Eigenlijk zou NL die gewoon aan Chavez moet geven......quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Antillen is gewoon vakantie vieren en zorgen dat Chavez de eilanden niet inpikt...
Da's precies de reden waarom ik ook altijd een raam of balkondeur open heb als ik slaap.quote:
Ja ik 9 van 10 keer ook, wist alleen niet dat het raam dicht zatquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's precies de reden waarom ik ook altijd een raam of balkondeur open heb als ik slaap.
Als Chavez de eilanden wil dan kunnen we 'm (op dit moment) toch niet stoppen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Antillen is gewoon vakantie vieren en zorgen dat Chavez de eilanden niet inpikt...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens het slaapwandelen door het raam proberen te klimmen?...
Want?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Chavez de eilanden wil dan kunnen we 'm (op dit moment) toch niet stoppen.
Dan is er maar 1 oplossing.... de antillianen doen het zelf.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Chavez de eilanden wil dan kunnen we 'm (op dit moment) toch niet stoppen.
De militaire aanwezigheid van NL op de Antillen is op dit moment minimaal. Een paar honderd landmacht militairen en een stationsschip van de Marine. Op dit moment is dat een bevoorradingsschip ipv een Fregat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want?
Ik heb vrienden op de Antillen zitten en dit onderwerp houd ze wel bezig...
Wat ik dus al zei: Een uitzending naar de Antillen is een vakantie...quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De militaire aanwezigheid van NL op de Antillen is op dit moment minimaal. Een paar honderd landmacht militairen en een stationsschip van de Marine. Op dit moment is dat een bevoorradingsschip ipv een Fregat.![]()
Verder 2 Amerikaanse F16's en een paar honderd Antiliaanse Militie mensen.
Chavez kan de eilanden zo inpikken. NL heeft er dan een zware dobber aan om de eilanden te heroveren.
Het parlement is erg tegen het stationeren van meer militairen en materieel op de eilanden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik dus al zei: Een uitzending naar de Antillen is een vakantie...
Maar ik vind dit eigenlijk best wel schokkend, met zo'n onvoorspelbaar figuur als Chavez daar in de buurt.
Ik kan me de Falkland-oorlog nog herinneren...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben sinds gisterochtend werkeloos...... Het zat er al in maar als je dan per fed-ex een ontslagbrief krijgt voel je toch wel erg lullig....
Een conflict is behoorlijk hoog opgelopen en er zijn te harde woorden gevallen....quote:
Shit. En nu?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een conflict is behoorlijk hoog opgelopen en er zijn te harde woorden gevallen....
En dan doen ze dat zo? Niet netjes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een conflict is behoorlijk hoog opgelopen en er zijn te harde woorden gevallen....
Nu ga ik eerst gewoon lekker de feestdagen vieren en in het nieuwe jaar met frisse moed en energie weer op zoek naar werk.quote:
Heb je al bezwaar gemaakt tegen je ontslag?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu ga ik eerst gewoon lekker de feestdagen vieren en in het nieuwe jaar met frisse moed en energie weer op zoek naar werk.
Proeftijd.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je al bezwaar gemaakt tegen je ontslag?
Fuck.....quote:
Nogal onpersoonlijk idd maar het illustreert wel duidelijk in wat voor impasse het conflict beland was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan doen ze dat zo? Niet netjes.
Mja, ongelooflijk dat het zo uit de hand kan lopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nogal onpersoonlijk idd maar het illustreert wel duidelijk in wat voor impasse het conflict beland was.
Kwestie van de verkeerde dingen zeggen op het verkeerde moment.......quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ongelooflijk dat het zo uit de hand kan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |