Wij hebben denk ik wat meer sneeuwschuivers hierquote:Op maandag 21 december 2009 18:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze daar bij jullie ook een stuk beter mee omgaan
Ja maar Ang3l, buiten het feit dat ik je van harte welkom terug zeg en welhaast in staat ben om 'blijf' tegen je te roepen, maar dat je toch zelf de keuze moet maken en ik me daarbij moet neerleggen, maar natuurlijk wel op blijven hoop, maar buiten dat dus, buiten dat is het zo dat ik a-l-t-i-j-d strand in Zutphen. En op dat naargeestige station wil je echt je Kerstavond niet hebben. In Duitsland heb je bij wegrestaurantjes tenminste nog van die ribbelfrietjes met van die aparte Duitse mayonaise en dan twee van die lange, dunne, ietwat droge knakworsten erbij en een glaasje cola.quote:Op maandag 21 december 2009 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Ach viert iedereen provisorisch kerst op het station. Kan leuke taferelen vormen!
Ik heb ook een keer kerstavond op de duitse snelweg gevierd in een wegrestaurantje
Ik ben niet terugquote:Op maandag 21 december 2009 18:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar Ang3l, buiten het feit dat ik je van harte welkom terug zeg
En een huge ass schnitzellll. EN ik was ook niet alleen. Dat scheelt.quote:en welhaast in staat ben om 'blijf' tegen je te roepen, maar dat je toch zelf de keuze moet maken en ik me daarbij moet neerleggen, maar natuurlijk wel op blijven hoop, maar buiten dat dus, buiten dat is het zo dat ik a-l-t-i-j-d strand in Zutphen. En op dat naargeestige station wil je echt je Kerstavond niet hebben. In Duitsland heb je bij wegrestaurantjes tenminste nog van die ribbelfrietjes met van die aparte Duitse mayonaise en dan twee van die lange, dunne, ietwat droge knakworsten erbij en een glaasje cola.
Een huge ass schnitzellllquote:Op maandag 21 december 2009 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet terug
[..]
En een huge ass schnitzellll. EN ik was ook niet alleen. Dat scheelt.
Nou, dan zou ik maar voorzorgsmaatregelen nemen en jezelf met de auto op laten halen.
Er reden echt constant trucks (van die laadbakken) vol sneeuw door de stad om inderdaad die sneeuw weg te krijgen. Want het was echt veel.quote:Op maandag 21 december 2009 18:16 schreef Waxxer het volgende:
Fukkin' 2,5 meter??Jesus Christ is Lord!!! Waar laat je dát?!
Dan vraag ik me af...... loop je met 2.5 meter sneeuw nou OP de sneeuw of DOOR de sneeuw? Of zo half-half?quote:Op maandag 21 december 2009 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er reden echt constant trucks (van die laadbakken) vol sneeuw door de stad om inderdaad die sneeuw weg te krijgen. Want het was echt veel.
Niet dat de sneeuw zelf ooit 2.5 meter is geweest, maar ruim een meter toch wel. Op een gegeven moment kun je de sneeuw nergens meer kwijt, wij hadden sneeuwbanken naast de oprit van meters hoog en die zijn tot ver in april blijven liggen.
Over de schoongeveegde paden natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af...... loop je met 2.5 meter sneeuw nou OP de sneeuw of DOOR de sneeuw? Of zo half-half?
Ik zie het ook echt niet gebeuren in Nederlandquote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Ew. De manty, de manskirt en de harembroek
Ik heb gezien dat veel van die zogenaamde metroseksuele jongens/mannen met nog walgelijkere kleren aan lopen dan homo's... dus er is vast een markt voorquote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef MisterO het volgende:
Hier! zelfs de homo's vinden het niet leuk![]()
Dat wordt nog wat
jaquote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Kent iemand het gevoel zenuwachtig te zijn om naar de kapper te moeten. Lang haar maakt me ijdel
.
Je hebt ook hele groepen allochtoonse mooiboys die meer aan hun uiterlijk doen dan homo's over het algemeen. Geëpileerde wenkbrauwtjes en afgrijselijke kapsels enzo.quote:Op maandag 21 december 2009 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat veel van die zogenaamde metroseksuele jongens/mannen met nog walgelijkere kleren aan lopen dan homo's... dus er is vast een markt voor
het punt is ook dat ik zelf niet zo goed weet wat ik wilquote:
Tja, leuk he? Een baan als filiaalmanager?quote:Op maandag 21 december 2009 17:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hehe, wat dacht je van mij... Ik moet me druk maken om mijzelf. plus om mijn collega's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |