abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75970258
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:22 schreef sitting_elfling het volgende:

Wat betreft die 'techniek'. Dat heb ik niet vanmezelf maar kwam te voren in een discussie bij ons over Geely in de toekomst. En ik vond dat wel wat hebben. Guess I was wrong
Moest je maar eens inbrengen bij discussie jullie. Chinezen beslissen vooral op basis van imago en aanzien (en soms prijs ), niet op basis van inhoud.

Er zijnwel eens Westerse bedrijven geweest die daar kleding wilden verkopen van een betere kwaliteit en een betere prijs/kwaliteit verhouding, maar vergeten waren om daar een kek logo op te zetten. Hopeloos mislukt. Geen imago, is geen aanzien, is geen omzet In China althans
pi_75970823
En een straffe lijn naar beneden...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75970948
AEX weet nog niet door 38.2 fibo heen te stoten, zeer benieuwd of dit nog wel gaat lukken komende dagen.
  woensdag 23 december 2009 @ 14:57:03 #179
187928 ijsblokjes
Ehh, what's up doc?
pi_75971061
En een uur geleden mijn turbo shorts AEX verkocht omdat ik er de komende dagen weinig vertrouwen meer in had

@S_E: Als ik inderdaad nog wat verder kijk bij november dan is het een erg actief blog ja! Zal hem is blijven volgende de komende weken na Oud en Nieuw.
pi_75974007
Nieuwe huizenverkopen 355 k tegen 442 k verwacht, fors minder dus.
pi_75974589
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:02 schreef Vandergeld het volgende:
Nieuwe huizenverkopen 355 k tegen 442 k verwacht, fors minder dus.
alle cijfers vallen tegen vandaag
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
  woensdag 23 december 2009 @ 16:21:04 #182
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75974739
Ondanks de huizenmarkt in Amerika best wel een klapper heeft opgelopen, krijgt Bam alsnog wel een buy advies. Kan iemand mij dat uitleggen De verwachting dat het op korte termijn beter zal gaan, lijkt me immers niet gegrond. Ok, dan hebben ze wel naar eigen zeggen een sterke positie in het Verenigd Koninkrijk ingenomen, dat lijkt me toch niet direct een aanleiding op stijgende koersen de komende tijd
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_75974792
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:21 schreef beertenderrr het volgende:
Ondanks de huizenmarkt in Amerika best wel een klapper heeft opgelopen, krijgt Bam alsnog wel een buy advies. Kan iemand mij dat uitleggen De verwachting dat het op korte termijn beter zal gaan, lijkt me immers niet gegrond. Ok, dan hebben ze wel naar eigen zeggen een sterke positie in het Verenigd Koninkrijk ingenomen, dat lijkt me toch niet direct een aanleiding op stijgende koersen de komende tijd
tja adviezen ik doe er helemaal niks mee ! die gasten roepen altijd maar wat.
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
  woensdag 23 december 2009 @ 16:25:40 #184
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75974941
mja, het zal toch niet compleet willekeurig wat roepen zijn? Ik mag toch hopen dat ze er een beetje verstand van hebben. Nu lees ik ook een advies dat het vandaag even een kleine tegenvaller is, maar in de opmars van de aex snel weer verder gaat. Ook onzin?
pi_75975035
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:21 schreef beertenderrr het volgende:
Hoeveel % van de winst van BAM wordt uit de states gehaald dan?
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef edwinh het volgende:

[..]

tja adviezen ik doe er helemaal niks mee ! die gasten roepen altijd maar wat.
Dat is jammer want die adviezen zijn niet altijd waardeloos
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 23 december 2009 @ 16:28:23 #186
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75975064
ow ja dat weet ik niet, maar dacht dat het een algemene markttrend was dat als het in Amerika niet al te best gaat, het hier niet veel later ook slechter gaat
pi_75975115
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef beertenderrr het volgende:
mja, het zal toch niet compleet willekeurig wat roepen zijn? Ik mag toch hopen dat ze er een beetje verstand van hebben. Nu lees ik ook een advies dat het vandaag even een kleine tegenvaller is, maar in de opmars van de aex snel weer verder gaat. Ook onzin?
Klagen op een analist die elke dag informatie moet geven over de beurs is natuurlijk ook een open deur intrappen. Immers, als die gast continu goed zat, was hij niet die analist geweest maar zat hij nu terecht een biertje te drinken in warmer gelegen gebieden dan Nederland.

Naar mijn mening lullen ze vaak de markt wat na. En ik hecht ook meer aan adviezen van GS of een andere grote Amerikaanse bank dan zo'n klein handelshuis in Nederland die ergens advies over geeft.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_75975176
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:28 schreef beertenderrr het volgende:
ow ja dat weet ik niet, maar dacht dat het een algemene markttrend was dat als het in Amerika niet al te best gaat, het hier niet veel later ook slechter gaat
De (huizen)markt valt nu nog wel mee in Amerika. Pas als ze de rente omhoog gooien komen er weer grote scheuren in zicht.
pi_75977021
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef beertenderrr het volgende:
Tom Muller is een goede analist
pi_75981653
Zerohedge blikt terug

quote:
As the chart demonstrates, "A $100 investment in gold would now be more than $380 while the same sum in commodities would have grown to about $357, according to the Standard & Poor's GSCI Enhanced Total Return Index." To the chagrin of stock pumping, Philadelphia majority-owned cable stations, stock investors lost $10 in the decade. But next decade will surely be different, see: The Fed is gone, Chairman Ben is no longer at the helm, money is not being printed as if Cottonelle was going out of style, the US is done raking up trillions in deficits and punting the resolution of the fiscal budget mystery to the next administration, we are no longer reliant on China to finance our ultra-short term day to day existence, Goldman is no longer viceroy of this quadrant of the Milky Way Galaxy... oh wait...
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_75981915
Stocks doen het eigenlijk nog best goed. Als je instapt @ the top of the bubble en na 10 jaar buy&hold maar 10% verlies maakt...
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  woensdag 23 december 2009 @ 19:35:05 #192
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75982141
Och, ik herinner me die foldertjes van de banken en andere obscure instellingen nog wel uit 2000. Stijgende beurskoersen werden gewoon logaritmisch geëxtrapoleerd. Binnen een decennium zou de AEX op 1500 staan, Aegon op 200 en UPC op 500. Het leek wel een gratis geldmaakmachine voor iedereen. Beleggen moest je wel op de langere termijn doen, twee, drie jaar geduld had je wel nodig! Iedereen had ook aandelen, bij voorkeur in Nieuwe Economie, en op feestjes werd daar dan over gepraat.

Mocht er zich zo'n situatie weer eens voordoen dan weet je wat je doen moet! Shorten, shorten en nog eens shorten. Alsof je leven er vanaf hangt!
The End Times are wild
pi_75982346
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef LXIV het volgende:
Och, ik herinner me die foldertjes van de banken en andere obscure instellingen nog wel uit 2000. Stijgende beurskoersen werden gewoon logaritmisch geëxtrapoleerd. Binnen een decennium zou de AEX op 1500 staan, Aegon op 200 en UPC op 500. Het leek wel een gratis geldmaakmachine voor iedereen. Beleggen moest je wel op de langere termijn doen, twee, drie jaar geduld had je wel nodig! Iedereen had ook aandelen, bij voorkeur in Nieuwe Economie, en op feestjes werd daar dan over gepraat.

Mocht er zich zo'n situatie weer eens voordoen dan weet je wat je doen moet! Shorten, shorten en nog eens shorten. Alsof je leven er vanaf hangt!
Met als resultaat:
http://www.dumpert.nl/med(...)ent_wall_street.html
  woensdag 23 december 2009 @ 22:08:17 #194
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75989933
De uitslag van de beurzen: 0-0
Spannend hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 december 2009 @ 22:40:23 #195
862 Arcee
Look closer
pi_75991658
Het was weer een year-high-verbeter-dagje op Wall Street. Zowel S&P als Nasdaq zetten een nieuwe neer vandaag.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 23 december 2009 @ 22:48:14 #196
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75992079
Mijn gevoel zegt dat we nu wel kunnen doorstomen naar de 360-zone. Lang genoeg tussen de 300 en 330 rondgerommeld. Ik ben er in ieder geval klaar voor!
The End Times are wild
pi_75992421
Ik proef een smell of change hier, nu toch allemaal maar aandeeltjes in de portfolios en de rit naar boven afwachten?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 december 2009 @ 22:56:15 #198
862 Arcee
Look closer
pi_75992538
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik proef een smell of change hier
Inderdaad, zelfs Vandergeld kijkt omhoog.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 23 december 2009 @ 22:56:50 #199
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75992571
Vorige keer zat ik goed met mijn gevoel. Niet dat ik het terecht vind overigens, maar goed. Dat maakt niet uit. De markt heeft altijd gelijk.
The End Times are wild
pi_75993166
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inderdaad, zelfs Vandergeld kijkt omhoog.
Nee hoor, daar ben ik al mee gestopt, ritje wat ik had voorzien is al geweest. S&P stoot vandaag overigens precies op de 50% fibo afgestoten, en aex op 38.2% fibo. Beurzen breken nog niet door en zullen dat toch echt moeten door voordat ik weer bullish word voor de KT.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')