omdat 't kan.quote:
Laat maar waaien die principesquote:Op zondag 20 december 2009 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ik me eigenlijk nog druk om maak
Ik vind er dus niets lekkers aanquote:Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
Maar Volvo rijd wel lekker.....voor je het weet rijdt je 150
Wat niet?? Politie kon een tijdje er niet mee rijden want de remmen vlogen in brandquote:
Het is degelijk, veilig en het rijdt lekker..... liever dat dan hip en uit elkaar vallen als je er naar blaast.quote:Op zondag 20 december 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar degelijk zegt niets over het niet saai zijn
De omslag waarbij je beter winterbanden kunt gebruiken vindt pas plaats rond 0 graden.quote:Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
'Men' zegt dan bij 7 graden of lager winterbanden aan te raden zijn.
Maar ach, men zegt wel meer
Dat heb je met een Audi ook, begin van dit jaar heb ik een paar weken in de Audi van Donald gereden en een paar weken later had 2 boetes voor te snel rijden in de busquote:Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
Ze zijn veilig, maar ander merken zijn niet per se onveilig.quote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is degelijk, veilig en het rijdt lekker..... liever dat dan hip en uit elkaar vallen als je er naar blaast.
ik heb in een Audi ook mijn record gevestigdquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je met een Audi ook, begin van dit jaar heb ik een paar weken in de Audi van Donald gereden en een paar weken later had 2 boetes voor te snel rijden in de bus
Herkenbaar...maar het kan erger want mn ex heeft de Volvo ingeruild voor een Fordquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je met een Audi ook, begin van dit jaar heb ik een paar weken in de Audi van Donald gereden en een paar weken later had 2 boetes voor te snel rijden in de bus
Liever een Ford dan een Volvoquote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Herkenbaar...maar het kan erger want mn ex heeft de Volvo ingeruild voor een Ford
Dat kan met wel meer auto's. maar niet met mijn autootjequote:Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
Nah, ik rij regelmatig in een (vrij nieuwe) Audi, en ik moet zeggen dat ik me er op de A12 op de linkerbaan op het stuk met betonblokken direct naast de linkerbaan wel veiliger in voel dan in m'n eigen oude Honda, maar als ik moest kiezen tussen een Audi en een Volvo dan werd het zonder twijfel een Volvo.quote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow, nouja, ik had het meen ik ergens gehoord, maar zoals ik er zijn doe ik er niets mee, dus ben het wellicht al weer half vergetenquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De omslag waarbij je beter winterbanden kunt gebruiken vindt pas plaats rond 0 graden.
Zie de volgende test http://members.home.nl/arendonk.j/Winterbandentest0001.pdf
En dat is de reden dat hij je EX is? Kan me wel voorstellenquote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Herkenbaar...maar het kan erger want mn ex heeft de Volvo ingeruild voor een Ford
Doe mij maar BMW, daar heb ik nog een keer mee leuk in de vangrail gehangen op de Autobahn, afslag met teveel snelheid genomenquote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb in een Audi ook mijn record gevestigd
Audi is een merk wat mij wel ligt
quote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dat is de reden dat hij je EX is? Kan me wel voorstellen
Ik was door die paar weken Audi echt een beetje verpest en vond het jammer dat ik weer terug in mijn bijna nieuwe Seat 'moest". een Audi is toch meer auto dan een Seatquote:Op zondag 20 december 2009 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik rij regelmatig in een (vrij nieuwe) Audi, en ik moet zeggen dat ik me er op de A12 op de linkerbaan op het stuk met betonblokken direct naast de linkerbaan wel veiliger in voel dan in m'n eigen oude Honda, maar als ik moest kiezen tussen een Audi en een Volvo dan werd het zonder twijfel een Volvo.
Omgquote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe mij maar BMW, daar heb ik nog een keer mee leuk in de vangrail gehangen op de Autobahn, afslag met teveel snelheid genomen
Een BMW rijdt idd ook subliem..... dat is echt een bestuurders-autoquote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe mij maar BMW, daar heb ik nog een keer mee leuk in de vangrail gehangen op de Autobahn, afslag met teveel snelheid genomen
De afslag Ausfahrt?quote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Proleterigquote:Op zondag 20 december 2009 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een BMW rijdt idd ook subliem..... dat is echt een bestuurders-auto![]()
Maar BMW is ook een beetje.... kweetniet, ik zou voor een Volvo gaan
Ik had een ouwe 318i van m'n broer overgekocht voor 1000 gulden in 2001, dat ding reed als een speerquote:Op zondag 20 december 2009 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een BMW rijdt idd ook subliem..... dat is echt een bestuurders-auto![]()
Maar BMW is ook een beetje.... kweetniet, ik zou voor een Volvo gaan
Oke, maar die switch van auto's had al genoeg kunnen zijnquote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
...Nee dat heeft een andere reden....uit elkaar groeien enzo bladieblablabla
Daar heb ik nog nooit in geredenquote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar niet op gewachtquote:Op zondag 20 december 2009 21:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, maar die switch van auto's had al genoeg kunnen zijn
Oh records.....quote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn record is ergens tussen de 210 en 220, het was donker op de Duitse snelweg. Ik durfde niet harder, jammer dat 't niet licht was. BMW 7serie
Wat een toeval dat jij vlak bij Ausfahrt woontquote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
He, da's hier bij ons in de buurt de grens over
In Nederland, vetquote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef Leandra het volgende:
Dat is bij mij 220 met een Citroën CX, op het stuk A1 tussen Barneveld en Hoevelaken (daar zit een beetje een bocht in de snelweg, dat vond ik een mooi moment om het gas los te laten)
En ooit een keer in een Mercedes in zo'n korte tijd van Amsterdam naar de Veluwe gereden dat ik toen waarschijnlijk ook de 220 wel gehaald heb, maar toen zaten er ook 4 hele stevige kerels in de auto, dus het kan zijn dat de 220 toen net niet gehaald is
Weer A1 dus....
Dan had je wel een goede wegligging met 4 stevige kerels achterin.quote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh records.....
Dat is bij mij 220 met een Citroën CX, op het stuk A1 tussen Barneveld en Hoevelaken (daar zit een beetje een bocht in de snelweg, dat vond ik een mooi moment om het gas los te laten)
En ooit een keer in een Mercedes in zo'n korte tijd van Amsterdam naar de Veluwe gereden dat ik toen waarschijnlijk ook de 220 wel gehaald heb, maar toen zaten er ook 4 hele stevige kerels in de auto, dus het kan zijn dat de 220 toen net niet gehaald is
Weer A1 dus....
Ik denk dat in die klasse Volvo voor mij op de laatste plaats zou staanquote:Op zondag 20 december 2009 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik rij regelmatig in een (vrij nieuwe) Audi, en ik moet zeggen dat ik me er op de A12 op de linkerbaan op het stuk met betonblokken direct naast de linkerbaan wel veiliger in voel dan in m'n eigen oude Honda, maar als ik moest kiezen tussen een Audi en een Volvo dan werd het zonder twijfel een Volvo.
Ik doe overigens niet aan boetes voor te snel rijden![]()
Ik moet ook altijd weer even wennen als ik van de Audi overstap naar de Honda, maar ik heb niet zo'n moeite met het feit dat een auto een slagschip isquote:Op zondag 20 december 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was door die paar weken Audi echt een beetje verpest en vond het jammer dat ik weer terug in mijn bijna nieuwe Seat 'moest". een Audi is toch meer auto dan een Seat![]()
Smaken verschillen, want ik vind Volvo helemaal niets, het zijn vaak net van die slagschepen.
Mijne 240, in die Audi dus (A6 Quattro, met begrenzerquote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn record is ergens tussen de 210 en 220, het was donker op de Duitse snelweg. Ik durfde niet harder, jammer dat 't niet licht was. BMW 7serie
Ik rij normaal heel braaf, en die keer vanaf Amsterdam zat de eigenaar naast me zou hij de boetes voor zijn rekening nemen, en was vantevoren al besloten dat ik terug zou rijden.... toen werd er op de heenweg nog iets geroepen in de trant van "Leandra, op de terugweg ook een beetje doorrijden hè.... net als nu"quote:Op zondag 20 december 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had je wel een goede wegligging met 4 stevige kerels achterin.
En dan je niet aan boetes doet heeft meer met geluk als met je rijstijl te maken
Netjesquote:Op zondag 20 december 2009 21:42 schreef Leandra het volgende:
welgeteld 1 in 21 jaar rijbewijs: 2 jaar geleden, op een weg waar je altijd 100 mocht en die net verlaagd was tot 80.... en daar reed ik 7 km te hard (omdat ik de mazzel had dat er een vrachtwagen voor me reed, anders was het erger geweest)
Ik heb dan ook een pokkehekel aan bekeuringen, ik vind het zo zonde geld....quote:Op zondag 20 december 2009 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Netjes
Ik heb een paar kleintjes, en eentje van 200 euro.
Gezien mijn rijstijl (ik rij graag door) mag ik niet ontevreden zijn
Iemand die zo een switch maakt kan niet naar je toe groeienquote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar niet op gewacht
Dat is wel heel netjes zegquote:Op zondag 20 december 2009 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik rij normaal heel braaf, en die keer vanaf Amsterdam zat de eigenaar naast me zou hij de boetes voor zijn rekening nemen, en was vantevoren al besloten dat ik terug zou rijden.... toen werd er op de heenweg nog iets geroepen in de trant van "Leandra, op de terugweg ook een beetje doorrijden hè.... net als nu"
Op de terugweg kwam diezelfde stem van de achterbank "Ehm, Leandra, het mag wel wat zachter hoor..."
Maar normaal doe ik dat dus niet, vandaar zo wenig boetes.... welgeteld 1 in 21 jaar rijbewijs: 2 jaar geleden, op een weg waar je altijd 100 mocht en die net verlaagd was tot 80.... en daar reed ik 7 km te hard (omdat ik de mazzel had dat er een vrachtwagen voor me reed, anders was het erger geweest)
Mijn record,ik weet het nog heel goed..1996 in Frankrijk met een Punto 135 kilometer per uur!quote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik gebruik de cruisecontrol vrij weinig, eigenlijk alleen maar op stukken waarvan ik weet dat ze er heel streng controleren (rond Utrecht bijvoorbeeld) en daar gooi ik m dan ook braaf op 103 waar je 100 mag.quote:Op zondag 20 december 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel heel netjes zeg![]()
Ik heb geen hoge boetes, meestal voor max 10 km. te hard rijden en dan heb ik dus wel geluk, want ik overschrijd de max. snelheid vaak wel met meer dan 10 km. Nou ja, tot voor een paar maanden dan, want als ik nu de snelweg op rijd gooi ik mijn auto bij 110 op cruisecontrol waar ik 100 mag
Dat vind ik ook, maar om er nou langzaam voor te gaan rijden is weer wat andersquote:Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een pokkehekel aan bekeuringen, ik vind het zo zonde geld....
Brandende voetzolen natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 21:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn record,ik weet het nog heel goed..1996 in Frankrijk met een Punto 135 kilometer per uur!
Met een punto moet je wel meetrappen waardoor het zo bijzonder is
Ben je nou serieus?quote:Op zondag 20 december 2009 21:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn record,ik weet het nog heel goed..1996 in Frankrijk met een Punto 135 kilometer per uur!
Flintstone-stylequote:Op zondag 20 december 2009 21:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Paar kleintje voor de snelheid maar werkte tijdens mijn studie als koerier, dan weet je het welquote:Op zondag 20 december 2009 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Netjes
Ik heb een paar kleintjes, en eentje van 200 euro.
Gezien mijn rijstijl (ik rij graag door) mag ik niet ontevreden zijn
en een Mistral-wind meequote:Op zondag 20 december 2009 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waarschijnlijk nog heuvelafwaarts ook, anders haalt zo'n Punto de 135 niet
Damn, ik zit vrij veel "op de baan," erger me mateloos aan die "ouwe trutebollen" die zich op rollator-snelheid voortbewegen en heb mijn rijbewijs al veel langer dan jijquote:Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een pokkehekel aan bekeuringen, ik vind het zo zonde geld....
Verder rij ik sowieso vrij anticiperend, ik rem weinig, en vind het redelijk nutteloos om full-speed op de linkerbaan te blijven zitten als ik zie dat er 300 meter voor me net een vrachtwagen naar de linkerbaan gaat.
Damn, ik heb trouwens al langer een rijbewijs..... juni 1985, das al 24½ jaar
Dat niet alleen maar je moet met die zweep blijven slaan zodat iedereen wel meetraptquote:
Ik ben 2 keer aangehouden, voor het rijden zonder gordelquote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Paar kleintje voor de snelheid maar werkte tijdens mijn studie als koerier, dan weet je het wel![]()
1 hele dure, 280 gulden, onvoldoende afstand houden.
Reed op de A4 op de linkerbaan, banen ernaast niemand en die auto ging niet opzij dus je komt steeds nader, gaat er een bordje omhoog...VOLG POLITIE![]()
Klerelijers
Passen er meer dan 1 persoon in een Punto?quote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar je moet met die zweep blijven slaan zodat iedereen wel meetrapt![]()
Veel langer?quote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Damn, ik zit vrij veel "op de baan," erger me mateloos aan die "ouwe trutebollen" die zich op rollator-snelheid voortbewegen en heb mijn rijbewijs al veel langer dan jij
Ik rij niet onnodig links, en ik rij al helemaal geen 80 op de snelweg.... ik overschrijd alleen de maximaal toegestane sneilheid vrij weinig (op de snelweg dan, boerenbinnenweggetjes is een ander verhaalquote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Damn, ik zit vrij veel "op de baan," erger me mateloos aan die "ouwe trutebollen" die zich op rollator-snelheid voortbewegen en heb mijn rijbewijs al veel langer dan jij
Ik ben nog nooit aangehouden, ja door zo'n groepje agenten in opleiding.quote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer aangehouden, voor het rijden zonder gordel
quote:Op zondag 20 december 2009 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?
De enige dagen dat ik geen 135 rij zijn dagen dat ik de snelweg niet zie
WILMAAAAAquote:
Stoer wuufquote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n hardrijder, heb altijd alle tijd van de wereld.
Heb in Duitsland een keer 150 gereden ongeveer, dat was het eigenlijk wel.
Mijn vrouw is een heel ander verhaalZe rijdt motor en is geflitst met 235
![]()
Tegenwoordig doet ze het wat rustiger aan gelukkig, wil haar voorlopig nog bij me hebben
Ik heb 3 keer moeten blazen, alle keren nadat ik bij een ongeluk betrokken was (en ik was niet de veroorzakerquote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit aangehouden, ja door zo'n groepje agenten in opleiding.
Ik heb zelfs nog nooit hoeven blazen
Zo'n vrouw heb ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n hardrijder, heb altijd alle tijd van de wereld.
Heb in Duitsland een keer 150 gereden ongeveer, dat was het eigenlijk wel.
Mijn vrouw is een heel ander verhaalZe rijdt motor en is geflitst met 235
![]()
Tegenwoordig doet ze het wat rustiger aan gelukkig, wil haar voorlopig nog bij me hebben
Ik ben een keer van de snelweg gehaald samen met een vrachtwagenquote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaren geleden met Amerikaanse vrienden "Europa" gedaan.quote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Passen er meer dan 1 persoon in een Punto?
Waar gaat het over?quote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Undercover in Nederland is weer geweldig.
Op scherm 2quote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Undercover in Nederland is weer geweldig.
Dat van die Punto was een grapje, een flauwe dat wel, maar ik vind die Punto's wel leukquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jaren geleden met Amerikaanse vrienden "Europa" gedaan.
4 personen+ bagage en maar rijden en snel foto's maken.
Daarna een Multipla gereden (begin maar te lachen, doet versabommie ook altijd)
Daarna chrysler voyager, Fiat doblo en nu een diahatsjoe, lekker goedkoop.
Heb uit liefde motorrijles genomen, konden we samen gaan "toeren" na 4 lessen ben ik afgestapt en er nooit meer opgestapt, vond het niet leuk, zeg maar een beetje engquote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoer wuuf![]()
Voor geen goud zou ik op een motor klimmen, dat is denk ik nog een jeugdtrauma, ik had toen een vriendje met een brommert waar ik dan achterop moest en mee moest hangen in de bochten
Vastgoedfraude, vrij ingewikkeld verhaalquote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
*net 1 minuut is ingeschakeld
Ik heb ook ooit in een Punto gereden. Het was dat, of met de trein, dus de Punto voldeed primaquote:Op zondag 20 december 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat van die Punto was een grapje, een flauwe dat wel, maar ik vind die Punto's wel leuk![]()
Maar een Multipla
Is toch veiliger!! Ik zit zelden naast haar in de auto, is zeer slecht voor mijn rug, ze rijdt tot de stopstreep en dan REMMEN, je kan ook je gas vast loslaten hoor schat... Wie rijdt er nu??quote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Zo'n vrouw heb ik ook
Welliswaar zonder motor, maar ook met een auto kun je laagvliegen
Oh blazen... das wel humor:quote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het nooit aangedurfdquote:Op zondag 20 december 2009 22:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb uit liefde motorrijles genomen, konden we samen gaan "toeren" na 4 lessen ben ik afgestapt en er nooit meer opgestapt, vond het niet leuk, zeg maar een beetje eng![]()
Leerde haar kennen in de kroeg, 2 dagen later weer afgesproken, kwam ze binnen in motorpak met helm, ik buiten kijken (dacht een Vespa'tje) staat er een hele grote motor en zij is klein.
dan kijk je opeens anders naar je date
Zeggen meer mensen, nou ja, zegt eigenlijk iedereen maar echt waar, hij reed heerlijk!quote:Op zondag 20 december 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat van die Punto was een grapje, een flauwe dat wel, maar ik vind die Punto's wel leuk![]()
Maar een Multipla
Sweet dreams babequote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef Laysa het volgende:
Mensen...een goede nacht en voor degene die morgen de weg op moeten met welk vervoer dan ook....voorzichtig rijden![]()
trustequote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef Laysa het volgende:
Mensen...een goede nacht en voor degene die morgen de weg op moeten met welk vervoer dan ook....voorzichtig rijden![]()
Was dik 12 jaar geleden ons eerste autootje samen,om met de hond naar het strand te rijden.quote:Op zondag 20 december 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit in een Punto gereden. Het was dat, of met de trein, dus de Punto voldeed prima
Truste Laysaquote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef Laysa het volgende:
Voor mij is het ook 12 jaar geledenquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was dik 12 jaar geleden ons eerste autootje samen,om met de hond naar het strand te rijden.
We woonde toen nog in Bloemendaal dus we waren er zo.
Ik zou aan alle kanten worden ingehaaldquote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het nooit aangedurfd
Mezelf kennende was ik er dan allang niet meer geweest
Buonanotte Laysa, ci vediamo prestoquote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef Laysa het volgende:
Truste en droom maar lekker over sneeuwpoppenquote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef Laysa het volgende:
Ik blijf voorlopig nog graag heelquote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou aan alle kanten worden ingehaald![]()
Maar goed dat je het niet doet, kunnen ze je onder de vangrail vandaan peuteren.
Heb zo'n foto een keer aan mijn vrouw laten zien, ze rijdt al 20 jaar en is echt goed maar het is meestal een ander die tegen je aan rijdt.
En jij was de enige nuchtere? Ik ben meestal de dtoda (dronken tor op de achterbank)quote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Voor mij is het ook 12 jaar geleden
We waren met een busje naar een lokatie waar we moesten werken (concert).
Omdat sommige mensen langer moesten blijven en anderen graag naar huis wilden kreeg ik de sleutels van de auto van de moeder van de vrouw van de baas om ons groepje naar huis te rijden
We moesten werken, ik was de enige van dat groepje met rijbewijs bijquote:Op zondag 20 december 2009 22:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En jij was de enige nuchtere? Ik ben meestal de dtoda (dronken tor op de achterbank)
Gelukkig drinkt mijn vrouw nooit, erg makkelijk
De mijne ook niet, en ja, da's makkelijkquote:Op zondag 20 december 2009 22:21 schreef KRIBBET het volgende:
Gelukkig drinkt mijn vrouw nooit, erg makkelijk
Kan me heel goed voorstellen!quote:Op zondag 20 december 2009 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig nog graag heel
En ik beleef genoeg plezier in de auto
Met rijden he
Tja, ik heb geen bakfiets, en geen honden, dus ik doe het wel met de autoquote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan me heel goed voorstellen!
Ik rij ook graag auto maar op de bakfiets met de honden is helemaal te gek!
Op die manierquote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
We moesten werken, ik was de enige van dat groepje met rijbewijs bij
Sterkte!quote:Op zondag 20 december 2009 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
* zich voorbereid op een (te) vroeg tijdstip...
Als ze gelijk gaan slapen is het niet erg maar meestal gaan ze vervelend doen en kotsenquote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik als enige nuchtere persoon in een gezelschap kan ik me niet zo goed voorstellen
Truste en werk ze straksquote:Op zondag 20 december 2009 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
* zich voorbereid op een (te) vroeg tijdstip...
Kotsen van de alcohol is zo 20e eeuwquote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ze gelijk gaan slapen is het niet erg maar meestal gaan ze vervelend doen en kotsen
Nu met af en toe de knallen van vuurwerk staat de fiets in de tuin niets te doen.quote:
Latersquote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef D. het volgende:
Ik hoor net dat er hier ook weer een einde is gekomen aan de dag
tot weer
Vet. Bron?quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Disana het volgende:
Laura Dekker is gevonden op Sint Maarten.
Echtquote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Disana het volgende:
Toch wel levend hoop ikquote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Disana het volgende:
Gracias.quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)_Dekker_weer_terecht
Oh gelukkig, ja en ben ook wel benieuwd van het waarom??? een normale tiener die weg loopt gaat bij een vriendinnetje./ opvanghuis.maar gelukkig ze leeft en is terecht.quote:Op zondag 20 december 2009 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat welBen wel reuze benieuwd naar het verhaal hierachter.
En al die acties terwijl ze onder toezicht van jeugdzorg staatquote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze daarheen is gevaren![]()
Mag een meisje van 14 gewoon in d'r eentje een vliegtuig in dus?
Ik maak me sterk dat de vader hierin is betrokken. Het kan niet voor niets zijn dat er in Nederland andere opvang voor haar wordt gezocht.quote:Op zondag 20 december 2009 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ja en ben ook wel benieuwd van het waarom??? een normale tiener die weg loopt gaat bij een vriendinnetje./ opvanghuis.maar gelukkig ze leeft en is terecht.
( en dat meen ik)
Met Poen Paspoort en hup Pleitte kan dus zomaar makkelijk in MegaZeikNederland....quote:Op zondag 20 december 2009 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze daarheen is gevaren![]()
Mag een meisje van 14 gewoon in d'r eentje een vliegtuig in dus?
Oh kut ik zit in het verkeerde topicquote:Op zondag 20 december 2009 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maak me sterk dat de vader hierin is betrokken. Het kan niet voor niets zijn dat er in Nederland andere opvang voor haar wordt gezocht.
En die ZeilKut van 14 uit neuken geweest op het verkeerde eiland?quote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kut ik zit in het verkeerde topic
WTFquote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
En die ZeilKut van 14 uit neuken geweest op het verkeerde eiland?
Mooi muisje muisquote:Op zondag 20 december 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
Vondelpark vanavond, en mijn straatje beetje vaag maar COOL !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whoehahahaaaaaa dat weet ik nog!quote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daarna een Multipla gereden (begin maar te lachen, doet versabommie ook altijd)
Drie een beetje gelukt van de 300quote:
Ik dacht even dat je het over 300 sneeuwmuizen hadquote:Op zondag 20 december 2009 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Drie een beetje gelukt van de 300Moet toch dat boekje van de camera maar es lezen. En mijn leesbril meenemen
quote:Op zondag 20 december 2009 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Drie een beetje gelukt van de 300Moet toch dat boekje van de camera maar es lezen. En mijn leesbril meenemen
Daar was ik al bang voorquote:
Hier hagelt het af en toe, en ook soms een donderslag. Heel raar weer is het.quote:Op zondag 20 december 2009 22:56 schreef KRIBBET het volgende:
Jippie het sneeuwt weerMar ook onweer met veel lichtflitsen.
Oudste hond denkt bij elke flits aan vuurwerk![]()
Zijn "vuurwerk" pilletje moet nog gaan werken
Ja jesus dat was ik vergeten...Moet je maar afwachten wat erop staatquote:Op zondag 20 december 2009 22:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je ze niet meer af te laten drukken.
Echt raar ja, volgens buienradar ben ik er met een uurtje vanaf en kan ik met de honden op uit.quote:Op zondag 20 december 2009 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier hagelt het af en toe, en ook soms een donderslag. Heel raar weer is het.
Een geile Meid van 14 met een zak vol poen op een tropisch eiland? wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 december 2009 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
Dus Laura is terecht. Maar op St. Maarten? Hoe zou dit allemaal in elkaar steken?
Ik ben er niet in thuis maar moet een minderjarige geen toestemming hebben of onder begeleiding vliegenquote:Op zondag 20 december 2009 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
Dus Laura is terecht. Maar op St. Maarten? Hoe zou dit allemaal in elkaar steken?
Poen poen poen poen, ik zou ut voor minder doen.. Wat een gelul zeg !!!!!quote:Op zondag 20 december 2009 23:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er niet in thuis maar moet een minderjarige geen toestemming hebben of onder begeleiding vliegen![]()
Gelukkig leeft ze nog
Ik denk daarom dus dat pa er meer van weet. Afijn, ze gooit zo wel haar eigen glazen in, Jeugdzorg kan hier niet blij mee zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 23:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er niet in thuis maar moet een minderjarige geen toestemming hebben of onder begeleiding vliegen![]()
Gelukkig leeft ze nog
Jeugdzorg ??? Ze heeft toch ouders, en een pa die geld ruikt. Flikker op met jeugdzorg.. Laat de haaien ook een feesie hebben zeg !! Das natuurquote:Op zondag 20 december 2009 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk daarom dus dat pa er meer van weet. Afijn, ze gooit zo wel haar eigen glazen in, Jeugdzorg kan hier niet blij mee zijn.
Die kan het varen voorlopig wel vergeten, vond het sowieso raar om zo'n jong kind alleen te laten varen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk daarom dus dat pa er meer van weet. Afijn, ze gooit zo wel haar eigen glazen in, Jeugdzorg kan hier niet blij mee zijn.
Ze was in slaap gevallen, kan je haar niet kwalijk nemen tochquote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die kan het varen voorlopig wel vergeten, vond het sowieso raar om zo'n jong kind alleen te laten varen.
In Engeland hebben ze ook zo'n meisje maar dan van 16, die was de haven nog niet uit of ze zat tegen een groot schip aan
Was dat niet in Australië, ene Jessica. Die lag te slapen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die kan het varen voorlopig wel vergeten, vond het sowieso raar om zo'n jong kind alleen te laten varen.
In Engeland hebben ze ook zo'n meisje maar dan van 16, die was de haven nog niet uit of ze zat tegen een groot schip aan
Ja, nogal triest dat Jeugdzorg, de grote bemoeizuchtige bureaucraten onder hen, weer een jong leven in de vernieling mag helpen. Gewoon, heel legaal, omdat het het CDA en de CU behaagd.quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lekker toezicht dan en waarom eigenlijk???.. Bedoel betaal ik daar ook aan dan .. Godverdommequote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Was dat niet in Australië, ene Jessica. Die lag te slapen.
Soury, ze staat onder toezicht, dus pa en ma hebben weinig te vertellen.
Wanneer kom jij onder toezichtquote:Op zondag 20 december 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker toezicht dan en waarom eigenlijk???.. Bedoel betaal ik daar ook aan dan .. Godverdomme
De bedoeling was dat ze slaapjes van 20 minuten zou houden en als je de wereld rond wilt (ofzo) en dan met een dag al in slaap vallen...quote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was in slaap gevallen, kan je haar niet kwalijk nemen toch
Ohja Aussie was het, ach ze sprak engelsquote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Was dat niet in Australië, ene Jessica. Die lag te slapen.
Soury, ze staat onder toezicht, dus pa en ma hebben weinig te vertellen.
Voolopig nog niet !! En ik wil dat wel even zo houden .. Dan u.quote:
We staan hier onder toezicht van blauw en roodquote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Voolopig nog niet !! En ik wil dat wel even zo houden .. Dan u.
Vergeet mij niet.quote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We staan hier onder toezicht van blauw en rood
Nooit iets met jeugdzorg te maken gehad, niemand die ik ken eigenlijk dus kan daar niet echt over oordelen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, nogal triest dat Jeugdzorg, de grote bemoeizuchtige bureaucraten onder hen, weer een jong leven in de vernieling mag helpen. Gewoon, heel legaal, omdat het het CDA en de CU behaagd.
Roze met vlindertjes en hartjes ofzo.. Bah slijmbalquote:
Volwassen mensen vinden apekooien en handstand ook lastig, jongeren doen dat fluitendquote:Op zondag 20 december 2009 23:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nooit iets met jeugdzorg te maken gehad, niemand die ik ken eigenlijk dus kan daar niet echt over oordelen.
Heb wel veel neefjes en nichtjes en ik zie het gewoon niet voor me om een 14 jarige zo'n reis te laten maken.
Ze kan best heel volwassen zijn maar die reis is voor volwassen mannen met zeilervaring al heel erg moeilijk, dussss..
Hadden ze het niet in de media gesmeten was dat wicht allang weer thuis geweest..Na een rondje globe Met coole pics !!!quote:Op zondag 20 december 2009 23:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volwassen mensen vinden apekooien en handstand ook lastig, jongeren doen dat fluitend
Persoonlijk denk ik dat in Portugal was afgehaakt en een wijze les had gekregen. Niet omdat het zeilen voor haar zo zwaar is, maar omdat het geestelijk nogal wat vraagt om weken alleen te zijn. (los van alle communicatie die ze wel kan hebben)
Nu vind ik dat er een jong leven wordt verwoest door de zieke en ziekelijke bemoeizucht van een niets ontziend overheidsorgaan. Niet dat die geen noodzakelijke dingen doen, maar af en toe gaan ze naar mijn smaak veel en veel te ver.
Ja toch ???quote:Op zondag 20 december 2009 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Laat ik het anders formuleren. Word je nu in Nederland in vrijheid geboren en mag je je leven leven zoals jij dat wenst of ben je een slaaf van school, overheid en bedrijfsleven en moet je exact langs de door overheid en het bedrijfsleven gebaande wegen en ook nog eens in hun tempo lopen?
Oke, jij en jij alleen bent verantwoordelijk voor de beslissing of ze wel of niet mag gaan, de kans dat ze omslaat is aanwezig, de kans dat jij de dood van een kind op je geweten zou kunnen hebben is aanwezig,quote:Op zondag 20 december 2009 23:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volwassen mensen vinden apekooien en handstand ook lastig, jongeren doen dat fluitend
Persoonlijk denk ik dat ze in Portugal was afgehaakt en een wijze les had gekregen. Niet omdat het zeilen voor haar zo zwaar is, maar omdat het geestelijk nogal wat vraagt om weken alleen te zijn. (los van alle communicatie die ze wel kan hebben)
Nu vind ik dat er een jong leven wordt verwoest door de zieke en ziekelijke bemoeizucht van een niets ontziend overheidsorgaan. Niet dat die geen noodzakelijke dingen doen, maar af en toe gaan ze naar mijn smaak veel en veel te ver.
Wat een gelulquote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, jij en jij alleen bent verantwoordelijk voor de beslissing of ze wel of niet mag gaan, de kans dat ze omslaat is aanwezig, de kans dat jij de dood van een kind op je geweten zou kunnen hebben is aanwezig,
als er iets ergs gebeurd breekt de pleuris uit, ze kunnen het dus nooit goed doen
Fietsen in het verkeer is over het algemeen een stuk gevaarlijker.quote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, jij en jij alleen bent verantwoordelijk voor de beslissing of ze wel of niet mag gaan, de kans dat ze omslaat is aanwezig, de kans dat jij de dood van een kind op je geweten zou kunnen hebben is aanwezig,
als er iets ergs gebeurd breekt de pleuris uit, ze kunnen het dus nooit goed doen
De ouders gaan er mee acoord. Prima . Zij wil en de ouders ook, Punt .. Ik zou het niet toelaten, maar ja.quote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is waar maar ik denk dat niemand het aandurft om haar te laten gaan nu ze onder toezicht staat.quote:Op zondag 20 december 2009 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fietsen in het verkeer is over het algemeen een stuk gevaarlijker.
Dus je bent het er niet mee eens? Of weer wel?quote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
De ouders gaan er mee acoord. Prima . Zij wil en de ouders ook, Punt .. Ik zou het niet toelaten, maar ja.
Toch een ander gedoe.. Dat heb je niet in de hand. Maar je een 14 jarige van de kant af duwen is toch een ander plaatje. Maar nogmaals ze willen het allemaal dus laat varen die hap.quote:Op zondag 20 december 2009 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat ook gevaarlijk is is dat op een tweebaansweg 80 rijden en dat een tegenligger je met diezelfde snelheid op twee meter afstand langs je heen suist. Dat is staatsgevaarlijk, 't kost hier iets van 800 doden per jaar.
Weet je hoeveel boten onderweg tegenkomtquote:Op zondag 20 december 2009 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat ook gevaarlijk is is dat op een tweebaansweg 80 rijden en dat een tegenligger je met diezelfde snelheid op twee meter afstand langs je heen suist. Dat is staatsgevaarlijk, 't kost hier iets van 800 doden per jaar.
Ik weet het niet ... Als er jeugdzorg en instanties worden bij geroepen ben ik er mee ééns dat die troela richting oceaan moet gaan. Dat scheelt weerquote:Op zondag 20 december 2009 23:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus je bent het er niet mee eens? Of weer wel?
Maar om het risico te lopen (varen) om eerder dood te gaan puur en alleen om een record te vestigen..quote:Op zondag 20 december 2009 23:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Leven is überhaupt gevaarlijk, je gaat er op termijn hartstikke dood aan.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet ... Als er jeugdzorg en instanties worden bij geroepen ben ik er mee ééns dat die troela richting oceaan moet gaan. Dat scheelt weer
Nou ja kort door de bocht. Laat varen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien wilde ze vanaf Sint maarten beginnen?
Misschien wilde ze een bootje coke doen vanaf st-Maarten.quote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja kort door de bocht. Laat varen.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien wilde ze een bootje coke doen vanaf st-Maarten.
1 was wel genoeg hoor !1!111!!!quote:Op maandag 21 december 2009 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
Ik laat het bij 3 op een rij.
Truste en tot later.
Mazzelaar. Is dat vanwege het weer?quote:Op maandag 21 december 2009 07:47 schreef Dementor het volgende:
Goedemorgen, hoef vandaag de deur niet uit.
Nee, ik heb toch al griep maar geen zin om zieker te worden.quote:Op maandag 21 december 2009 08:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mazzelaar. Is dat vanwege het weer?
Dat gaat niet lukken inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 08:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch al griep maar geen zin om zieker te worden.
Verder zou ik vandaag naar de andere kant van het land moeten met de trein.
Rrright.
quote:Op maandag 21 december 2009 08:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch al griep maar geen zin om zieker te worden.
Verder zou ik vandaag naar de andere kant van het land moeten met de trein.
Rrright.
mogguhquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 09:38 schreef KRIBBET het volgende:
Zolang je niet hoeft te sturen, remmen of extra gas hoeft te geven is er weinig aan de hand![]()
Om mijn vrouw weg te brengen moet ik over een lang recht stuk weg, niets aan de hand, maar die bochtjes hequote:Op maandag 21 december 2009 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], toch jammer dat autorijden om die 3 dingen draait
.
In je 2 opschakelen of heel snel van de 1 naar de 2....werkt....Echt!!!!quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Om mijn vrouw weg te brengen moet ik over een lang recht stuk weg, niets aan de hand, maar die bochtjes he![]()
Moest bij een brug wachten voor ander verkeer en daarna weer optrekken een beetje tegen de brug op rijden, blij dat er winterbanden onder die auto zitten.
Ben jij niet van je Fiets afgevroren?quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Fietsen ging prima vanochtend; fietspaden zo goed als helemaal sneeuwvrij en prachtige natuurplaatjes.
Maar dan kom je op je werk, zijn de kachels nog niet opgewarmd en werkt degene die je een systeem moest uitleggen thuis.
Muziekje!
Totaal niet.quote:
En toen vroor je van je bureaustoelquote:Op maandag 21 december 2009 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Totaal niet.
Het is -3, gevoelstemperatuur -13, maar het was juist heerlijk crispy. En flink ingepakt met shawl, muts en handschoenen had ik het op een gegeven moment zelfs warm.
Toen kwam ik op mijn werk.
De enige twee momenten dat ik bijna onderuit ging, waren op oversteekpunten waar ik door dat rulle, grijze sneeuwsnot moest. Fietspaden zijn perfect begaanbaar hier.quote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemorgen![]()
Mèn, onze gemeente heeft een cursus 'ijsbaan maken voor dummies' gevolgd geloof ik.
De fietspaden zijn met een sneeuwschuiver bewerkt, zonder te strooien. Ik had beter kunnen komen schaatsen.
Ja dus, fietsers hebben altijd voorrang, ook als ze op hun kont de kruising over komen glijdenquote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of je ook voorrang moet verlenen aan fietsers die van rechts komen, op hun bek gaan en vervolgens het kruispunt over glijden.
Het was maar een grapje.quote:Op maandag 21 december 2009 11:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dus, fietsers hebben altijd voorrang, ook als ze op hun kont de kruising over komen glijden
mehehequote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of je ook voorrang moet verlenen aan fietsers die van rechts komen, op hun bek gaan en vervolgens het kruispunt over glijden.
DIe sneeuw is gevaarlijk, jaquote:Op maandag 21 december 2009 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
De enige twee momenten dat ik bijna onderuit ging, waren op oversteekpunten waar ik door dat rulle, grijze sneeuwsnot moest. Fietspaden zijn perfect begaanbaar hier.
Ik heb ooit eens een paar maanden gewerkt op een plek waar ik het niet meer naar mijn zin had en wist dat ik zou gaan vertrekken over drie/vier maanden. Dat is zo enorm klote, tenminste ik vond dat echt heel vervelend, ging steeds meer met tegenzin en dacht heel vaak ,wat doe ik hier in godsnaam nog.quote:Op maandag 21 december 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
Ik doe gewoon net alsof ik het heel gezellig heb op mijn werk ... kaarsjes aan en koekje bij.
Uren boeken en dan ben ik klaar. Morgen maar een boek meenemen of zo. Om weer een dag onbetaald op te offeren is ook weer zo. En ik ben -zoals heel Nederland- bezig in die Millenniumtrilogie, dus ik heb nog wel wat bladzijdes te gaan.
Of ik neem de vete tussen Joan Crawford en Bette Davis mee naar mijn werk.
Grappig dat Firefox Bette Davis wel, maar Joan Crawford niet herkent.
Haar ouders gingen er niet mee akkoord, haar vader ging er mee akkoord, haar moeder niet.quote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
De ouders gaan er mee acoord. Prima . Zij wil en de ouders ook, Punt .. Ik zou het niet toelaten, maar ja.
Dus boekte papa een vakantiereisje naar St. Maarten en laat het verhaal de ronde doen dat het zeilmeisje al een tijdje (stampvoetend) depressief is omdat ze in haar eentje de wereld rond wilt varen en haar zin niet krijgt.quote:Op maandag 21 december 2009 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar ouders gingen er niet mee akkoord, haar vader ging er mee akkoord, haar moeder niet.
Dat had het eind van het hele verhaal moeten zijn, maar papa en Laura zijn zo arrogant dat ze denken dat weten, regels en simpelweg ouderwets fatsoen niet voor hen gelden, en hebben mama zo onder druk gezet dat mama geen bezwaar meer durfde te maken.... en begonnen vervolgens een media-offensief om sponsors te scoren.
En daar ging het mis, want als je zo graag in de belangstelling staat dan haal je daarmee niet alleen de belangstelling van eventuele sponsors binnen maar ook van andere instanties, en toen ging het balletje rollen, en toen bleek dat Papa en Laura Dekker niet alles konden doen en maken wat ze wilden durfde mama zich ook eindelijk uit te spreken.
En mama heeft ook voogdij en dus maakt het vrij weinig uit wat de hele wereld vindt; mama zegt dat het niet mag.
Oh, ik ga niet met tegenzin naar mijn werk, totaal niet. Ik heb nu alleen geen zak te doen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een paar maanden gewerkt op een plek waar ik het niet meer naar mijn zin had en wist dat ik zou gaan vertrekken over drie/vier maanden. Dat is zo enorm klote, tenminste ik vond dat echt heel vervelend, ging steeds meer met tegenzin en dacht heel vaak ,wat doe ik hier in godsnaam nog.
Maar ik wou netjes mijn termijn afmaken en niet zomaar de boel achterlaten, dat vind ik niet kunnen. Maar oh, wat had ik dat af en toe graag gedaan, gewoon tas inpakken en pleite gaan.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik ga niet met tegenzin naar mijn werk, totaal niet. Ik heb nu alleen geen zak te doen.
Juist het warme contact met collega's maakt dat ik er niet somber van word. Laat niet zomaar mijn kop hangen. Doe wat ik moet doen en doe dat goed, want daar heb ik anders enkel mijn collega's en mezelf mee. En ondertussen hard werken aan mijn eigen plan.
2010 here we come!
En oh oh oh, wat spreekt daar een volwassenheid en stabiliteit uit.quote:Op maandag 21 december 2009 11:35 schreef Deisyy het volgende:
Dus boekte papa een vakantiereisje naar St. Maarten en laat het verhaal de ronde doen dat het zeilmeisje al een tijdje (stampvoetend) depressief is omdat ze in haar eentje de wereld rond wilt varen en haar zin niet krijgt.
Of papa het gedaan heeft weet ik niet, maar ik acht de kans klein dat hij er niets mee te maken heeft...quote:Op maandag 21 december 2009 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus boekte papa een vakantiereisje naar St. Maarten en laat het verhaal de ronde doen dat het zeilmeisje al een tijdje (stampvoetend) depressief is omdat ze in haar eentje de wereld rond wilt varen en haar zin niet krijgt.
Een schop onder haar kont moet ze hebben en gewoon naar school met dat kind.
Ja, het is idd wel heel jong.quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef Copycat het volgende:
Ik schrik van het nieuws over Brittany Murphy.
Wilde wel maar die auto van mijn vader is een automaatquote:Op maandag 21 december 2009 09:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
In je 2 opschakelen of heel snel van de 1 naar de 2....werkt....Echt!!!!
wat ik begrepen heb, is dat beide ouders aangifte gedaan hebben van haar vermissing ( terwijl pa wist waar ze zat) is dat niet strafbaar dan??? valse aangifte enzo, en wat mij betreft, kind moet een paar flinke lelle hebben en gewoon doen wat een ander 14 jarig meisje doet, lekker met vriendinnen de stad in, jongens en make-up, desnoods neemt ze een Ponyquote:Op maandag 21 december 2009 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een schop onder haar kont moet ze hebben en gewoon naar school met dat kind.
Juist! Desnoods slaan we die Breezers erin!quote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef Toverheks het volgende:
wat ik begrepen heb, is dat beide ouders aangifte gedaan hebben van haar vermissing ( terwijl pa wist waar ze zat) is dat niet strafbaar dan??? valse aangifte enzo, en wat mij betreft, kind moet een paar flinke lelle hebben en gewoon doen wat een ander 14 jarig meisje doet, lekker met vriendinnen de stad in, jongens en make-up, desnoods neemt ze een Pony
Ik las het idd net in het topic in SHO dat ze diabetes had. Maar ze was wel beangstigend mager zeg. Drugs abuse zou me niks verbazen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:42 schreef Leandra het volgende:
Ja, het is idd wel heel jong.
Hier thuis werd overigens geroepen dat ze diabetes had.
Ik vraag me af of haar gewichtsverlies daarmee te maken had en of haar overlijden daarmee te maken heeft.
Als je Laura een pony geeft dan verzint papa Dekker dat ze de jongste wil worden die alleen met een pony door Europa reist.quote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb, is dat beide ouders aangifte gedaan hebben van haar vermissing ( terwijl pa wist waar ze zat) is dat niet strafbaar dan??? valse aangifte enzo, en wat mij betreft, kind moet een paar flinke lelle hebben en gewoon doen wat een ander 14 jarig meisje doet, lekker met vriendinnen de stad in, jongens en make-up, desnoods neemt ze een Pony
Vooral omdat ze oorspronkelijk vrij chubby was....quote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las het idd net in het topic in SHO dat ze diabetes had. Maar ze was wel beangstigend mager zeg. Drugs abuse zou me niks verbazen.
Pfff, ben ik toch niet de enigequote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef remlof het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik had totdat ze overleed nog nooit van Brittany Murphy gehoord.
Ja, maar als je haar ziet dan heb je toch wel zoiets van "oh... die"?quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef remlof het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik had totdat ze overleed nog nooit van Brittany Murphy gehoord.
hahahaha maar is toch zo, als het mijn kotter was echt, ik had der alle hoeken van de kamer laten zien als ze weer trug kwam van st maarten, die moeder heeft toch de voogdij, nou ik wil wel wat in dat oortje fluisteren van die moeder ppfftttt vind het nu al een kutkind die laura en ken haar niet eensquote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist! Desnoods slaan we die Breezers erin!
dat zeg ik net he, vind haar bbbrrr voor haar 14 jaar, toen bij netwerk dat intervieuw echt mag dat kind bij voorbaat al niet, is ook wel erg dat ik zo denkquote:Op maandag 21 december 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je Laura een pony geeft dan verzint papa Dekker dat ze de jongste wil worden die alleen met een pony door Europa reist.
Dat kind heeft vooral een ouder nodig die haar pubergedrag een beetje in normale banen leidt en haar leert dat regels voor iedereen gelden, ook voor jou.
Het probleem is niet zozeer haar moeder, maar haar vader, en gezien kinderen van 12 jaar en ouder in dit land zelf mogen beslissen bij wie ze gaan wonen kunnen ze dus een dikke middelvinger opstelken naar het gezag van de ene ouder door bij de andere ouder te gaan wonen.quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha maar is toch zo, als het mijn kotter was echt, ik had der alle hoeken van de kamer laten zien als ze weer trug kwam van st maarten, die moeder heeft toch de voogdij, nou ik wil wel wat in dat oortje fluisteren van die moeder ppfftttt vind het nu al een kutkind die laura en ken haar niet eens
bij wie woonde ze dan?? bij haar vader?? als dat zo is moet die vent ook een paar klappen krijgen want ik vind het steeds belachelijker worden deze laurasoap.quote:Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer haar moeder, maar haar vader, en gezien kinderen van 12 jaar en ouder in dit land zelf mogen beslissen bij wie ze gaan wonen kunnen ze dus een dikke middelvinger opstelken naar het gezag van de ene ouder door bij de andere ouder te gaan wonen.
Nope, ze zegt me niks. Kan ook komen doordat ik behalve "Girl, Interrupted" nooit een film of serie heb gezien waarin ze heeft gespeeldquote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als je haar ziet dan heb je toch wel zoiets van "oh... die"?
Ik herkende de naam, maar kon er geen gezicht bij plaatsen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef remlof het volgende:
Mijn zoon pakte ook wel eens zijn koffertje in, autotjes en een onderbroek, dan gaf ik hem wel een kwartje mee met een briefje met telefoonnummer, nou hij kwam niet verder dan de buitentrap, bleef de hele dag daar zitten hahaha oh ik zie hem nog voor me, jaar of 4 oud, nu 23, en nu wil ie nog niet het huis uit bij me, wat ik ook probeerquote:Op maandag 21 december 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
Ik liep vroeger ook wel eens weg. Dan pakte ik mijn kinderkoffer in om bij oma te gaan wonen. En dan liep ik de straat uit ... en nog één en toen ging ik maar weer naar huis. Waar niemand me had gemist. Avonturierster in de dop, die kleine Cc.
Ja, ik ben ook wel eens de straat uitgeweest met de bolderkar en mijn knuffel. Ook wel eens serieus weggelopen, maar ook toen had mijn moeder me voor het eind van de straat alweer achterhaald.quote:Op maandag 21 december 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
Ik liep vroeger ook wel eens weg. Dan pakte ik mijn kinderkoffer in om bij oma te gaan wonen. En dan liep ik de straat uit ... en nog één en toen ging ik maar weer naar huis. Waar niemand me had gemist. Avonturierster in de dop, die kleine Cc.
quote:Op maandag 21 december 2009 12:12 schreef Toverheks het volgende:
... nu 23, en nu wil ie nog niet het huis uit bij me, wat ik ook probeer
Je moet denk ik zeggen dat ie NIET, ik herhaal, NIET de wereld rond mag zeilen! (die is al rond namelijkquote:Op maandag 21 december 2009 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn zoon pakte ook wel eens zijn koffertje in, autotjes en een onderbroek, dan gaf ik hem wel een kwartje mee met een briefje met telefoonnummer, nou hij kwam niet verder dan de buitentrap, bleef de hele dag daar zitten hahaha oh ik zie hem nog voor me, jaar of 4 oud, nu 23, en nu wil ie nog niet het huis uit bij me, wat ik ook probeer
Ze woonde idd bij haar vader, en haar vader maakte zich ook drukker over de uitspraak van de rechter dat de reis voorlopig nog niet plaats kon vinden omdat de voorbereidingen niet voldoende waren dan dat Laura zich daarover maakte....quote:Op maandag 21 december 2009 12:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij wie woonde ze dan?? bij haar vader?? als dat zo is moet die vent ook een paar klappen krijgen want ik vind het steeds belachelijker worden deze laurasoap.
eerst mag ze de wereld rond ( lotje getikt) dan nu weer naar st maarten echt en straks heel veel huilen en bij all nieuwsuitzendingen als blijkt dat laura gewoon ergens terug gevonden is of dood in de bosjes legt.
ja sorry hoor, kan er nog steeds niet bij dat je je 14 jarige zo de zee opstuurd.
hehe, ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 12:18 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me net dat ik 100 uur geleden nog bang was dat de sneeuw aan ons voorbij zou gaan
Heb al tijdje terug voorgesteld, hij is Sous-Chef, jongen ga eens koken bij de marine, zie je ook nog wat van de wereld, of op een onderzeeer, lekker avondtuurlijk maar nee,maar heb geen last van hem hoor, oke klaag wel eens over de was en zijn afwas die mondjesmaat beneden komt maar achquote:Op maandag 21 december 2009 12:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je moet denk ik zeggen dat ie NIET, ik herhaal, NIET de wereld rond mag zeilen! (die is al rond namelijk)
Works like a charm!
Dat sukt bigtime ja.quote:Op maandag 21 december 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
Ik mis mijn Timberlands. Uitgeleend aan een collega wiens vriend ze tijdens een verhuizing per ongeluk bij het grof vuil heeft gezet. Samen met haar hele schoenencollectie, baas boven baas. Met dit weer het ideale schoeisel, dus nu verneuk ik maar een paar sneakers.
oke, maar mama heeft dus niks noppes nada invloed op dat kind, misschien heel raar, maar stel kind wordt ongesteld met alle ongemakken, rugpijn,buikpijn etc. nou dan kan je geen zeiltje hijsen hoor op dat moment, vind het echt te belachelijk voor woorden dat pa en dochter van die wilde plannen hadden/hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze woonde idd bij haar vader, en haar vader maakte zich ook drukker over de uitspraak van de rechter dat de reis voorlopig nog niet plaats kon vinden omdat de voorbereidingen niet voldoende waren dan dat Laura zich daarover maakte....
En nee, mama vond het niet eens goed dat ze zou gaan.
Nietus!!quote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag Vanmiddag trekt er van zuid naar noord weer een front met sneeuwval over Nederland.
Gezellig!(als je niet hoeft te reizen
)
Morgen droge sokken en extra schoenen meenemenquote:Op maandag 21 december 2009 12:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat sukt bigtime ja.![]()
Ik heb vanmorgen dus ook op m'n nike air max door de sneeuw gebaggerd, en nu heb ik het ontzettend koud want natte voeten.
quote:Op maandag 21 december 2009 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nietus!!Ik wil het niet. NIET!! NEEEEE!!!!
![]()
komt het ook in het westen???? hoop het wel, hele dikke vlokken.quote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag Vanmiddag trekt er van zuid naar noord weer een front met sneeuwval over Nederland.
Gezellig!(als je niet hoeft te reizen
)
Het staat in De Telegraaf, misschien is het gewoon weer sensatiezoekerij.quote:Op maandag 21 december 2009 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
hahahhaa oh ik heb wel meelij met je hoor, bij jou was het meest gevallen hequote:Op maandag 21 december 2009 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Dr Martens doen het ook erg goed met dit weerquote:Op maandag 21 december 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
Ik mis mijn Timberlands. Uitgeleend aan een collega wiens vriend ze tijdens een verhuizing per ongeluk bij het grof vuil heeft gezet. Samen met haar hele schoenencollectie, baas boven baas. Met dit weer het ideale schoeisel, dus nu verneuk ik maar een paar sneakers.
Ja, nou ja, Brittany Murphy is wel echt dood. dus.quote:Op maandag 21 december 2009 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het staat in De Telegraaf, misschien is het gewoon weer sensatiezoekerij.
Uhuh, dat sowiesoquote:Op maandag 21 december 2009 12:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Morgen droge sokken en extra schoenen meenemen![]()
Ja, en de echte classics dan hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |