Het is idd goed aan t dooienquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
Weer een nieuw laagje sneeuw
En zo te horen is het ook aan het dooien ...
(sneeuw die van de rolluiken op de grond druppelt)
Dankjequote:Op dinsdag 22 december 2009 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
Hetzusje, succes vandaag met tentamens en je reis.
treinen rijden weer onregelmatig en bussen rijden schijnbaar ook met vertragingen ...
Om naar je tentamen te gaan? Waar heb je tentamen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dankje. Mijn vader brengt me zo weg naar Tilburg (lieeeef
) en ik ga denk ik een taxi bestellen voor morgenochtend. Is ook beter voor m'n gemoedsrust, anders zit ik me telkens druk te maken over bus/fiets/trein >.<.
Jep, we zijn net even langs mn kamer op geweest, even laptop afgegooid en heb hem een stapel boeken mee terug gegeven zodat ik er niet mee hoef te sjouwen. En daarna heeft ie me op de uni afgezet. Nu nog even leren, tot ik om 15.45u weer een tentamen mag gaan maken..quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Om naar je tentamen te gaan? Waar heb je tentamen?
Leuk! ^^quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Stuurloos het volgende:
Zoooo, zondag kerstborrel gehad, kerstpakket gehad (stelde niet veel voor), VVV-bon gekregen en ik heb een contest gewonnen (meeste diners verkocht), dus ook nog een Douglas bon gekregen
Agree, heb ervaring met huisgenoten die hun zooi niet opruimen. Gelukkig nu geen last meer van nu ik op mezelf woonquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Leuk! ^^
Pfft, ik was net op m'n kamer en de keuken was best een bende.. de prullenbak lag op de grond, de klok ooken de knoop was uit de gordijnen en het was gewoon niet netjes, lag nog een hoop rommel. Dus ik een huisgenoot gesmst wanneer ie weer in Tilburg is. Hij maakt de zooi dus ik wil ook dat hij het opruimt. Smst ie doodleuk dat ie al in de auto op weg naar huis zit. Dus ik zo: ik mag hopen dat je de zooi in de keuken wel eerst even hebt opgeruimd? Want ik vind het dus echt niet tof dat ik thuiskom in deze bende en dat ik in jouw zooi zit he.
Bah. Ben het echt beu. Ik ga het ook echt niet opruimen, zoek het maar uit. Hij zorgt maar dat ie het schoon heeft als we er allemaal weer zijn (4 januari), anders heeft ie een probleem -_-'. We zijn het alledrie zat nu om telkens in een zooi thuis te komen terwijl wij het telkens schoon en netjes achterlaten
.
* hetzusjevan moest even haar frustratie kwijt
Hmm idd, als je met meerdere in een huis woont moet ook iedereen schoonmaken vind ik ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Leuk! ^^
Pfft, ik was net op m'n kamer en de keuken was best een bende.. de prullenbak lag op de grond, de klok ooken de knoop was uit de gordijnen en het was gewoon niet netjes, lag nog een hoop rommel. Dus ik een huisgenoot gesmst wanneer ie weer in Tilburg is. Hij maakt de zooi dus ik wil ook dat hij het opruimt. Smst ie doodleuk dat ie al in de auto op weg naar huis zit. Dus ik zo: ik mag hopen dat je de zooi in de keuken wel eerst even hebt opgeruimd? Want ik vind het dus echt niet tof dat ik thuiskom in deze bende en dat ik in jouw zooi zit he.
Bah. Ben het echt beu. Ik ga het ook echt niet opruimen, zoek het maar uit. Hij zorgt maar dat ie het schoon heeft als we er allemaal weer zijn (4 januari), anders heeft ie een probleem -_-'. We zijn het alledrie zat nu om telkens in een zooi thuis te komen terwijl wij het telkens schoon en netjes achterlaten
.
* hetzusjevan moest even haar frustratie kwijt
Ik wil het niet weten... wss weer liggen seksen met n meisje op onze keukentafel of bankquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hmm idd, als je met meerdere in een huis woont moet ook iedereen schoonmaken vind ik ...
maar wat heeft hij in de keuken gedaan als prullenbak op de grond ligt en de klok ook op de grond ...
Tja het begon net weer te sneeuwen en temp op meter ging weer naar 0quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Guard het volgende:
Asl het vanavond gaat vriezen, wil je niet op de weg zitten, dat wordt een grote ijsbaan.
Ik niet, winter is goed! Eind februari nog even op wintersport en hopen dat we in 2010 nog een elfstedentocht krijgenquote:
Doen jullie wel vaker? Wedstrijdje diners verkopen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Stuurloos het volgende:
Zoooo, zondag kerstborrel gehad, kerstpakket gehad (stelde niet veel voor), VVV-bon gekregen en ik heb een contest gewonnen (meeste diners verkocht), dus ook nog een Douglas bon gekregen
Ik verlang naar de eerste echt lentedag, ,maar dat doe ik het hele jaar door.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik verlang naar de zomer.
Dat doen ze bijna in elke horeca tent, wedstrijdje upsellen! Dus flesje wijn bij etentje, mandjes brood dat soort dingen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Doen jullie wel vaker? Wedstrijdje diners verkopen?
In dit geval diner bij een overnachtingquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat doen ze bijna in elke horeca tent, wedstrijdje upsellen! Dus flesje wijn bij etentje, mandjes brood dat soort dingen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:56 schreef Guard het volgende:
[..]
In dit geval diner bij een overnachting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |