Zie pagina 1.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:23 schreef tafelpoot het volgende:
1. Lolly![]()
2. Het belangrijkste van Kerstmis
3. Gods agenda bevat geen Kerst
4. Kerst-gemis
5. Laatste kerst
Waarom doet btw 'de ster' niet meer mee, ik vond het een goed verhaal?
Je hebt de moeite genomen om een account aan te maken dan was het ook een kleine moeite geweest om even te melden via een post of via de pm dat je via dezelfde de pc stemt. FOK! is dan best welquote:Op woensdag 23 december 2009 12:41 schreef krulliebullie het volgende:
Jammer dat je als vriendin van 1 van de schrijvers schijnbaar niet mag stemmen.
Tja, als er 1 computer in huis is, stem je dus automatisch vanaf dezelfde computer waarvandaan het verhaal is verzonden.
Valt me heel erg tegen van FOK.
[b]Erg onprofessionele verhalen wedstrijd dus!
Roos (alias Krulliebullie)
Een tweetal opmerkelijke stemposts zijn door een FA gecheckt. Daar kwam uit dat er een directe match is met een van de auteurs. Vervolgens hebben in totaal vier mensen ernaar gekeken en op basis van de bij ons bekende feiten, konden we niet anders dan concluderen dat iemand op zichzelf aan het stemmen was. En op basis van die feiten, was dit de enige beslissing die we in alle redelijkheid konden nemen.En ja, dat is zonde, want het is en blijft een prachtig verhaal.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:41 schreef krulliebullie het volgende:
Jammer dat je als vriendin van 1 van de schrijvers schijnbaar niet mag stemmen.
Tja, als er 1 computer in huis is, stem je dus automatisch vanaf dezelfde computer waarvandaan het verhaal is verzonden.
Valt me heel erg tegen van FOK.
[b]Erg onprofessionele verhalen wedstrijd dus!
Roos (alias Krulliebullie)
Wel zo eerlijk ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef DaMart het volgende:
En het is natuurlijk wel zo leuk als alle genomineerden ook een stem uitbrengen!
Die vette tekst is wel wat jammer, maar uit blijkbaar duidelijk dat je het niet met de jury eens bent... jammer... maar ik denk dat ze een goede beslissing hebben genomen, met de info die ze hadden...quote:Op woensdag 23 december 2009 12:44 schreef krulliebullie het volgende:
Oh ja, ik vergeet even te vermelden dat ik de vriendin ben van de schrijven van het prachtige verhaal
DE STER
Groet, Roos (alias Krulliebullie)
Compliment voor de sportieve manier, waarop je de zaak -die voor jou natuurlijk erg teleurstellend is- opneemt. Klasse!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Schatbewaarder het volgende:
Waarde lezers,
Ik heb alle consternatie omtrent het verhaal De Ster eens gelezen en wil toch nog even reageren.
Het is jammer dat iedereen gelijk zijn conclusies trekt en ervan uitgaat dat er opzet in het spel is.
Ook dat veronderstellingen als feiten worden gepresenteerd.
Al kijken er vijftig mensen naar. Ik weet honderd procent zeker dat de schrijver niet onder zijn eigen account heeft gestemd op zijn eigen verhaal. Hoe ik dat zo zeker weet?!
Ik ben namelijk de schrijver. Een man en niet zoals misschien velen zouden verwachten een dame zoals dat in het verhaal staat beschreven.
Yulia is namelijk de naam van mijn prachtige nichtje die vorig jaar is geboren.
Haar naam heb ik gebruikt als eerbetoon.
Nu vind ik het niet zo’n probleem dat ik gediskwalificeerd ben.
Ik ben niet bekend met forums en wilde gewoon met de schrijfwedstrijd mee doen.
Helaas heb ik in mijn naïviteit niet begrepen dat van dezelfde computer niet gestemd mocht worden.
Jammer, maar het is niet anders. Regels zijn regels.
Tot slot wil ik toch iedereen een fijne Kerst wensen.
Vriendelijke groet
De schatbewaarder
Note: Niet gelijk gaan schelden dat is nergens voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |