Volgens mij staat Marktplaats er vol mee!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil ook een machine kopen maar heb het nog nooit gedaan dus weet eigenlijk nog niet echt welke merken okay zijn en waar ik op moet letten?
Waar ik zelf heel blij mee ben is de timer. Ik kan het zo instellen dat hij over bijv. 6 uur moet beginnen met bakken. Dan heb ik om 9 uur oid vers brood.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil ook een machine kopen maar heb het nog nooit gedaan dus weet eigenlijk nog niet echt welke merken okay zijn en waar ik op moet letten?
Okay! Zijn er toevallig nog merken die echt no-go zijn of is alles wel beetje okay?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar ik zelf heel blij mee ben is de timer. Ik kan het zo instellen dat hij over bijv. 6 uur moet beginnen met bakken. Dan heb ik om 9 uur oid vers brood.
Poeh, geen idee. Zou als ik jou was een beetje zoeken op marktplaats en dan kijken of je reviews kunt vinden of die broodbakmachinequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay! Zijn er toevallig nog merken die echt no-go zijn of is alles wel beetje okay?
ik ben al beetje ana het googelen ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Poeh, geen idee. Zou als ik jou was een beetje zoeken op marktplaats en dan kijken of je reviews kunt vinden of die broodbakmachine
thanks, zal k ook ff naar kijkenquote:
Ik denk de onderkant waar het deeghaakje opdraait. Kun je eens kijken of dat nog goed zit?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef PM-girl het volgende:
Kick, met vraag.
Ik bak sinds een tijdje met plezier met een AFK bm2 (niet nieuw). Geweldige uitvinding, zo'n machine!
Alleen nu lekt het water door het gaatje van het bakblik, wanneer ik met de timer bak.![]()
Los ik dit op door een nieuw bakblik te kopen, of juist de kneedarm? Of mis ik een ringetje ofzo?
Het kuiltje in de kuip zelf bedoel je? Dat ziet er best ok uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik denk de onderkant waar het deeghaakje opdraait. Kun je eens kijken of dat nog goed zit?
Volgens mij mis je dan een metalen ringetje. Heb je al je tanden nog?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:17 schreef PM-girl het volgende:
Maar als de bak erin zit, dan zit er wel speling op de pin, je kunt hem zo'n 0.5 cm omhoog halen.
ja!quote:Op donderdag 27 september 2012 18:01 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Volgens mij mis je dan een metalen ringetje. Heb je al je tanden nog?
Das jammer. Staat er niet eenzelfde typ op marktplaats? Mailtje naar fabrikant wil wel eens helpen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
ja!![]()
Maar dat is wrs niet los te bestellen...
ja, afgelopen weekend een kloosterbrood gebakken in de bbm. 3uur en 20 minuten en een heerlijk donker brood. Ga altijd bij de molen meel halen. Veel keus, en anders maakt hij op bestelling.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:10 schreef Mirjam het volgende:
Kick
Wordt er hier nog volop brood gebakken?
Ik zit in dubio om zelf een machine te kopen
Laat hem met warm water vollopen. Even laten zitten, dan nog eens proberen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:02 schreef PM-girl het volgende:
Ja, elke dag! Ik gebruik geen mixen maar gooi zelf alles bij elkaar. Inmiddels is het waterlekken weer over maar ik krijg de menger niet meer los. Nouja, dat is minder erg!
Knap vervelend. Ik gooi wel is te fanatiek mijn mix in de kneedbak, en knoei nog wel eens. Nu is onderaan de machine de halve bak met van die brandvlekken. Krijg ik niet meer schoonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef PM-girl het volgende:
Dat weken helpt niet. En ja, zo goed als elke avond zet ik hem klaar!
Die van mij zat een keer helemaal vast. Heb ik hem even laten draaien met dreft erin. Did the trick!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef PM-girl het volgende:
Dat weken helpt niet. En ja, zo goed als elke avond zet ik hem klaar!
Tip: er staan heel veel op MPquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:10 schreef Mirjam het volgende:
Kick
Wordt er hier nog volop brood gebakken?
Ik zit in dubio om zelf een machine te kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |