Ja, kom op zeg, daar heeft TS wat aan....quote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef gateway het volgende:
als je nou gewoon ff de gang had afgeplakt.........
quote:Op maandag 21 december 2009 10:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan moet TS het gewoon rechtsonder signeren
Dan zou ik een emmer verf halen en de gang gewoon even overschilderen, voordat de huisbaas weer langs komt, dan even bellen dat je het hebt opgelost. Hij kan je imho niet verplichten een schildersbedrijf te betalen.quote:Op maandag 21 december 2009 10:58 schreef jovink het volgende:
bedankt voor de reacties tot nu toe. het betreft ongeveer 1 m vlekken verspreid de rest van het huis incl de muur ziet er nou ook niet bepaald denderend uit. Van die schilder vond ik ook belachelijk vandaar de vraag.
Hmm, even zien of het na het opdrogen nagenoeg weg is, anders zit er niets op denk ik. Een fiets spuiten is natuurlijk niet de bedoeling in de gang.quote:Op maandag 21 december 2009 11:09 schreef jovink het volgende:
ik ben nu bezig het met ammoniak eraan het afhalen., Werkt opzich wel prima alleen als je goed kijkt zie je het nog wle. met schilderen is het probleem dat de gang iets van 7 m lang is en dat ik niet alleen dat stukje kan schilderen want dat valt ook op.
Als je het nog kan zien na de ammoniak werkt het niet goed genoeg, dus zal je moeten verven, of de rekening van de door de huisbaas ingeschakelde schilder betalen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:09 schreef jovink het volgende:
ik ben nu bezig het met ammoniak eraan het afhalen., Werkt opzich wel prima alleen als je goed kijkt zie je het nog wle. met schilderen is het probleem dat de gang iets van 7 m lang is en dat ik niet alleen dat stukje kan schilderen want dat valt ook op.
Ja? Stel je dan eens de vraag hoe waarschijnlijk het was geweest dat TS dezelfde stunt bij paps en mams thuis in de gang had geflikt? Ik denk dat het TS dan niet was overkomen. En hoe raar is dat?quote:Op maandag 21 december 2009 10:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg, daar heeft TS wat aan....Er zit al verf op de muur.
Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat het nu al te laat is, en nee, ik denk niet dat het hem thuis was overkomen. Daar gaat het hier toch ook niet om, het is nu toch al gebeurd, nu moet het opgelost worden.quote:Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja? Stel je dan eens de vraag hoe waarschijnlijk het was geweest dat TS dezelfde stunt bij paps en mams thuis in de gang had geflikt? Ik denk dat het TS dan niet was overkomen. En hoe raar is dat?
Nou, nee, ik denk dat dit onder kleine reparaties valt, dus heb je de kans om binnen redelijke termijn de boel te herstellen. Als je dat niet doet dan kan de huisbaas het op jouw kosten laten verhelpen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:31 schreef jovink het volgende:
http://www.schove-groep.nl/schove_verhuur/?CONTRACT_INFORMATIE:HUURVOORWAARDEN
Het feit is nu dat mijn huisgenoot vertrekt, maar pas als ik vertrek moet ik er toch voor zorgen dat ik alles achterlaat zoals het was?
Het zal wel een muur in de gezamenlijke ruimtes zijn, en die wil huisvesting volgens een standaard onderhouden. En bij die standaard horen ook bedrijven waar huisvesting contracten mee heeft.quote:Op maandag 21 december 2009 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, nee, ik denk dat dit onder kleine reparaties valt, dus heb je de kans om binnen redelijke termijn de boel te herstellen. Als je dat niet doet dan kan de huisbaas het op jouw kosten laten verhelpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |