Welke sneeuw?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:14 schreef Crazy-M het volgende:
en ik ben thuis![]()
mochten eerder weg vanwege de sneeuw enzo
in breda kwam het met bakken uit de hemel, later ook weer droogquote:
Nou, "met bakken uit de hemel" vind ik ook wat overdrevenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in breda kwam het met bakken uit de hemel, later ook weer droog
Inderdaad, het viel reuze mee op de snelweg. En ze hebben hier de parkeerplaats zo goed als berijdbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, "met bakken uit de hemel" vind ik ook wat overdreven
Maar goed; ik zat in een ander deel, haha
Fijn is dat inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Inderdaad, het viel reuze mee op de snelweg. En ze hebben hier de parkeerplaats zo goed als berijdbaar gemaakt.
Vandaag kwam de baas van Peutax even langs met een doos wijn als kerstpresentje voor mn baas. Dus ik zeg 'Hoe zit dat? Wij regelen hier die taxi's en hij krijgt wijn, how bout that?'. Blijkbaar gingen ze nu wat regelen ofzoquote:
Haha, lolquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Vandaag kwam de baas van Peutax even langs met een doos wijn als kerstpresentje voor mn baas. Dus ik zeg 'Hoe zit dat? Wij regelen hier die taxi's en hij krijgt wijn, how bout that?'. Blijkbaar gingen ze nu wat regelen ofzo![]()
Geen idee, neem in Tilburg nooit een taxi, 3x vallen ben ik thuis vanaf cs/stadquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha, lol. Over taxi's gesproken.. is die ene taxi die maximaal 10 euro rekent voor een ritje centrum een beetje een betrouwbare/goede (lees: komt op tijd voor zn afspraak)? route 013 ofzo heet het geloof ik.
Heb jij onder een steen gelegen de afgelopen dagen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:29 schreef jo-ep het volgende:
ik vind dat winterwonderland een beetje tegenvallen, eerlijk gezegd.
overal half gesmolten bruine drab op de weg.![]()
Ik ook, maar ik moet naar de uni morgen en het schijnt slecht weer te worden, en ik wil echt niet te laat komen voor m'n tentamen dus ik hou de taxi als alternatief achter de handquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Geen idee, neem in Tilburg nooit een taxi, 3x vallen ben ik thuis vanaf cs/stad![]()
ja... hoezo?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:31 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Heb jij onder een steen gelegen de afgelopen dagen?
Verstandig, ik zou gewoon fietsen als ik jou was. Het is best goed begaanbaar op dit moment, tenzij het glad gaat worden vannacht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet naar de uni morgen en het schijnt slecht weer te worden, en ik wil echt niet te laat komen voor m'n tentamen dus ik hou de taxi als alternatief achter de hand.
Jep, maar ik vind het nog steeds wit genoeg om het te schoppen tot winter wonderlandquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:35 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ja... hoezo?
maar sinds vandaag is alles toch een beetje beginnen te smelten?
Fietsen is onpraktisch, omdat ik na m'n tentamen meteen op de trein wil stappen in West, en niet eerst nog 's m'n fiets terug naar het centrum wil brengenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:38 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Verstandig, ik zou gewoon fietsen als ik jou was. Het is best goed begaanbaar op dit moment, tenzij het glad gaat worden vannacht.
Dan snap ik het wel, al vind ik de taxi voor zo'n kort stukje wel erg duur. Hoelaat moet je op school zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Fietsen is onpraktisch, omdat ik na m'n tentamen meteen op de trein wil stappen in West, en niet eerst nog 's m'n fiets terug naar het centrum wil brengen. Kost me teveel tijd. Ik wil iig proberen om op tijd terug te zijn voor m'n werk (en als de treinen een beetje fatsoenlijk gaan rijden moet dat te doen zijn, maar voor de zekerheid stap ik het liefst meteen op de trein
).
Hahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:41 schreef jo-ep het volgende:
wat gaan we doen met de kerstdagen?![]()
(of is dat ook al eerder gevraagd?)
jo-ep begint:
kerstavond: bij mijn ouders koken met mn vriendinnetje.
1ste kerstdag: bij de oom van mijn vriendinnetje eten.
2e kerstdag: nog niet zoveel. savonds wel naar club philip.
8.45u.. Gezien de bussen 's ochtends vaak stampvol zitten op mijn halte en mijn vriend beweert dat het glad wordt, zet ik voor de zekerheid maar een taxinr in m'n mobielquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel, al vind ik de taxi voor zo'n kort stukje wel erg duur. Hoelaat moet je op school zijn?
Dan lig ik nog in bed, anders had ik je wel gebrachtquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
8.45u.. Gezien de bussen 's ochtends vaak stampvol zitten op mijn halte en mijn vriend beweert dat het glad wordt, zet ik voor de zekerheid maar een taxinr in m'n mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |