Moest je maar eens inbrengen bij discussie jullie. Chinezen beslissen vooral op basis van imago en aanzien (en soms prijsquote:Op woensdag 23 december 2009 14:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat betreft die 'techniek'. Dat heb ik niet vanmezelf maar kwam te voren in een discussie bij ons over Geely in de toekomst. En ik vond dat wel wat hebben. Guess I was wrong
alle cijfers vallen tegen vandaagquote:Op woensdag 23 december 2009 16:02 schreef Vandergeld het volgende:
Nieuwe huizenverkopen 355 k tegen 442 k verwacht, fors minder dus.
tja adviezen ik doe er helemaal niks mee ! die gasten roepen altijd maar wat.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:21 schreef beertenderrr het volgende:
Ondanks de huizenmarkt in Amerika best wel een klapper heeft opgelopen, krijgt Bam alsnog wel een buy advies. Kan iemand mij dat uitleggenDe verwachting dat het op korte termijn beter zal gaan, lijkt me immers niet gegrond. Ok, dan hebben ze wel naar eigen zeggen een sterke positie in het Verenigd Koninkrijk ingenomen, dat lijkt me toch niet direct een aanleiding op stijgende koersen de komende tijd
Hoeveel % van de winst van BAM wordt uit de states gehaald dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:21 schreef beertenderrr het volgende:
Ondanks de huizenmarkt in Amerika best wel een klapper heeft opgelopen, krijgt Bam alsnog wel een buy advies. Kan iemand mij dat uitleggenDe verwachting dat het op korte termijn beter zal gaan, lijkt me immers niet gegrond. Ok, dan hebben ze wel naar eigen zeggen een sterke positie in het Verenigd Koninkrijk ingenomen, dat lijkt me toch niet direct een aanleiding op stijgende koersen de komende tijd
Dat is jammer want die adviezen zijn niet altijd waardeloosquote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef edwinh het volgende:
[..]
tja adviezen ik doe er helemaal niks mee ! die gasten roepen altijd maar wat.
Klagen op een analist die elke dag informatie moet geven over de beurs is natuurlijk ook een open deur intrappen. Immers, als die gast continu goed zat, was hij niet die analist geweest maar zat hij nu terecht een biertje te drinken in warmer gelegen gebieden dan Nederland.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef beertenderrr het volgende:
mja, het zal toch niet compleet willekeurig wat roepen zijn? Ik mag toch hopen dat ze er een beetje verstand van hebben. Nu lees ik ook een advies dat het vandaag even een kleine tegenvaller is, maar in de opmars van de aex snel weer verder gaat. Ook onzin?
De (huizen)markt valt nu nog wel mee in Amerika. Pas als ze de rente omhoog gooien komen er weer grote scheuren in zicht.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:28 schreef beertenderrr het volgende:
ow ja dat weet ik niet, maar dacht dat het een algemene markttrend was dat als het in Amerika niet al te best gaat, het hier niet veel later ook slechter gaat
Tom Muller is een goede analistquote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef beertenderrr het volgende:
mja, het zal toch niet compleet willekeurig wat roepen zijn? Ik mag toch hopen dat ze er een beetje verstand van hebben. Nu lees ik ook een advies dat het vandaag even een kleine tegenvaller is, maar in de opmars van de aex snel weer verder gaat. Ook onzin?
quote:As the chart demonstrates, "A $100 investment in gold would now be more than $380 while the same sum in commodities would have grown to about $357, according to the Standard & Poor's GSCI Enhanced Total Return Index." To the chagrin of stock pumping, Philadelphia majority-owned cable stations, stock investors lost $10 in the decade. But next decade will surely be different, see: The Fed is gone, Chairman Ben is no longer at the helm, money is not being printed as if Cottonelle was going out of style, the US is done raking up trillions in deficits and punting the resolution of the fiscal budget mystery to the next administration, we are no longer reliant on China to finance our ultra-short term day to day existence, Goldman is no longer viceroy of this quadrant of the Milky Way Galaxy... oh wait...
Met als resultaat:quote:Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef LXIV het volgende:
Och, ik herinner me die foldertjes van de banken en andere obscure instellingen nog wel uit 2000. Stijgende beurskoersen werden gewoon logaritmisch geëxtrapoleerd. Binnen een decennium zou de AEX op 1500 staan, Aegon op 200 en UPC op 500. Het leek wel een gratis geldmaakmachine voor iedereen. Beleggen moest je wel op de langere termijn doen, twee, drie jaar geduld had je wel nodig! Iedereen had ook aandelen, bij voorkeur in Nieuwe Economie, en op feestjes werd daar dan over gepraat.
Mocht er zich zo'n situatie weer eens voordoen dan weet je wat je doen moet! Shorten, shorten en nog eens shorten. Alsof je leven er vanaf hangt!
Inderdaad, zelfs Vandergeld kijkt omhoog.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik proef een smell of change hier
Nee hoor, daar ben ik al mee gestopt, ritje wat ik had voorzien is al geweest. S&P stoot vandaag overigens precies op de 50% fibo afgestoten, en aex op 38.2% fibo. Beurzen breken nog niet door en zullen dat toch echt moeten door voordat ik weer bullish word voor de KT.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs Vandergeld kijkt omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |