Het is geen makkelijk voornemen maar wel eentje die goed voor mij is. Natuurlijk zal ik ook komend jaar wel eens wat averij oplopen maar ik alles wat ik kan voorkomen moet ik dan ook voorkomen. En niet als een dolle stier op afstormen.quote:
Ach, dit is een oude skiblessure waarbij één van mijn kruisbanden finaal afgescheurd is en daarna als een uitgedroogd elastiekje verdwenen is. Kon hersteld worden door een pees uit mijn hamstring als kruisband te plaatsen, maar de revalidatie daarvan zou 7 maanden duren en daar had ik geen trek in.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh! Dat is vervelend!Sterkte joh!
In leven blijven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn de goede voornemens van de rest van de sc?
Daar doe ik niet aan, komt toch nooit iets van terecht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef Soempie het volgende:
Ai dat klinkt alleen al zeer vervelend. Altijd last dus?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, dit is een oude skiblessure waarbij één van mijn kruisbanden finaal afgescheurd is en daarna als een uitgedroogd elastiekje verdwenen is. Kon hersteld worden door een pees uit mijn hamstring als kruisband te plaatsen, maar de revalidatie daarvan zou 7 maanden duren en daar had ik geen trek in.
Wel is vorig jaar mijn meniscus bijgeschaafd wat al een stuk scheelde, maar mijn knie blijft dus letterlijk en figuurlijk een gevoelig onderwerp...
Dat is een hele mooie!quote:
Ik normaal ook niet maar ik moet maar eens volwassen worden en niet meer zo roekeloos zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, komt toch nooit iets van terecht.
Carpe Diem...
Geen voornemens nog, jij dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef Soempie het volgende:
stoppen met rokenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef Soempie het volgende:
Word je uitgezonden?quote:
Hoeveel jaar heb je dat voornemen al?quote:
Ik heb het hele jaar door dezelfde voornemens:quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen voornemens nog, jij dan?
Da's toch nergens voor nodig? Volgens de geleerden is het broeikaseffect toch het meest erge.quote:
Dat laatste moet ook op het toilet gebeuren.......quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar door dezelfde voornemens:
- afvallen
- niet stressen
- vaker vrienden en familie bezoeken/ bellen
- niet zeiken tegen Sven
Dat zou best kunnen.quote:
Ik zat nog te denken om het aan te passen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat laatste moet ook op het toilet gebeuren.......
Naar Kabul of Bagdad?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.
Ik ben de laatste jaren nooit voor langere periodes uitgezonden. Alleen voor periodes van max. 2 of 3 weken. Dus er zou zo maar eens een uitje van 4 of 6 maanden op mijn pad kunnen komen.
Dan is het een heel goed voornemen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.
Ik ben de laatste jaren nooit voor langere periodes uitgezonden. Alleen voor periodes van max. 2 of 3 weken. Dus er zou zo maar eens een uitje van 4 of 6 maanden op mijn pad kunnen komen.
Anders ook natuurlijk. Ik geloof dat er veel ongelukken in huis gebeuren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan is het een heel goed voornemen.
Of Afrika, of Bosnië, of Cyprus, of de Antillen, of een ambassade ergens op deze aardkloot.quote:
Niet altijd, maar moet wel oppassen met wat ik doe.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ai dat klinkt alleen al zeer vervelend. Altijd last dus?
Nou ben ik niet erg veel thuis, dus daar kom ik goed weg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Anders ook natuurlijk. Ik geloof dat er veel ongelukken in huis gebeuren.
De Antillen is gewoon vakantie vieren en zorgen dat Chavez de eilanden niet inpikt...quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of Afrika, of Bosnië, of Cyprus, of de Antillen, of een ambassade ergens op deze aardkloot.
Als je maar hier blijft langskomen komt alles goed!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of Afrika, of Bosnië, of Cyprus, of de Antillen, of een ambassade ergens op deze aardkloot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |