quote:Op maandag 21 december 2009 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat moment van 1.28 ookCheck die rechter moeite hebben dan
!
Nee dit zijn Fok!kers die voor het eerst uitgaan en "dansen" op kutmuziek.quote:Op maandag 21 december 2009 17:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Is dat nou de fok definitie van clubbaas?
Vergeet de luchtdrum op 1.22 nietquote:Op maandag 21 december 2009 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat moment van 1.28 ookCheck die rechter moeite hebben dan
!
Hou je muil gewoon als het niet bevalt, mongooltje.quote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Modus het volgende:
Verzin eens wat nieuws ipv het zoveelste nog niet eens semigrappige 'smatjes' en 'meisjes van 14' topic.
Ohjee een boze negert.quote:Op maandag 21 december 2009 20:03 schreef Chriz2k het volgende:
Hou je muil gewoon als het niet bevalt, mongooltje.
Nee, het staat er alleen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef MouzurX het volgende:
Dat fokmeet filmpje is toch hopelijk niet echt van een onzmeet?![]()
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:12 schreef dubidub het volgende:
Ik mag graag dansen zoals zoals bottle man (Andrei Arschawin), zoals te zien is in dit filmpje op 1:03:
Let ook op de baas op 00:37
Mijn excuses voor mijn ellebogen, TS.
Stiekem wel.quote:Op maandag 21 december 2009 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.
Wel tof, zulke feestjes.
Haha dit blijft zo geniaal he.quote:
Dit doet me denken aan een stukje proza dat ik ooit schreef :quote:Op maandag 21 december 2009 09:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik kom altijd met een halve moonwalk naar binnen, stap zijwaarts en dan dans ik en pop ik de dansvloer door, checkend op die XX chromosomen die mijn testikels doen opzwellen. Vervolgens slide ik dan op mijn knieën achter deze vasjiens, om alvorens omgekeerde neo-matrix stijl omhoog te komen en daarna hard met mijn semi erect langs de billen te hengsten.
En nee, dan kan ik het niet echt gebruiken dat zo'n doos dan met dr ellebogen tegen mijn kop aan slaat.
quote:Ik kies zorgvuldig een plekje in de bar waar zij mij kan zien en begin voorzichtig wat te dansen. Langzaam vormt er een kringetje om mee heen van enthousiaste mensen. Op het moment dat ik in de gaten krijg dat de milf mij gade slaat is het tijd voor de "moonwalk" ik peform die move uitstekend en er gaat een luid applaus op in de kroeg. Ik finnish het nummer stylevol door een knie-schuiver te maken en loop vervolgens op z'n nonchalants naar een gokkast waar ik een paar euro ingooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |