klinkt als een planquote:Op maandag 21 december 2009 08:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Daro thijmsiroop en een zetpil Freecell.
quote:Op maandag 21 december 2009 08:50 schreef m@x het volgende:
Wat een drama zeg, dat ziekenhuis. Chirurg heeft morgenochtend pas plek voor me. Vervolgens huisarts gebeld en die wil er wel naar kijken. Mocht er iets mis zijn dan gaat hij me doorsturen naar de eerste hulp. En ik ga bij mijn ouders logeren. Zie dat totaal niet zitten want als we te lang op elkaars lip zitten dan gaat dat altijd mis maar ik heb door het weer gewoon geen keus
Héél begrijpelijk natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 09:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
GroofskenWel begrijpelijk maar toch jammer...
Och arme M@x, wat klote allemaal zeg. Sjonge. Heb je echt geen hechtingen? Dat lijkt me op zijn zachtstgezegd een beetje gek. En dan ook nog van die stinkprut. Ik heb echt met je te doen.quote:Op maandag 21 december 2009 08:50 schreef m@x het volgende:
Wat een drama zeg, dat ziekenhuis. Chirurg heeft morgenochtend pas plek voor me. Vervolgens huisarts gebeld en die wil er wel naar kijken. Mocht er iets mis zijn dan gaat hij me doorsturen naar de eerste hulp. En ik ga bij mijn ouders logeren. Zie dat totaal niet zitten want als we te lang op elkaars lip zitten dan gaat dat altijd mis maar ik heb door het weer gewoon geen keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |