Je hebt zeker de periode gemist dat een topic maar maximaal 1 dag open was.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vond het redelijk snel gaan de afgelopen tijd
Jullie kunnen nu ook samenwerken om anderen een oor aan te naaienquote:Op donderdag 24 december 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan niet al mijn plannen bekenbaar maken voor volgend seizoen. Er zou zomaar eens een competitiegenoot mee kunnen lezen.
Nou, volgens mij richt jij je op de bovenste helft en ik me op de onderste helft, dus het zal wel meevallen allemaalquote:Op donderdag 24 december 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan niet al mijn plannen bekenbaar maken voor volgend seizoen. Er zou zomaar eens een competitiegenoot mee kunnen lezen.
Ik kan wel, zoals flap eigenlijk ook al aangeeft, je wel helpen met divisiebehoud, mits dat mijn plannen niet dwarsboomt natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou, volgens mij richt jij je op de bovenste helft en ik me op de onderste helft, dus het zal wel meevallen allemaal
Daar was ik bij, maar dat was ook niet heeeel fijn;-)quote:Op donderdag 24 december 2009 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt zeker de periode gemist dat een topic maar maximaal 1 dag open was.
Maar iig gezelliger dan zo'n dooie boelquote:Op donderdag 24 december 2009 13:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Daar was ik bij, maar dat was ook niet heeeel fijn;-)
Dan nog zal ik zelf ook van goede huize moeten komen. En de potjes tegen elkaar PIC'en, sowieso de eerste, helpt jou natuurlijk ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan wel, zoals flap eigenlijk ook al aangeeft, je wel helpen met divisiebehoud, mits dat mijn plannen niet dwarsboomt natuurlijk.
Klopt. Die PIC-deals moeten we zeker doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan nog zal ik zelf ook van goede huize moeten komen. En de potjes tegen elkaar PIC'en, sowieso de eerste, helpt jou natuurlijk ook!
Ja, er komen nog twee!! Dat was al sinds vorig seizoen een doelstelling, m'n def linie versterken. Ik twijfelde toen ik in deze competitie kwam even om m'n aanval te gaan versterken, maar ik stel de trainingsswitch nog even uitquote:Op donderdag 24 december 2009 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Die PIC-deals moeten we zeker doen.
En ik zag dat je een leuke def had binnen gehaalt.
En FC AXE heeft een 7* keeper gekocht...
Je gaat dus proberen om 343 te blijven spelen?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, er komen nog twee!! Dat was al sinds vorig seizoen een doelstelling, m'n def linie versterken. Ik twijfelde toen ik in deze competitie kwam even om m'n aanval te gaan versterken, maar ik stel de trainingsswitch nog even uit
Ja, afwisselend met 3-5-2 misschien. Maar als ik m'n teamgeest goed manage dan is m'n middenveld iig in de thuiswedstrijden aardig sterk en ik moet toch in de thuiswedstrijden m'n puntjes sprokkelen denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je gaat dus proberen om 343 te blijven spelen?
Wij spelen in wedstrijd 6 en 9 tegen elkaar. In wedstrijd 6 moet ik thuis en in wedstrijd 9 moet jij thuis.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, afwisselend met 3-5-2 misschien. Maar als ik m'n teamgeest goed manage dan is m'n middenveld iig in de thuiswedstrijden aardig sterk en ik moet toch in de thuiswedstrijden m'n puntjes sprokkelen denk ik.
Dat zijn dan idd de potjes waar ik het van moet hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wij spelen in wedstrijd 6 en 9 tegen elkaar. In wedstrijd 6 moet ik thuis en in wedstrijd 9 moet jij thuis.
Wedstrijd 7 en 8 moet je tegen PS united. Dat is het team dat 2e staat qua hatstats. En wedstrijd 10 mag je tegen Serp aantreden (max 1 hatstat meer dan jou). Je hebt serp wel thuis in die wedstrijd.
Mwoa. Klein verschilletjequote:Op donderdag 24 december 2009 13:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat zijn dan idd de potjes waar ik het van moet hebben![]()
En met m'n nieuwe verdediging ga ik er qua stats natuurlijk best op vooruit, ik ga van 2x formidabel en 1x uitmuntend naar 3x bovennatuurlijk/reusachtig. Al zeggen hatstats natuurlijk niet zo veel!
Tsja, als ik de illusie heb ik dat ik af en toe nog een aanval kan stoppen van mijn competitiegenoten, dan moet ik er ook in investeren!quote:
Dat sowieso. Wat voor keeper heb je? Want die geeft echt een grote boost aan je defquote:Op donderdag 24 december 2009 13:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, als ik de illusie heb ik dat ik af en toe nog een aanval kan stoppen van mijn competitiegenoten, dan moet ik er ook in investeren!
Wereldklasse! Die camoufleerde de lage def stats van de rest al een beetje.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat sowieso. Wat voor keeper heb je? Want die geeft echt een grote boost aan je def
Alstuquote:Op donderdag 24 december 2009 14:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Iemand die hier 1.5-1.7 mln op aandurft? Ik heb nu toch niets te doen dus kan ik alvast op zoek naar een CD
229692433
Ah ok, da's prima. Wordt een mooie verdedigingquote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wereldklasse! Die camoufleerde de lage def stats van de rest al een beetje.
Flappie always to the rescuequote:
Succes ermee, en laat maar weten wat voor moois je hebt geshoptquote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Flappie always to the rescue
Nu voor zo'n 2.2-2.3 mln defender shoppen. Het overschot dat er dan met de definitieve verkoop van de speler overblijft investeer ik wellicht in een wingback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |