Ten 1e is het overmacht waar ze niks aan kunnen doen. Dan ten tweede is het spoor van Prorail.. dat zijn wel prutsers! De NS handelt alles heel goed af en mocht er iets misgaan rijden er bussen!quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef Fastmatti het volgende:
Gestrande reizigers, twee dagen lang negatieve reisadviezen, dichtgevroren wissels, gesneuvelde treinen en wat zie ik op televisie....een reclame over hoe betrouwbaar de NS wel niet is. Kunnen ze zo''n reclame dan niet terugtrekken
Niets overmacht, gewoon een klote organisatie zonder enige vorm van voorbereiding op zoiets.quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef ShevaJB het volgende:
Ja want aan overmacht is veel te doen he
boe fucking hoequote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets overmacht, gewoon een klote organisatie zonder enige vorm van voorbereiding op zoiets.
Ja, wie had ooit kunnen bedenken dat het hier in NL wel eens zou kunnen sneeuwen EN vriezen(!) Ongelooflijk he!?quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef ShevaJB het volgende:
Inderdaad. Toen ik die reclame voor de eerste keer voorbij zag komen, zat ik ook vol ongeloof te kijken dat ze dat zelfs durven uit te zenden...quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef LudoSanders het volgende:
Sowieso vind ik die slogan niet echt getuige van zelfkennis.
Als je japan zo geweldig vind, ga je toch lekker daarheenquote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen ik die reclame voor de eerste keer voorbij zag komen, zat ik ook vol ongeloof te kijken dat ze dat zelfs durven uit te zenden...![]()
Kijk, als de Japanners zoiets zouden uitzenden: Prima! Groot gelijk! Maar de NS![]()
wees nou eens reëelquote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen ik die reclame voor de eerste keer voorbij zag komen, zat ik ook vol ongeloof te kijken dat ze dat zelfs durven uit te zenden...![]()
Kijk, als de Japanners zoiets zouden uitzenden: Prima! Groot gelijk! Maar de NS![]()
http://www.werkenbijns.nl/quote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets overmacht, gewoon een klote organisatie zonder enige vorm van voorbereiding op zoiets.
Er komen nog meer sneeuwbuien aan, dus de kans dat er niks rijdt is best wel groot.quote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Kan iemand al wat zeggen over de situatie van vanmiddag? Ik bedoel, ze nemen niet eens de moeite aan te geven op welke trajecten het erger is dan op andere. Als ik vanmiddag van Enschede naar Utrecht of Nijmegen (ook een optie) wil, dan heb ik dus echt geen idee of dat gewoon een kleine 2 uur duurt, of misschien veel langer
Je kan het effecient noemenquote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef LXIV het volgende:
De capaciteit van het Nederlandse wegennet en spoorwegennet wordt gewoon zeer efficient, tot bijna 100%, benut. Hierdoor krijg je meteen enorme problemen als die capaciteit eens een 30% terugvalt.
In een land dat zijn wegennet maar voor 50% benut is het helemaal niet zo'n probleem als 30% van de capaciteit uitvalt. Dan houd je nog 70% over en dat is dan nog steeds voldoende.
NS noemt alles "overmacht"! Dit is gewoon achterstallig onderhoud en totaal wanbeleid.quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef ShevaJB het volgende:
Bij de NS of bij ProRail?quote:Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
NS noemt alles "overmacht"! Dit is gewoon achterstallig onderhoud en totaal wanbeleid.
De wegen kunnen wel uitgebreid worden, evenals het spoornet. Maar dat wil de politiek niet hebben. Bovendien is het zó enorm moeilijk om in een totaal overbevolkt land, waar iedere vierkante meter ruimte letterlijk belegd is, een nieuwe spoorlijn aan te leggen! Kijk maar naar al dat gedoe rond de Betuwelijn.quote:Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je kan het effecient noemenIk noem het ontoereikend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |