Huh, hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik schud gewoon altijd met m'n kontje.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Huh, hoe bedoel je?
Zou je dit nader kunnen toelichten met een foto of filmpje van jezelf?
quote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik schud gewoon altijd met m'n kontje.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef Jahr00n het volgende:
Kenser ja, ik wilde deze klacht ook al maken. Kon het alleen niet uitleggen.
Dit zie ik fokkers doen als ze XTC hebben genomen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die laatste is de grasmaaier, bazenmove!
Sicker.quote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die laatste is de grasmaaier, bazenmove!
Dat lijkt dat van die gast op XTC idd toch nog wel enigszins op dansen, zeker vergelek nemt deze 2 idiotenquote:
En een toevoeging: Af en toe doe ik een paar "finger-snaps" (of hoe dat ook heet. i.i.g. zoen geluidje maken door 2 vingers over elkaar te schuiven).quote:Op maandag 21 december 2009 08:49 schreef Salatrel het volgende:
BoWa staat leunend tegen de bar met een bier in de ene hand en een sjekkie in de andere te chillen in de lokale dancing hooguit met zn hoofd meeknikkend op de maat van de muziek
quote:Op maandag 21 december 2009 09:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik kom altijd met een halve moonwalk naar binnen, stap zijwaarts en dan dans ik en pop ik de dansvloer door, checkend op die XX chromosomen die mijn testikels doen opzwellen. Vervolgens slide ik dan op mijn knieën achter deze vasjiens, om alvorens omgekeerde neo-matrix stijl omhoog te komen en daarna hard met mijn semi erect langs de billen te hengsten.
En nee, dan kan ik het niet echt gebruiken dat zo'n doos dan met dr ellebogen tegen mijn kop aan slaat.
Ongeveer zoals dit?quote:Op maandag 21 december 2009 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En een toevoeging: Af en toe doe ik een paar "finger-snaps" (of hoe dat ook heet. i.i.g. zoen geluidje maken door 2 vingers over elkaar te schuiven).
quote:Op maandag 21 december 2009 10:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
BWHEHEHEH IK HEB JE GETROLLED JONGEUH!!!!!!!!!!!!!!![]()
THEY SEE ME TROLLIIIIIN. THEY HAAATINNNN.quote:Op maandag 21 december 2009 10:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je had me.quote:Op maandag 21 december 2009 10:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Damn. Leer mij!quote:Op maandag 21 december 2009 09:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik kom altijd met een halve moonwalk naar binnen, stap zijwaarts en dan dans ik en pop ik de dansvloer door, checkend op die XX chromosomen die mijn testikels doen opzwellen. Vervolgens slide ik dan op mijn knieën achter deze vasjiens, om alvorens omgekeerde neo-matrix stijl omhoog te komen en daarna hard met mijn semi erect langs de billen te hengsten.
En nee, dan kan ik het niet echt gebruiken dat zo'n doos dan met dr ellebogen tegen mijn kop aan slaat.
Hier kan je alvast oefenen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |