omdat 't kan.quote:
Laat maar waaien die principesquote:Op zondag 20 december 2009 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ik me eigenlijk nog druk om maak
Ik vind er dus niets lekkers aanquote:Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
Maar Volvo rijd wel lekker.....voor je het weet rijdt je 150
Wat niet?? Politie kon een tijdje er niet mee rijden want de remmen vlogen in brandquote:
Het is degelijk, veilig en het rijdt lekker..... liever dat dan hip en uit elkaar vallen als je er naar blaast.quote:Op zondag 20 december 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar degelijk zegt niets over het niet saai zijn
De omslag waarbij je beter winterbanden kunt gebruiken vindt pas plaats rond 0 graden.quote:Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
'Men' zegt dan bij 7 graden of lager winterbanden aan te raden zijn.
Maar ach, men zegt wel meer
Dat heb je met een Audi ook, begin van dit jaar heb ik een paar weken in de Audi van Donald gereden en een paar weken later had 2 boetes voor te snel rijden in de busquote:Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
Ze zijn veilig, maar ander merken zijn niet per se onveilig.quote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is degelijk, veilig en het rijdt lekker..... liever dat dan hip en uit elkaar vallen als je er naar blaast.
ik heb in een Audi ook mijn record gevestigdquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je met een Audi ook, begin van dit jaar heb ik een paar weken in de Audi van Donald gereden en een paar weken later had 2 boetes voor te snel rijden in de bus
Herkenbaar...maar het kan erger want mn ex heeft de Volvo ingeruild voor een Fordquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je met een Audi ook, begin van dit jaar heb ik een paar weken in de Audi van Donald gereden en een paar weken later had 2 boetes voor te snel rijden in de bus
Liever een Ford dan een Volvoquote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Herkenbaar...maar het kan erger want mn ex heeft de Volvo ingeruild voor een Ford
Dat kan met wel meer auto's. maar niet met mijn autootjequote:Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
Nah, ik rij regelmatig in een (vrij nieuwe) Audi, en ik moet zeggen dat ik me er op de A12 op de linkerbaan op het stuk met betonblokken direct naast de linkerbaan wel veiliger in voel dan in m'n eigen oude Honda, maar als ik moest kiezen tussen een Audi en een Volvo dan werd het zonder twijfel een Volvo.quote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow, nouja, ik had het meen ik ergens gehoord, maar zoals ik er zijn doe ik er niets mee, dus ben het wellicht al weer half vergetenquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De omslag waarbij je beter winterbanden kunt gebruiken vindt pas plaats rond 0 graden.
Zie de volgende test http://members.home.nl/arendonk.j/Winterbandentest0001.pdf
En dat is de reden dat hij je EX is? Kan me wel voorstellenquote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Herkenbaar...maar het kan erger want mn ex heeft de Volvo ingeruild voor een Ford
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |