Ow?quote:Op maandag 21 december 2009 06:59 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon ja zeggen. Hoogstwaarschijnlijk wordt het hele `feest´ toch afgeblazen, net als gster bij ons in Roosendaal.
Je hebt een vriendin die van SBS-6 houdt?quote:Op maandag 21 december 2009 06:58 schreef de_boswachter het volgende:
GVD. Mijn vriendin vroeg of ik vanavond mee wou naar de SBS6 'lichtjesparade' in Sittard. En het erge is, ik kan niet weigeren want heb haar het hele weekend al amper gezien![]()
1: Een lichtjesparade W T F
2: SBS6![]()
![]()
x 1000
3; Het is fucking koud vandaag
4: Shittard
5: FOK kan niet zonder mij
Klacht: Al het bovenstaande.
Bowa mag op zijn minst jouw voeten kussen.quote:Op maandag 21 december 2009 07:09 schreef timmmmm het volgende:
Volgens de SBS site (speciaal voor jou heb ik me in het hol van de leeuw gewaagd) zijn er heel weinig parkeerplaatsen in Sittard, dus je moet met het OV. En dat rijdt niet. Weer een puntje om er onder uit te komen, zonder te zeggen dat je kotst op de SBS kerstparade.
Ohnee wacht..... SCHTOPF DE PERSEN !1111111111111quote:Op maandag 21 december 2009 08:01 schreef IlseMathilde het volgende:
Gast, je hebt niet eens een vriendin
helaas, Bowa woont in Veolia land en die rijden gewoon, zelfs redelijk op tijd nuquote:Op maandag 21 december 2009 07:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bowa mag op zijn minst jouw voeten kussen.
Met de bus gaan gaat me dan weer net iets te verquote:Op maandag 21 december 2009 08:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
helaas, Bowa woont in Veolia land en die rijden gewoon, zelfs redelijk op tijd nu
jammer...quote:Op maandag 21 december 2009 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met de bus gaan gaat me dan weer net iets te ver
Trein naar Shittard vanuit Roermond is gewoon NS
quote:Op maandag 21 december 2009 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohnee wacht..... SCHTOPF DE PERSEN !1111111111111![]()
![]()
![]()
Iedereen op FOK is net als jij maagd he?
Zeg spiegel jezelf niet op anderen, wil je?
Falert.
quote:Op maandag 21 december 2009 08:54 schreef Salatrel het volgende:
bespaar je de moeite. hij zal toch wel afgelast worden.
Komt die ook ?quote:Op maandag 21 december 2009 09:19 schreef Adelante het volgende:
Als het doorgaat moet je wel even Piet Paulusma op z'n bek stompen tijdens het "oant moarn" gebeuren.
Ik voel de pijn !!quote:Op maandag 21 december 2009 09:23 schreef RickoKun het volgende:
KANKER, WAT MOET IK NU POSTEN?!?!?!! IK VOEL ME VERWARD ALS BOWA ER NIET IS?!?!!??!?![]()
![]()
Die duurt maar 2 uurquote:Op maandag 21 december 2009 09:39 schreef Renesite het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAH
Wat ik hoorde van vorig jaar is: die kerstparade rotzooi had op 't laatst 2 uur vertraging!
Ben ik nou zo dom ?quote:
Geile wijven?quote:Op maandag 21 december 2009 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt die ook ?
Ook nog geile wijven, of weet je niet?
Het begon om 18:00, en zou om 20:00 eindigen. Uiteindelijk was het pas afgelopen om 22:00.quote:Op maandag 21 december 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben ik nou zo dom ?
Hoe kan een "parade" die 2 uur duurt nu 2 uur vertraging hebben/!!!!
Gigiquote:Op maandag 21 december 2009 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het over SBS wijven. Van die belspelsmatjes.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het begon om 18:00, en zou om 20:00 eindigen. Uiteindelijk was het pas afgelopen om 22:00.
Hoeveel vrouwen met pittige korte kapsels heb je gezien?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
Treurig....
Optocht duurde welgeteld 20 minuten, bestond uit een wagen of 7 en op de voorlaatste wagen stonden Piet Paulusma en Rob Geus.!!!!!!!!!!
En het was NIET OK.
Men noemde het een lichtjesparade. Nou..... Weinig licht gezien op die wagens maar goed.
SBS6
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
Treurig....
Optocht duurde welgeteld 20 minuten, bestond uit een wagen of 7 en op de voorlaatste wagen stonden Piet Paulusma en Rob Geus.!!!!!!!!!!
En het was NIET OK.
Men noemde het een lichtjesparade. Nou..... Weinig licht gezien op die wagens maar goed.
SBS6
Let jij daar op dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef LePoo het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen met pittige korte kapsels heb je gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SBS![]()
It Never Hurts To Help!
Ik denk dat ze op Geert moeten stemmen. Die doet er wel wat aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Let jij daar op dan?
Was wel teringdruk. Hoorde wel overal mensen die klaagden zoe van: Is dit het?!?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |