quote:Op maandag 21 december 2009 12:45 schreef Apuleius het volgende:
Als bijvoorbeeld de postbode bij je voor de deur op z'n smoel gaat, dan is dat jouw verantwoordelijkheid.
/carequote:Op maandag 21 december 2009 12:45 schreef Apuleius het volgende:
Als bijvoorbeeld de postbode bij je voor de deur op z'n smoel gaat, dan is dat jouw verantwoordelijkheid.
En als hij op de stoep op z'n bek gaat is het de verantwoordelijkheid van de gemeente zekerquote:Op maandag 21 december 2009 12:45 schreef Apuleius het volgende:
Nee, ook de stoep is jouw eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 21 december 2009 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En als hij op de stoep op z'n bek gaat is het de verantwoordelijkheid van de gemeente zeker?
Dat kan niet, die mensen zitten gewoon binnen tv te kijken...quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 12:45 schreef Apuleius het volgende:
dat dusquote:
Ja, sure. Het is winter en het sneeuwt al een week. De gemeente krijgt het niet voor elkaar fatsoenlijk te strooien, en dan sturen ze jou een rekening.quote:
Je zult echt niet de eerste zijnquote:Op maandag 21 december 2009 12:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, sure. Het is winter en het sneeuwt al een week. De gemeente krijgt het niet voor elkaar fatsoenlijk te strooien, en dan sturen ze jou een rekening.
Dat moet ik echt meemaken in m'n leven.
Ik denk het wel, want ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op maandag 21 december 2009 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zult echt niet de eerste zijn
Tsja, zo gaat het toch werkelijk. Ze strooien de meeste zijwegen ook niet. Als je dan tegen een boom aanbutst mag je zelf ook voor de schade opdraaien.quote:Op maandag 21 december 2009 12:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, sure. Het is winter en het sneeuwt al een week. De gemeente krijgt het niet voor elkaar fatsoenlijk te strooien, en dan sturen ze jou een rekening.
Dat moet ik echt meemaken in m'n leven.
Daar heb ik buren voor.quote:Op maandag 21 december 2009 12:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dan heb kun je 3 meter sneeuwvrij lopen, en dan ?!
Dan ben ik in de schuur of stap ik in de auto.....quote:Op maandag 21 december 2009 12:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dan heb kun je 3 meter sneeuwvrij lopen, en dan ?!
Wat als ik nou aan het sleeën benquote:Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef Rekkie het volgende:
Ja daar heeft TS ook zoveel last van dat ik mijn pad schoonmaak
Dan ga je maar in de wei of in het bos met je kutslee lopen te kutten.quote:Op maandag 21 december 2009 12:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat als ik nou aan het sleeën ben?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |