Ja dat zeg ikquote:Op donderdag 24 december 2009 20:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
reden dat ik mijn andere bericht had gewijzigd is dat we idd bijna het zelfde zeggen maar dan met andere woorden
Hoe komt het dat je zo lang al niet hebt gezien?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef Seven. het volgende:
Voor mij is het vooral fijn om mijn familie weer te zien na 3 maanden vandaag.
Ik zit op 4 uur treinen. En te intensief contact leidde voorheen tot ruzies, met name met mijn broer (en soms mijn zusje maar zij is pas 21, wordt wel beter over een jaar of 3, 4). Ik heb een totaal andere levensstijl dan zij en er is veel onbegrip. Tot voor een jaar geleden was dat wederzijds maar nu ik hen beter begrijp, is het contact ook veel beter.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:46 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo lang al niet hebt gezien?
ik heb zo gruwlijk in een deuk gelegen om die filmquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:04 schreef Blue-eyes het volgende:
Gisteravond naar Lesbian Vampire Killers gekeken.... wat een flutfilm, zeg
Avéro Achmea daar zit ik, met het maximale pakket (m.u.v. tandarts, daar heb ik een gemiddeld pakket) en bevalt tot nu toe goed. Ruime vergoedingen en ingediende nota's worden redelijk snel verwerkt. Tegenwoordig kunnen ze geloof ik wel besluiten of je voor het maximale pakket wordt toegelaten of niet, dus dat is wellicht wel iets wat je in de gaten moet houden...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
krijg elk jaar 1000euries vergoed voor mijn chiropractor. Ik hoop nu dat ik naar avero achmea mag want dan kan ik ook beginnen met concerta's, die worden daar allemaal vergoed (Jaja Kztje is er pas achter gekomen dat ze adhd EN add heeft)
Wij hebben het gisterochtend gedaan. Het was toen voor de tijd al vrij druk, maar gelukkig waren we voor 12 uur weg. Toe we weg gingen kwam de hele meute er aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:28 schreef lezzer het volgende:
zo, we gaan de kerstboodschappen doen. het zal wel lekker rustig zijn in de ah nu ...
Beterschap Logi! :quote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef Logician het volgende:
*kuch,snotter,hoest*
Bleh alle kerstdingen afgezegd ivm die klote griep hier in huis
Ben wel afgebouwd naar 1 xvalium en 1x morfine per dag (in 3wk v.a6x beide per dag)(misschien dat ik daarom zo lang ziek blijf) maar aangezien het hele huis 1 grote ziekenboeg is is kerstvieren niet echt een optie dit jaar ..
Ga weer terug in bed, wou alleen even hoi zeggen tegen iedereen
Lesbsich zijn is kennelijk slecht voor de gezondheid..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of is [Lesbeau] niet alleen een verzameling lesbo's maar ook een verzameling ziektekindjes. Er is met iedereen wel iets aan de hand (ja niet alles is een ziekte, nee dan moet ik het misschien ook niet zo noemen, maar ja ziekte-en-andere-aandoeningen-en-dingen-waar-je-mee-moet-zien-te-leven-kindjes was een beetje lang).
Natuurlijk liefje, jij bent ook echt heel erg zielig!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:26 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb een blaar op mijn voet, telt dat ook?
ik weet het, ik hoop dat ik geaccepteerd word...thumbs crossedquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Avéro Achmea daar zit ik, met het maximale pakket (m.u.v. tandarts, daar heb ik een gemiddeld pakket) en bevalt tot nu toe goed. Ruime vergoedingen en ingediende nota's worden redelijk snel verwerkt. Tegenwoordig kunnen ze geloof ik wel besluiten of je voor het maximale pakket wordt toegelaten of niet, dus dat is wellicht wel iets wat je in de gaten moet houden...
Heb je echt het maximale pakket nodig? Een treetje lager accepteren ze AFAIK nl. altijd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik weet het, ik hoop dat ik geaccepteerd word...thumbs crossed
ik heb de hoogste nodig ja ivm rug, heb de vergoeding chiropractor hard nodigquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je echt het maximale pakket nodig? Een treetje lager accepteren ze AFAIK nl. altijd.
jij ookquote:
jij ook chicaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:24 schreef Vanyel het volgende:
Fijn hoor, zo'n telefoon. Kun je lekker fokken tijdens kerstdiner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |