Het zou kunnen dat deze werkgever inderdaad moeilijk gaat doen maar gelukkig heb ik wel andere referenties.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
06:10 am, als ik drie uur geslapen heb is het veel (sliep licht en werd een paar keer gesmst door haar en door mijn vader) maar dat mag de pret niet drukken! haar vlucht ging iets te laat weg, aldus mijn papa's smsjes, maar ze landt alsnog twaalf minuten te vroeg!
Andy, dat is wel echt kut... gaat dat je problemen opleveren bij het zoeken van een nieuwe baan of heb je nog andere referenties?
Wat is de E.T.A aankomst tijd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
06:10 am, als ik drie uur geslapen heb is het veel (sliep licht en werd een paar keer gesmst door haar en door mijn vader) maar dat mag de pret niet drukken! haar vlucht ging iets te laat weg, aldus mijn papa's smsjes, maar ze landt alsnog twaalf minuten te vroeg!
De Baskische Afscheidingsbeweging. Plegen vaak aanslagen in Spanje om zo een zelfstandig Baskenland te forceren.quote:
Twee zielen 1 gedachte.....quote:
Ik dacht Extra Terrestrial Asshole.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef MadMaster het volgende:
E.T.A. = Expected Time Of Arival, meen ik...
En een onderwerp waar de trainer van FC Barcelona mee in de problemen is gekomen omdat hij Baskenland een natie noemde.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De Baskische Afscheidingsbeweging. Plegen vaak aanslagen in Spanje om zo een zelfstandig Baskenland te forceren.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef MadMaster het volgende:
E.T.A. = Expected Time Of Arival, meen ik...
Had ET dan een poepgat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht Extra Terrestrial Asshole.....
Dat levert hem wel een hoop terroristische vrienden op......quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En een onderwerp waar de trainer van FC Barcelona mee in de problemen is gekomen omdat hij Baskenland een natie noemde.
Alle spanjaarden bedoel je? De Basken vinden hem nu een held.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat levert hem wel een hoop terroristische vrienden op......
Veel mensen vonden hem wel een scheetje.....quote:
Mijn medeleven heb jequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben sinds gisterochtend werkeloos...... Het zat er al in maar als je dan per fed-ex een ontslagbrief krijgt voel je toch wel erg lullig....
Een les voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kwestie van de verkeerde dingen zeggen op het verkeerde moment.......
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Veel mensen vonden hem wel een scheetje.....
Jij ook al!?quote:
quote:
Dank je!quote:
Dit staat er een beetje lullig/ betweterig, maar zo bedoel ik het niet.quote:
Ik schrok al.quote:
een jaar of 7 denk ik al (hier is het denk ik het derde jaar). Het lukt me ook eerg makkelijk elk jaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heb je dat voornemen al?
Ik weet wel hoe je het bedoelde maar ik zal inderdaad voortaan beter mijzelf moeten beschermen en geen functioneringsgesprek meer moeten aangaan als ik in een emotionele toestand verkeer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit staat er een beetje lullig/ betweterig, maar zo bedoel ik het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |