dan toch 4-1...quote:Op zondag 20 december 2009 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn tegenstander heeft gewoon 5 kansen gemist...
Ja. 7 kansen en 2 SE's. Daarvan gaan er 4 in. Jammer dat mijn 3 kansen niet komen, en ik geen SE's/SH's mee krijg.quote:
Minder balbezit = minder kans op SH's toch?.. Nja,, zat er gewoon niet in denk ik dan..quote:Op zondag 20 december 2009 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. 7 kansen en 2 SE's. Daarvan gaan er 4 in. Jammer dat mijn 3 kansen niet komen, en ik geen SE's/SH's mee krijg.
Nee. SH's kan iedereen krijgen, net als SE's.quote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Minder balbezit = minder kans op SH's toch?.. Nja,, zat er gewoon niet in denk ik dan..
Je bent van je openingsbod af trouwens. Er heeft iemand overheen geboden al.quote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef elby1988 het volgende:
Aah overboden,, Goed teken! ;-) Kan ik weer wat anders met mijn geld doen..quote:Op zondag 20 december 2009 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. SH's kan iedereen krijgen, net als SE's.
@Gijs_: We zijn nu definitief compeitiegenoten.
De eerste keer in de FOK!-fed geschiedenis dat er 2 teams van hier bij elkaar zitten?
ik nu....quote:Op zondag 20 december 2009 22:50 schreef elby1988 het volgende:
Wanneer krijg je je medepromovendus te zien?... Ook pas volgende week of vanavond nog?..
Ik ben 7e in mijn nieuwe competitie, terwijl ik 2e eindigde.. Het kan dus welquote:
Hij traint verdedigen denk ik...quote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ik nu....
Edit: Verdammt, hij is redelijk goed.
Niet voor het eerst. Ik meen dat foetre en bonobo11 ooit in 1 competitie hebben gespeeldquote:Op zondag 20 december 2009 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. SH's kan iedereen krijgen, net als SE's.
@Gijs_: We zijn nu definitief compeitiegenoten.
De eerste keer in de FOK!-fed geschiedenis dat er 2 teams van hier bij elkaar zitten?
hmm, ik ook trouwensquote:Op zondag 20 december 2009 23:23 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik ben 7e in mijn nieuwe competitie, terwijl ik 2e eindigde.. Het kan dus wel
Daarnaast heeft hij zwak hoog middenveld in zijn laatste competitiewedstrijd welke ook thuis was! Heeft alleen een sterke verdediging.. Nothing more!
Dubbele PIC dus!
De degradant heeft deze stats in zijn eveneens laatste wedstrijd en competitiewedstrijd, ook thuis!
F.C. SanBulten
Middenveld slecht (heel laag)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging zwak (heel laag)
Rechteraanval matig (laag)
Centrale aanval goed (laag)
Linkeraanval slecht (laag)
Die pak ik makkelijk op het middenveld..
Ik ga bijna denken dat ik me veilig speel dit jaar!
Zal ik je helpen?quote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb ik weer trouwens. Juist de nummer 3 (voor mij speelronde 2) heeft veel spelers verkocht, en haalde de laatste wedstrijd maar 184 hatstats. Moet ik alsnog diep gaan nadenken over MOTS en PIC beleid...
Ohja stom, je hebt gelijk. Dat is wel goed nieuwsquote:Op zondag 20 december 2009 23:38 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zal ik je helpen?
Je bent nr 7 van de competitie, wat betekent dat je tegen de nummer 2 moet
Ja. Nu je het zegt. De weggevallen bots zorgen daarvoor...quote:Op zondag 20 december 2009 23:23 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik ben 7e in mijn nieuwe competitie, terwijl ik 2e eindigde.. Het kan dus wel
Spoiler?quote:Op maandag 21 december 2009 06:16 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Het logo van een nieuw competitie genoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |