omdat 't kan.quote:
Laat maar waaien die principesquote:Op zondag 20 december 2009 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ik me eigenlijk nog druk om maak
Ik vind er dus niets lekkers aanquote:Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
Maar Volvo rijd wel lekker.....voor je het weet rijdt je 150
Wat niet?? Politie kon een tijdje er niet mee rijden want de remmen vlogen in brandquote:
Het is degelijk, veilig en het rijdt lekker..... liever dat dan hip en uit elkaar vallen als je er naar blaast.quote:Op zondag 20 december 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar degelijk zegt niets over het niet saai zijn
De omslag waarbij je beter winterbanden kunt gebruiken vindt pas plaats rond 0 graden.quote:Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
'Men' zegt dan bij 7 graden of lager winterbanden aan te raden zijn.
Maar ach, men zegt wel meer
Dat heb je met een Audi ook, begin van dit jaar heb ik een paar weken in de Audi van Donald gereden en een paar weken later had 2 boetes voor te snel rijden in de busquote:Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
Ze zijn veilig, maar ander merken zijn niet per se onveilig.quote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is degelijk, veilig en het rijdt lekker..... liever dat dan hip en uit elkaar vallen als je er naar blaast.
ik heb in een Audi ook mijn record gevestigdquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je met een Audi ook, begin van dit jaar heb ik een paar weken in de Audi van Donald gereden en een paar weken later had 2 boetes voor te snel rijden in de bus
Herkenbaar...maar het kan erger want mn ex heeft de Volvo ingeruild voor een Fordquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je met een Audi ook, begin van dit jaar heb ik een paar weken in de Audi van Donald gereden en een paar weken later had 2 boetes voor te snel rijden in de bus
Liever een Ford dan een Volvoquote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Herkenbaar...maar het kan erger want mn ex heeft de Volvo ingeruild voor een Ford
Dat kan met wel meer auto's. maar niet met mijn autootjequote:Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
Nah, ik rij regelmatig in een (vrij nieuwe) Audi, en ik moet zeggen dat ik me er op de A12 op de linkerbaan op het stuk met betonblokken direct naast de linkerbaan wel veiliger in voel dan in m'n eigen oude Honda, maar als ik moest kiezen tussen een Audi en een Volvo dan werd het zonder twijfel een Volvo.quote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow, nouja, ik had het meen ik ergens gehoord, maar zoals ik er zijn doe ik er niets mee, dus ben het wellicht al weer half vergetenquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De omslag waarbij je beter winterbanden kunt gebruiken vindt pas plaats rond 0 graden.
Zie de volgende test http://members.home.nl/arendonk.j/Winterbandentest0001.pdf
En dat is de reden dat hij je EX is? Kan me wel voorstellenquote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Herkenbaar...maar het kan erger want mn ex heeft de Volvo ingeruild voor een Ford
Doe mij maar BMW, daar heb ik nog een keer mee leuk in de vangrail gehangen op de Autobahn, afslag met teveel snelheid genomenquote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb in een Audi ook mijn record gevestigd
Audi is een merk wat mij wel ligt
quote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dat is de reden dat hij je EX is? Kan me wel voorstellen
Ik was door die paar weken Audi echt een beetje verpest en vond het jammer dat ik weer terug in mijn bijna nieuwe Seat 'moest". een Audi is toch meer auto dan een Seatquote:Op zondag 20 december 2009 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik rij regelmatig in een (vrij nieuwe) Audi, en ik moet zeggen dat ik me er op de A12 op de linkerbaan op het stuk met betonblokken direct naast de linkerbaan wel veiliger in voel dan in m'n eigen oude Honda, maar als ik moest kiezen tussen een Audi en een Volvo dan werd het zonder twijfel een Volvo.
Omgquote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe mij maar BMW, daar heb ik nog een keer mee leuk in de vangrail gehangen op de Autobahn, afslag met teveel snelheid genomen
Een BMW rijdt idd ook subliem..... dat is echt een bestuurders-autoquote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe mij maar BMW, daar heb ik nog een keer mee leuk in de vangrail gehangen op de Autobahn, afslag met teveel snelheid genomen
De afslag Ausfahrt?quote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Proleterigquote:Op zondag 20 december 2009 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een BMW rijdt idd ook subliem..... dat is echt een bestuurders-auto![]()
Maar BMW is ook een beetje.... kweetniet, ik zou voor een Volvo gaan
Ik had een ouwe 318i van m'n broer overgekocht voor 1000 gulden in 2001, dat ding reed als een speerquote:Op zondag 20 december 2009 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een BMW rijdt idd ook subliem..... dat is echt een bestuurders-auto![]()
Maar BMW is ook een beetje.... kweetniet, ik zou voor een Volvo gaan
Oke, maar die switch van auto's had al genoeg kunnen zijnquote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
...Nee dat heeft een andere reden....uit elkaar groeien enzo bladieblablabla
Daar heb ik nog nooit in geredenquote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar niet op gewachtquote:Op zondag 20 december 2009 21:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, maar die switch van auto's had al genoeg kunnen zijn
Oh records.....quote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn record is ergens tussen de 210 en 220, het was donker op de Duitse snelweg. Ik durfde niet harder, jammer dat 't niet licht was. BMW 7serie
Wat een toeval dat jij vlak bij Ausfahrt woontquote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
He, da's hier bij ons in de buurt de grens over
In Nederland, vetquote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef Leandra het volgende:
Dat is bij mij 220 met een Citroën CX, op het stuk A1 tussen Barneveld en Hoevelaken (daar zit een beetje een bocht in de snelweg, dat vond ik een mooi moment om het gas los te laten)
En ooit een keer in een Mercedes in zo'n korte tijd van Amsterdam naar de Veluwe gereden dat ik toen waarschijnlijk ook de 220 wel gehaald heb, maar toen zaten er ook 4 hele stevige kerels in de auto, dus het kan zijn dat de 220 toen net niet gehaald is
Weer A1 dus....
Dan had je wel een goede wegligging met 4 stevige kerels achterin.quote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh records.....
Dat is bij mij 220 met een Citroën CX, op het stuk A1 tussen Barneveld en Hoevelaken (daar zit een beetje een bocht in de snelweg, dat vond ik een mooi moment om het gas los te laten)
En ooit een keer in een Mercedes in zo'n korte tijd van Amsterdam naar de Veluwe gereden dat ik toen waarschijnlijk ook de 220 wel gehaald heb, maar toen zaten er ook 4 hele stevige kerels in de auto, dus het kan zijn dat de 220 toen net niet gehaald is
Weer A1 dus....
Ik denk dat in die klasse Volvo voor mij op de laatste plaats zou staanquote:Op zondag 20 december 2009 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik rij regelmatig in een (vrij nieuwe) Audi, en ik moet zeggen dat ik me er op de A12 op de linkerbaan op het stuk met betonblokken direct naast de linkerbaan wel veiliger in voel dan in m'n eigen oude Honda, maar als ik moest kiezen tussen een Audi en een Volvo dan werd het zonder twijfel een Volvo.
Ik doe overigens niet aan boetes voor te snel rijden![]()
Ik moet ook altijd weer even wennen als ik van de Audi overstap naar de Honda, maar ik heb niet zo'n moeite met het feit dat een auto een slagschip isquote:Op zondag 20 december 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was door die paar weken Audi echt een beetje verpest en vond het jammer dat ik weer terug in mijn bijna nieuwe Seat 'moest". een Audi is toch meer auto dan een Seat![]()
Smaken verschillen, want ik vind Volvo helemaal niets, het zijn vaak net van die slagschepen.
Mijne 240, in die Audi dus (A6 Quattro, met begrenzerquote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn record is ergens tussen de 210 en 220, het was donker op de Duitse snelweg. Ik durfde niet harder, jammer dat 't niet licht was. BMW 7serie
Ik rij normaal heel braaf, en die keer vanaf Amsterdam zat de eigenaar naast me zou hij de boetes voor zijn rekening nemen, en was vantevoren al besloten dat ik terug zou rijden.... toen werd er op de heenweg nog iets geroepen in de trant van "Leandra, op de terugweg ook een beetje doorrijden hè.... net als nu"quote:Op zondag 20 december 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had je wel een goede wegligging met 4 stevige kerels achterin.
En dan je niet aan boetes doet heeft meer met geluk als met je rijstijl te maken
Netjesquote:Op zondag 20 december 2009 21:42 schreef Leandra het volgende:
welgeteld 1 in 21 jaar rijbewijs: 2 jaar geleden, op een weg waar je altijd 100 mocht en die net verlaagd was tot 80.... en daar reed ik 7 km te hard (omdat ik de mazzel had dat er een vrachtwagen voor me reed, anders was het erger geweest)
Ik heb dan ook een pokkehekel aan bekeuringen, ik vind het zo zonde geld....quote:Op zondag 20 december 2009 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Netjes
Ik heb een paar kleintjes, en eentje van 200 euro.
Gezien mijn rijstijl (ik rij graag door) mag ik niet ontevreden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |