logisch, het sneeuwtquote:
Er zijn 2 busdepots in heel Nederland waar men op dit moment niet uit wil rijden. En één daar van is Huizen. En die heb ik net nodig vandaag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
logisch, het sneeuwt
je had toch een auto met chauffeur? Of alleen tijdens werktijd?
goedemorgen C4
quote:
Ik heb veel kleuren rook gebruikt maar groen nog nooit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je niet ff green smoke deployen voor een pickup
rood/oranje/wit danquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb veel kleuren rook gebruikt maar groen nog nooit.![]()
Eens neuzen of we dat wel hebben.
Ja, die hebben we zeker.quote:
I know, maar het duurde ruim een half uur, er werd niks omgeroepen, en nergens koffie, thee of Unox (meisje) te bekennenquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is gisteren al bekend gemaakt
Helaas niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:26 schreef iamredleader het volgende:de trein rijdt, ben benieuwd hoe lang het zal duren
Cobra, da's balen, geen heli of zo te regelen?
Het bestaat wel, maar wij hebben die hier niet liggen. (Net even gekeken)quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan geen groene![]()
bestaan die helemaal niet, of zit die alleen niet in 'jouw' assortiment?
* bestelling plaatst *quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het bestaat wel, maar wij hebben die hier niet liggen. (Net even gekeken)
Wanneer kom je leveren?quote:
Nooit dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als de treinen weer normaal rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |