt wel, gewoon zoeken of vragen bij de fietsenmaker, die zal ze zeker nu op voorraad hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 16:29 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Winterbanden op mijn fietsje?
Nog nooit van gehoord..
Wat heb je gedaan dan dat heldhaftig is?quote:Op maandag 21 december 2009 16:27 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf al dat ik een held ben,met een fiets
Hoezo was ik te bang daarvoor?quote:Op maandag 21 december 2009 16:32 schreef ikbenklaar het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan dat heldhaftig is?Je was toch te bang zonet om door de straten heen te gaan vanwege de boze medeweggebruikers?
Ik begreep dat je bang was om van je fiets te vallen voor al die boze bestuurders omdat je in hun straat op reed.quote:Op maandag 21 december 2009 16:33 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Hoezo was ik te bang daarvoor?
verkapte * ik kan geen auto betalen en moet dus op de fiets* postquote:Op maandag 21 december 2009 16:35 schreef l3laster het volgende:
terechte klacht .... maar goed al die dikke vatsige mensen zijn gewoon jaloers dat wij nog wel op een fiets de weer elementen kunnen trotseren en dat hun er allang dubbel en dwars door hun fiets heen waren gezakt
Scheelt ruim.quote:Op maandag 21 december 2009 16:27 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Mensen die denken dat winterbanden helpen met dit weer
Ja, ik ben echt geweldig jaloers op al die wiebelende en vallende fietsers vanuit mijn warme wagenquote:Op maandag 21 december 2009 16:35 schreef l3laster het volgende:
terechte klacht .... maar goed al die dikke vatsige mensen zijn gewoon jaloers dat wij nog wel op een fiets de weer elementen kunnen trotseren en dat hun er allang dubbel en dwars door hun fiets heen waren gezakt
Kan ik me indenkenquote:Op maandag 21 december 2009 19:33 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt geweldig jaloers op al die wiebelende en vallende fietsers vanuit mijn warme wagen
heb jij geen 2 weken kerstvakantie?quote:Op maandag 21 december 2009 16:07 schreef Joel-Smeets het volgende:
TS moest vandaag met zijn fietsje(jaja een fiets) naar school door deze barre winterse weersomstandigheden.Aangezien de fietspadstrook half onder het ijs ligt fietste ik (half) op de weg.Dit leidde dus tot frustratie bij de autobestuurders,dus ik kreeg 10 middelvingers naar me,toeters etc,etc.Waarom kunnen die pauper bestuurders zich niet indenken dat ik niet wil flikkeren op et ijs,en een beetje normaal reageren,en de kou maakte het al helemaal niet fijn![]()
Klacht:Mensen die niet weten hoe het is om in deze weersomstandigheden te moeten fietsen...
Voor de 3e keer,ik had een extra dag les omdat ik in de Meivakantie door omstandigheden dan een extra dag vrij hebquote:Op maandag 21 december 2009 19:45 schreef Icy_Crossbow het volgende:
[..]
heb jij geen 2 weken kerstvakantie?wij wel
![]()
![]()
Opgetyft van de rijbaan.quote:Op maandag 21 december 2009 16:07 schreef Joel-Smeets het volgende:
TS moest vandaag met zijn fietsje(jaja een fiets) naar school door deze barre winterse weersomstandigheden.Aangezien de fietspadstrook half onder het ijs ligt fietste ik (half) op de weg.Dit leidde dus tot frustratie bij de autobestuurders,dus ik kreeg 10 middelvingers naar me,toeters etc,etc.Waarom kunnen die pauper bestuurders zich niet indenken dat ik niet wil flikkeren op et ijs,en een beetje normaal reageren,en de kou maakte het al helemaal niet fijn![]()
Klacht:Mensen die niet weten hoe het is om in deze weersomstandigheden te moeten fietsen...
Of gewoon thuisblijven.quote:Op maandag 21 december 2009 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Mijn eigen helft lag onder het ijs,lopen duurt veels te langquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Ga op je eigen helft fietsen dan. Of ga lopen.
Tja,je moet toch wat,als je geen rijbewijs hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef Nobu het volgende:
Fietsers, akelige plebejers op een vervoersmiddel dat in de derde wereld hoort te blijven.
Dan fiets je toch in z'n geheel op de weg, niet halfquote:Op woensdag 23 december 2009 22:29 schreef Joel-Smeets het volgende:
Gewoon,met 2 banden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |