Godmiljaar!quote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef Xiance het volgende:
jaahaa?
WIE HEB IK AAN DE LIJN HALLOOOOOOO
speciaal voor jouquote:
Die vind ik nog niet zo erg...quote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
speciaal voor jou![]()
WAAANT HET IS KUSJES DAG KUTJES DAG KUSJESSS DAAAAGGG
dat had ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die vind ik nog niet zo erg...
maar ik heb echt dagenlang Teleromeo in m'n hoofd
Wie heb ik aan de lijn, Hallo? Hallo?quote:Op maandag 21 december 2009 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die vind ik nog niet zo erg...
maar ik heb echt dagenlang Teleromeo in m'n hoofd
Er is een foto van mijn vader als student met een calimeroshirt aan. Toch grappig voor een vent van bijna twee meter en 120 kiloquote:
voor calimero is niemand ooit te grootquote:Op maandag 21 december 2009 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er is een foto van mijn vader als student met een calimeroshirt aan. Toch grappig voor een vent van bijna twee meter en 120 kilo
Nee, helemaal geen discussie (ik zie tenminste geen standpunten en argumenten).quote:Op maandag 21 december 2009 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, een discussie over Calimero?
DÁÁR valt over te discusserenquote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen discussie (ik zie tenminste geen standpunten en argumenten).
Nou misschien was ik wat voorbarig, maar er was wel een standpunt:quote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen discussie (ik zie tenminste geen standpunten en argumenten).
quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
voor calimero is niemand ooit te groot
Grappigquote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef Weemz het volgende:
Hihi, op de speciale koopavond voor familie stond ik een chocoladefontein te demonstreren... Erg leuk, behalve dan dat die chocolade uiteindelijk overal zat door geklier bij het schoonmaken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |