Ernstig jaquote:Op maandag 21 december 2009 11:13 schreef JaneDoe het volgende:
leuk, een schooljuf die ook op zo n toontje praat
Beroepsdeformatie?quote:Op maandag 21 december 2009 11:13 schreef JaneDoe het volgende:
leuk, een schooljuf die ook op zo n toontje praat
Ik heb alleen vandaag.quote:Op maandag 21 december 2009 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vannacht niet geslapen dan![]()
Je hebt toch ook shift vandaag?
Ja jezus iedereen zegt dat ik niet moet gaan maar het is zo kut, vorig jaar kon ik ook al niet en nu was ik er heel snel bij en kan ik wel, gaat het SNEEUWEN.quote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kan beter niet gaan,er gaat vanmiddag nog een dik pak sneeuw vallen
Als je een slaapplek hebt gewoon gaan joh, desnoods ga je nu al wegquote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef Noortje. het volgende:
Ja jezus iedereen zegt dat ik niet moet gaan maar het is zo kut, vorig jaar kon ik ook al niet en nu was ik er heel snel bij en kan ik wel, gaat het SNEEUWEN.
Word volgens mij door 3FM een beetje geboycotquote:Op maandag 21 december 2009 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
Is Fake Blood nou alweer eens voorbij gekomen? Zo'n lekkere plaat!
Mhua, nee hoor. Ik hoor hem net zo vaak langskomen als bijvoorbeeld Owl City.quote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Word volgens mij door 3FM een beetje geboycot
Was sowieso van plan een uur eerder te gaan maar misschien ga ik nog wel eerder inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 11:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je een slaapplek hebt gewoon gaan joh, desnoods ga je nu al weg
Serieus? Dat wist ik niet eensquote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef 3FMaster het volgende:
Komop Paul. Je rijdt rally's, dus dan moet dit ook lukken
Voor de headlinesquote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even een 'switch audio'-knopje erbij geklust op de 3FMFan-player.
Uiteraard!quote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Voor de headlines?!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef Sirolf het volgende:
Held!quote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef Sirolf het volgende:
Werk ze! tot vanavondquote:Op maandag 21 december 2009 11:33 schreef Marissaatje het volgende:
Nou ik ga werken! Fijne dag allemaal, enjoy SR & tot vanavonddddd!![]()
Succesquote:Op maandag 21 december 2009 11:33 schreef Marissaatje het volgende:
als er ook nog ergens de now playing in gebouwd kan worden is hij super volledig.quote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef Sirolf het volgende:
Sterkte met de supermarkt muziek.quote:Op maandag 21 december 2009 11:33 schreef Marissaatje het volgende:
Werkze!quote:Op maandag 21 december 2009 11:33 schreef Marissaatje het volgende:
Die zit er al inquote:Op maandag 21 december 2009 11:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als er ook nog ergens de now playing in gebouwd kan worden is hij super volledig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |