Lekkerquote:
Merci, dat jij er bent.............quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik krijg altijd al jeuak als ik zo'n doos Merci zie. Wat een irritante ***** reclames maken die. Het glazuur springt al van je tanden bij het zien ervan.
Druk op 't werk?quote:
Ik niet. Jij wel?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand gewond geraakt door de sneeuw?
Dit keer eens niet voor de verandering!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit keer eens niet voor de verandering!
Ik zat eigenlijk al te wachten op een berichtje van je over een nieuwe blessure.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb dit keer maar niet geprobeerd om toch te fietsen of me laten verleiden voor een potje sneeuwvoetbal.
Ach ik sluit nog niks uit maar ik hoop zelf dat er nu even geen blessures meer te krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk al te wachten op een berichtje van je over een nieuwe blessure.
Wel weer mijn knie licht verdraaid doordat ik zondag door de sneeuw het onderscheid tussen het trottoir en het fietspad (wat 10 cm lager ligt) niet zag en ik dus de stoep afglibberde.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand gewond geraakt door de sneeuw?
Oeh! Dat is vervelend!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel weer mijn knie licht verdraaid doordat ik zondag door de sneeuw het onderscheid tussen het trottoir en het fietspad (wat 10 cm lager ligt) niet zag en ik dus de stoep afglibberde.
Kniebandje zit dus weer op z'n plek...
Is dat je goede voornemen voor 2010?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik sluit nog niks uit maar ik hoop zelf dat er nu even geen blessures meer te krijgen.
Ja. Blessures voorkomen. Lichamelijk, geestelijk en sociaal-economisch.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat je goede voornemen voor 2010?
Da's wel een lastige.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja. Blessures voorkomen. Lichamelijk, geestelijk en sociaal-economisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |