ik zeg, strik eromheen en weg ermeequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Chavez de eilanden wil dan kunnen we 'm (op dit moment) toch niet stoppen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zeg, strik eromheen en weg ermee
In de bollenhandel?quote:
Ik wist het.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een jaar of 7 denk ik al (hier is het denk ik het derde jaar). Het lukt me ook eerg makkelijk elk jaar
13:08!quote:
Misschien wil Amerika ze wel ruilen voor New York.......quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als we die schulden die ze daar hebben niet meer af hoeven te betalen kunnen we voor dat geld toch wel een andere leuk eilandje in dat gebied kopen?
Idem, ik wil er best een paar maanden gestationeerd worden.quote:
Nou, doe Aga dan maar de groeten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
13:08!
Ik kan wel merken dat ik lang de deur niet meer uit geweest ben, heb al dagen niets meer met mijn uiterlijk gedaanMaar nu weer wel! ga namelijk wsl ook andere Knox mensen zien in chicago
![]()
in elk geval komt die weggegane vriend me van het station ahlen
ik had ook wel zo'n vermoeden dat jij erop zou gaan reagerenquote:
Doei. De groeten aan wannabewyccie!quote:
Die zie ik dus niet. En ik vind die commentaren over haar een beetje creepyquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, doe Aga dan maar de groeten.![]()
En leuk dat je maatje je oppikt. Kun je tenminste even praten.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die zie ik dus niet. En ik vind die commentaren over haar een beetje creepy
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die zie ik dus niet. En ik vind die commentaren over haar een beetje creepy
Doeiquote:
Ik trap er echt elk jaar weer in.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik had ook wel zo'n vermoeden dat jij erop zou gaan reageren
volgend jaar niet meer (denk ik)quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik trap er echt elk jaar weer in.
Hier sneeuwt het weer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef iamredleader het volgende:
Hier alles goed wit, hoe'st met de rest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onbestemd kleurtje.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik denk het ook niet, omdat ik net al zo'n flauw vermoeden had.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgend jaar niet meer (denk ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |