Daar gaat het niet om. Ik heb jarenlang met plezier gekeken, maar het programma is gewoon niet leuk meer.quote:Op maandag 21 december 2009 12:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Tip: er is een knop op je tv.
quote:
Dan kijk je er toch gewoon niet meer naar?quote:Op maandag 21 december 2009 12:23 schreef Fastmatti het volgende:
Daar gaat het niet om. Ik heb jarenlang met plezier gekeken, maar het programma is gewoon niet leuk meer.
Dan nog zit er gewoon een knop op je tv...quote:Op maandag 21 december 2009 12:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik heb jarenlang met plezier gekeken, maar het programma is gewoon niet leuk meer.
Kari Byron.quote:Op maandag 21 december 2009 12:25 schreef mirved het volgende:
Zelfde met mythbusters ook zo sensatie geworden
Dat hebben vrijwel alle programma's op Discovery. Na het eerste succesvolle seizoen wordt het per seizoen meer sensatie en minder leuk.quote:Op maandag 21 december 2009 12:25 schreef mirved het volgende:
Zelfde met mythbusters ook zo sensatie geworden
Al een kind.quote:
Alleen voor jou??quote:Op maandag 21 december 2009 12:31 schreef Fastmatti het volgende:
Flikker eens allemaal op met 'er zit een knop op je tv'. Topgear moet gewoon een beter programma in elkaar zetten.
Niet alleen voor mij. Ik ben ervan overtuigd dat een groot deel van de kijkers het met me eens is. Toch zal een groot gedeelte dit seizoen nog uitkijken omdat ze hopen dat de kwaliteit wat omhoog gaat. Echter zal elke uitzending een grote teleurstelling zijn.quote:
Dus jij weet al wat er gaat komen?quote:Op maandag 21 december 2009 12:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Niet alleen voor mij. Ik ben ervan overtuigd dat een groot deel van de kijkers het met me eens is. Toch zal een groot gedeelte dit seizoen nog uitkijken omdat ze hopen dat de kwaliteit wat omhoog gaat. Echter zal elke uitzending een grote teleurstelling zijn.
.. en dan krijg je Beau als 'host'quote:Op maandag 21 december 2009 12:31 schreef Ensaf het volgende:
Wat een prijzen voor dat Top Gear Live gebeuren.
Bronzen ticket - ¤ 50,-
Toegang tot autoshow
Bezoek aan Top Gear Liveshow, Rang 3
Zilveren ticket - ¤ 60,-
Toegang tot autoshow
Bezoek aan Top Gear Liveshow, Rang 2
Gouden ticket - ¤ 85,-
Toegang tot autoshow
Bezoek aan Top Gear Liveshow, Rang 1
Exclusieve Paddock Tour na Top Gear Liveshow
Toegang tot VIP paviljoen
Glas Champagne
Gezien het dramatische verloop van de afleveringen hoef je niet helderziende te zijn om te verwachten dat het alleen maar nog slechter gaat worden.quote:Op maandag 21 december 2009 12:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus jij weet al wat er gaat komen?
Leen mij ff die glazen super bol wil je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |