Ja, aangezien je een simpele code niet goed kan krijgen.quote:Op maandag 21 december 2009 10:12 schreef Toryu het volgende:
Programmeurs. Wat een kutwerk.
[subOf misschien zuig ik gewoon][/sub]
Dat inderdaad ook!quote:Op maandag 21 december 2009 10:09 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb respect voor mensen die ondanks de schofterige behandelingen die men krijgt te verduren tijdens hun werk dit toch blijven doen.
quote:Op maandag 21 december 2009 10:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, aangezien je een simpele code niet goed kan krijgen.
Dat, maar dan met Mowgli.quote:Op maandag 21 december 2009 10:23 schreef Pakspul het volgende:
Superman, beetje in de steek gelaten door zijn ouders en toch nog goed te recht komen
bustedquote:Op maandag 21 december 2009 10:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, aangezien je een simpele code niet goed kan krijgen.
held!quote:Op maandag 21 december 2009 10:29 schreef Biancavia het volgende:
Pakketbezorgers.
En in het speciaal die van mij, want die heeft net het straatje van de 86-jarige buurvrouw schoongeveegd.
Heb je d'r keel weer geschraapt?quote:Op maandag 21 december 2009 10:30 schreef Joene het volgende:
Mn liefvoor alles wat ze moet doorstaan !
hij verdient zijn eigen topicquote:Op maandag 21 december 2009 10:29 schreef Biancavia het volgende:
Pakketbezorgers.
En in het speciaal die van mij, want die heeft net het straatje van de 86-jarige buurvrouw schoongeveegd.
Uitsloverquote:Op maandag 21 december 2009 10:29 schreef Biancavia het volgende:
Pakketbezorgers.
jij hebt echt niets zinnigs te zeggen he?quote:
hihiquote:Op maandag 21 december 2009 10:59 schreef Conflict het volgende:
Ik heb trouwens respect voor degene die gisterenavond twee shoarma schotels kwam bezorgen met dit weer
Moet je daar respect voor hebben ?quote:Op maandag 21 december 2009 10:33 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Heb je d'r keel weer geschraapt?
zijn daar beelden van?quote:Op maandag 21 december 2009 10:21 schreef MMUFC het volgende:
Giel Beelen, omdat hij gisteren Jordi van Loon in heeft laten peperen door andere bezoekers bij het Glazen Huis
Dank.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 10:00 schreef bravo het volgende:
Ik voor de postbodes, ze moeten nu door weer en wind door de sneeuw, het is koud, en het is nu niet makkelijk.
De mensen die de wegen vrijmaken, dat kan soms nog best weleens gevaarlijk zijn.
Tuurlijk ze kiezen ervoor, maar daarom heb ik er wel respect voor!
En dat kon jij niet doen ?quote:Op maandag 21 december 2009 10:29 schreef Biancavia het volgende:
Pakketbezorgers.
quote:Op maandag 21 december 2009 10:30 schreef Joene het volgende:
Ha Ha Haquote:Op maandag 21 december 2009 11:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Voor de hoeren op de Wallen die altijd weer gastvrij zijn.
Zo, zeker. 10 euro fooi gegeven!quote:Op maandag 21 december 2009 10:59 schreef Conflict het volgende:
Ik heb trouwens respect voor degene die gisterenavond twee shoarma schotels kwam bezorgen met dit weer
met je dikke pens!quote:Op maandag 21 december 2009 11:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zo, zeker. 10 euro fooi gegeven!
quote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
voor de postbodes en pakketbezorgers en voor iedereen die gister en vandaag de weg op moesten in het bagger weer
o ja en niet te vergeten de hulpdiensten ANWB,Ambulance,Brandweer
idd ja. kan 'm maar niet geil krijgen.quote:Op maandag 21 december 2009 14:08 schreef Liquidist het volgende:
mijn lul
wáárom? De krantenbezorgers gaan as we speak langs de deuren met hun kutpapiertjes om heel veel geld af te troggelen van heel veel mensen omdat ze gewoon werk doen waarvoor ze betaald worden. als ik loodgieter ben ga ik aan het einde van het jaar toch ook niet langs de deuren om nóg eens een knaak van ze te krijgen..quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef Koolzuurvrij het volgende:
[..]
wáárom? De krantenbezorgers gaan as we speak langs de deuren met hun kutpapiertjes om heel veel geld af te troggelen van heel veel mensen omdat ze gewoon werk doen waarvoor ze betaald worden. als ik loodgieter ben ga ik aan het einde van het jaar toch ook niet langs de deuren om nóg eens een knaak van ze te krijgen..
Dat had jij ook kunnen doen.quote:Op maandag 21 december 2009 10:29 schreef Biancavia het volgende:
Pakketbezorgers.
Aangezien ze loon krijgen, gaf ik nooit wat.quote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef Koolzuurvrij het volgende:
[..]
wáárom? De krantenbezorgers gaan as we speak langs de deuren met hun kutpapiertjes om heel veel geld af te troggelen van heel veel mensen omdat ze gewoon werk doen waarvoor ze betaald worden. als ik loodgieter ben ga ik aan het einde van het jaar toch ook niet langs de deuren om nóg eens een knaak van ze te krijgen..
Nou, in ieder geval niet de postbodes. Er is hier gewoon al sinds woensdag geen post meer bezorgd, en ik weet dat er nog minimaal vijf verjaardagskaarten onderweg zijn (was vrijdag jarig). Vorig jaar kwamen ze pas drie weken na mijn verjaardag aan.quote:Op maandag 21 december 2009 10:00 schreef bravo het volgende:
Ik voor de postbodes, ze moeten nu door weer en wind door de sneeuw, het is koud, en het is nu niet makkelijk.
De mensen die de wegen vrijmaken, dat kan soms nog best weleens gevaarlijk zijn.
Tuurlijk ze kiezen ervoor, maar daarom heb ik er wel respect voor!
Ik heb gisteren een verjaardagskaart gehad!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval niet de postbodes. Er is hier gewoon al sinds woensdag geen post meer bezorgd, en ik weet dat er nog minimaal vijf verjaardagskaarten onderweg zijn (was vrijdag jarig). Vorig jaar kwamen ze pas drie weken na mijn verjaardag aan.
* _Arual_ is na talloze gestolen poststukken niet meer zo blij met de postbodes
Dat. Dus.quote:Op maandag 21 december 2009 10:30 schreef Joene het volgende:
Da's gewoon te vroeg!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een verjaardagskaart gehad!
quote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Lord_Cardigan het volgende:
En omdat hij zo'n goede musica maakt.
Je hoeft geen abonnement te nemen op de krant.quote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef Koolzuurvrij het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |