Okay, dan maar een test voor (nog geen)ouders om te kijken of ze wel geschikt zijn om kinderen te krijgen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De reden? Zodat de jeugd weer respect krijgt voor gezaghebbenden en ouderen. Kan ik er godverdomme wat aan doen dat veel jongeren geen enkel greintje respect tonen? De ouders moeten voor een fatsoenlijke opvoeding zorgen. Daar is geen dienstplicht voor nodig.
Zeg jijquote:Op zondag 20 december 2009 23:05 schreef Acinonyx het volgende:
Heul wel. Er moet gewoon weer wat respect en discipline ingeslagen worden net als vroeger, toen de jeugd nog wél enige mate van respect en opvoeding kende.
Eens, maar dat moet door ouders gedaan worden, niet door dienstplicht.quote:Op zondag 20 december 2009 23:05 schreef Acinonyx het volgende:
Heul wel. Er moet gewoon weer wat respect en discipline ingeslagen worden net als vroeger, toen de jeugd nog wél enige mate van respect en opvoeding kende.
Alleen jamer dat een hoop ouders dat nalaten.quote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Eens, maar dat moet door ouders gedaan worden, niet door dienstplicht.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Eens, maar dat moet door ouders gedaan worden, niet door dienstplicht.
@Deze en Nuchterheid: ben ik het mee eens, de ouders van tegenwoordig moeten echt leren opvoeden. Dit ligt echter bij de ouders en niet bij de dienstplicht.quote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
De ouders van tegenwoordig schijnen het niet meer te kunnen, want een effectief corrigerend tikje wordt al gezien als zware mishandeling door de meeste van die pussies. Je mag alleen nog maar 'foei niet meer doen eh' zeggen en ze een vakantiereisje geven
Tan2 chill idd swa, juweetutquote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Vierkantblokje het volgende:
Diensplicht is stoer als dat was dan was ik nu gedisipliceerd jeweettog
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef Penisbaard het volgende:
Nu lach je nog, straks vallen de Venezolanen binnen
en dat heb je niet in Noord-Koreaquote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef Penisbaard het volgende:
Nu lach je nog, straks vallen de Venezolanen binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |