Soms zie je door de bomen het bos ook niet meer... je hebt zo vreselijk veel kaartjes met zoveel betekenissen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Thx in elk geval voor dit bericht. Ik heb serieus de afgelopen zes maanden een pm of zes gehad van "nieuwe" users die niets 'durfden' te vragen uit angst voor een reactie als ditIk keek nogal verbaasd op
Nu niet meer:X
en ja, misschien was het dom, maar ik zag nergens het woord cumulatief staanWeer wat geleerd.
en ik maar denken: "Ik zal eens een kaartje posten"
Daar hadje vriendin gisteren anders geen problemen meequote:Op maandag 21 december 2009 11:02 schreef sander89 het volgende:
Gelukkig maar komt er nog wat sneeuw bij, want 20 cm is echt te weinig.
Kijk eens, alstuquote:Op maandag 21 december 2009 11:05 schreef junkiexp het volgende:
Iemand nog een actuele kaart van het knmi met sneeuwhoogtes in NL ?
Sneeuwdek kaart ?
Er gaat natuurlijk ook niets boven Groningenquote:Op maandag 21 december 2009 11:09 schreef kahaarin het volgende:![]()
Er ligt in Groningen iig wel zoveel als op het kaartje staat. Het lijkt in andere delen van Nederland wel te dooien. Hopelijk wel een witte kerst, het zou sneu zijn dat na al deze rommel de kerst grauw is....
Dankquote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Kijk eens, alstu![]()
Deze is van het KNMI:
[ afbeelding ]
En deze is door een user op weerwoord gemaakt aan de hand van zijn meetresultaten:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Ging ie lekker na het slotje, heren blauw?
Hoevaak wordt die sneeuwdek kaart geupdate? Eens per dag of vaker?quote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Kijk eens, alstu![]()
Deze is van het KNMI:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat nou, je bent nog maar net wakker!?quote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Waarschijnlijk gaat de sneeuw vanavond niet veel voorstellen.
Iedere dag in de loop van de dag.quote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Hoevaak wordt die sneeuwdek kaart geupdate? Eens per dag of vaker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |