quote:Op zondag 20 december 2009 22:56 schreef Vierkantblokje het volgende:
Dat is super sexy jeweetttog
[ afbeelding ]
heej G je moet die shit inhoudelijk reageren in deze die topic tog jeweetzelluffquote:
Ik ben er wel eens in eentje getrapt, die dingen mééúrenquote:Op zondag 20 december 2009 22:57 schreef Apuleius het volgende:
Ik heb wel eens een witte hondendrol gespot.
Lekker uitsmeren op een beschuitjequote:Op zondag 20 december 2009 22:58 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens in eentje getrapt, die dingen mééúren
Moet het wel een verse zijn, anders issie koud, hard en taai.quote:Op zondag 20 december 2009 22:59 schreef BigRedKane het volgende:
[..]
Lekker uitsmeren op een beschuitje
Heb je het nog aan een intern onderzoekje onderworpen, of dat dan weer niet? Wrom zijn die dingen wit?quote:Op zondag 20 december 2009 22:58 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens in eentje getrapt, die dingen mééúren
Gedverredemme vetkees! EERST ROOMBOTER EN DAN HET BELEG PAS!quote:Op zondag 20 december 2009 22:59 schreef BigRedKane het volgende:
[..]
Lekker uitsmeren op een beschuitje
quote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet het wel een verse zijn, anders issie koud, hard en taai.
Jezus?quote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Muzz_ het volgende:
Kerst = Idioot commercieel feest, jezus was geboren in de zomer
Ik vind je een vervelende user, met je smileys.quote:Op zondag 20 december 2009 22:56 schreef Vierkantblokje het volgende:
[ afbeelding ]
My badquote:Op zondag 20 december 2009 23:05 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Gedverredemme vetkees! EERST ROOMBOTER EN DAN HET BELEG PAS!
Nou sorry ik zal het nooit meer doenquote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik vind je een vervelende user, met je smileys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Nou sorry ik zal het nooit meer doenHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tics van je petten.
Mijn zus was geboren in Okt niet echt zomer dusquote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Muzz_ het volgende:
Klopt, want je weet dat de meeste geboortes in September zijn, dit omdat de meeste mensen tijdens kerst ineens de drang hebben om lichaamssappen uit te wisselen. Dus is Jezus met Kerst verwekt, niet geboren....quote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Muzz_ het volgende:
Sneeuw is leuk zolang het wit is net als dat Michael Jackson leuk was zolang ie nog zwart was.quote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Hier in de straat is het zwart van de sneeuwdrap en pekel... Zo, dat ook weer uit de wereld.
Oh in de hooiberg natuurlijk snap het nu!quote:Op zondag 20 december 2009 23:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt, want je weet dat de meeste geboortes in September zijn, dit omdat de meeste mensen tijdens kerst ineens de drang hebben om lichaamssappen uit te wisselen. Dus is Jezus met Kerst verwekt, niet geboren....
quote:Op maandag 21 december 2009 02:04 schreef Choad het volgende:
Wat een grafklacht. Vieze vuile azijnzeiker dat je er bent. Ga de Volkskrant lezen ofzo![]()
.
Met Kerst zit je lekker met je familie lekker eten te eten en dan is het focking baas als je naar buiten kijkt en alles ziet wit van de sneeuw. Dat jij geen vrienden en familie hebt die om je geven, waardoor het je niet uit maakt wanneer de sneeuw valt, is niet relevant. Val daar anderen niet mee lastig
Ja joh, je kijkt naar buiten en het is wit van sneeuw. FOCKING COOL!!!!quote:Op maandag 21 december 2009 02:04 schreef Choad het volgende:
Wat een grafklacht. Vieze vuile azijnzeiker dat je er bent. Ga de Volkskrant lezen ofzo![]()
.
Met Kerst zit je lekker met je familie lekker eten te eten en dan is het focking baas als je naar buiten kijkt en alles ziet wit van de sneeuw. Dat jij geen vrienden en familie hebt die om je geven, waardoor het je niet uit maakt wanneer de sneeuw valt, is niet relevant. Val daar anderen niet mee lastig
quote:
Als jij dat niet vindt maak dan een klacht dat je niet weet wat cool is.quote:Op maandag 21 december 2009 16:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja joh, je kijkt naar buiten en het is wit van sneeuw. FOCKING COOL!!!!
ja hij moet lekker zacht en warm zijnquote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet het wel een verse zijn, anders issie koud, hard en taai.
Inderdaad!quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:56 schreef Vierkantblokje het volgende:
[ afbeelding ]
Sinterklaas is een commercieel feest.quote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Muzz_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |