No shitquote:Op zondag 20 december 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je kon ze ruiken en meestal leefden ze dan niet meer.
Ja ik heb 't niet verzonnen hoor.quote:
Ik trek het wel hoor. 2e wereldoorlog shit trek ik dus echt niet.. schindlers list :xquote:Op zondag 20 december 2009 23:49 schreef Maraca het volgende:
Brr.. ik kijk niet meer.. word er helemaal naar van
Tsja Tong80 is uber triest natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stom is dat tong80 al 9 jaar elke dag zoveel post als wij alleen in deze reeks doen...
Maar niet zoveel in zo'n korte tijdquote:Op zondag 20 december 2009 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stom is dat tong80 al 9 jaar elke dag zoveel post als wij alleen in deze reeks doen...
Ik zal aan je denken als ik me nog eens omdraai in mijn warme bedjequote:Op zondag 20 december 2009 23:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Het wordt tijd dat ik kerstvakantie heb. Had ik morgen tenminste niet de kou ingemoeten.
Da's weer een onnodige kutopmerking hequote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik me nog eens omdraai in mijn warme bedje
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Da's weer een onnodige kutopmerking he
Ik heb ook een tentamen op 12 januariquote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik na morgen tot 2 februari vakantie (m.u.v. een tentamen op 12 januari)
Natuurlijk wordt er niks opgelostquote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb de aflevering net gezien en hier mijn mening
Er is niks opgelost![]()
En aan het eind van de aflevering voor volgende week dat hij naar een auto toerent en klopt op de deur
WTFquote:
Misschien zitten we wel samen in dezelfde zaal! Het is een complot!quote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb ook een tentamen op 12 januari
Het is een landelijk examen.. het zou zomaar kunnenquote:Op zondag 20 december 2009 23:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Misschien zitten we wel samen in dezelfde zaal! Het is een complot!![]()
![]()
"HET KOMT ALLEMAAL OP TV!!'quote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb de aflevering net gezien en hier mijn mening
Er is niks opgelost![]()
En aan het eind van de aflevering voor volgende week dat hij naar een auto toerent en klopt op de deur
quote:Op zondag 20 december 2009 23:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is een landelijk examen.. het zou zomaar kunnen!
Nog nietquote:Op zondag 20 december 2009 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"HET KOMT ALLEMAAL OP TV!!'
dus.. die man heeft toch zijn geld nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |