abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75912511
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
Weer een nieuw laagje sneeuw
En zo te horen is het ook aan het dooien ...
(sneeuw die van de rolluiken op de grond druppelt)
Het is idd goed aan t dooien
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_75912512
Hetzusje, succes vandaag met tentamens en je reis.
treinen rijden weer onregelmatig en bussen rijden schijnbaar ook met vertragingen ...
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_75912760
Mogge allemaal
pi_75913226
Moet zeggen:
is zeer goed te rijden
Vanmiddag regen ... vanavond vriezen ...
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_75915305
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
Hetzusje, succes vandaag met tentamens en je reis.
treinen rijden weer onregelmatig en bussen rijden schijnbaar ook met vertragingen ...
Dankje . Mijn vader brengt me zo weg naar Tilburg (lieeeef ) en ik ga denk ik een taxi bestellen voor morgenochtend. Is ook beter voor m'n gemoedsrust, anders zit ik me telkens druk te maken over bus/fiets/trein >.<.
pi_75915493
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Dankje . Mijn vader brengt me zo weg naar Tilburg (lieeeef ) en ik ga denk ik een taxi bestellen voor morgenochtend. Is ook beter voor m'n gemoedsrust, anders zit ik me telkens druk te maken over bus/fiets/trein >.<.
Om naar je tentamen te gaan? Waar heb je tentamen?
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:35:48 #182
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_75915765
Als het vanavond niet teveel aanvriest is het heel goed te doen om naar de UvT te fietsen hoor
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_75919345
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:26 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Om naar je tentamen te gaan? Waar heb je tentamen?
Jep, we zijn net even langs mn kamer op geweest, even laptop afgegooid en heb hem een stapel boeken mee terug gegeven zodat ik er niet mee hoef te sjouwen. En daarna heeft ie me op de uni afgezet. Nu nog even leren, tot ik om 15.45u weer een tentamen mag gaan maken..

Hoofdwegen zien er vooralsnog goed uit, de bussen rijden morgen volgens mij wel. En met de fiets is niet praktisch, want ik wil na m'n tentamen morgen meteen door naar huis ivm werk. Als ik eerst nog met de fiets terug naar mn kamer moet dan red ik het niet. En nee, ik laat m'n fiets niet 2 weken op het station staan . Worden mij teveel fietsen gejat daar .
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:15:44 #184
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_75919532
Zoooo, zondag kerstborrel gehad, kerstpakket gehad (stelde niet veel voor), VVV-bon gekregen en ik heb een contest gewonnen (meeste diners verkocht), dus ook nog een Douglas bon gekregen
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_75920124
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Stuurloos het volgende:
Zoooo, zondag kerstborrel gehad, kerstpakket gehad (stelde niet veel voor), VVV-bon gekregen en ik heb een contest gewonnen (meeste diners verkocht), dus ook nog een Douglas bon gekregen
Leuk! ^^

Pfft, ik was net op m'n kamer en de keuken was best een bende.. de prullenbak lag op de grond, de klok ook en de knoop was uit de gordijnen en het was gewoon niet netjes, lag nog een hoop rommel. Dus ik een huisgenoot gesmst wanneer ie weer in Tilburg is. Hij maakt de zooi dus ik wil ook dat hij het opruimt. Smst ie doodleuk dat ie al in de auto op weg naar huis zit. Dus ik zo: ik mag hopen dat je de zooi in de keuken wel eerst even hebt opgeruimd? Want ik vind het dus echt niet tof dat ik thuiskom in deze bende en dat ik in jouw zooi zit he.

Bah . Ben het echt beu. Ik ga het ook echt niet opruimen, zoek het maar uit. Hij zorgt maar dat ie het schoon heeft als we er allemaal weer zijn (4 januari), anders heeft ie een probleem -_-'. We zijn het alledrie zat nu om telkens in een zooi thuis te komen terwijl wij het telkens schoon en netjes achterlaten .
* hetzusjevan moest even haar frustratie kwijt
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:44:48 #186
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_75920734
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:29 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Leuk! ^^

Pfft, ik was net op m'n kamer en de keuken was best een bende.. de prullenbak lag op de grond, de klok ook en de knoop was uit de gordijnen en het was gewoon niet netjes, lag nog een hoop rommel. Dus ik een huisgenoot gesmst wanneer ie weer in Tilburg is. Hij maakt de zooi dus ik wil ook dat hij het opruimt. Smst ie doodleuk dat ie al in de auto op weg naar huis zit. Dus ik zo: ik mag hopen dat je de zooi in de keuken wel eerst even hebt opgeruimd? Want ik vind het dus echt niet tof dat ik thuiskom in deze bende en dat ik in jouw zooi zit he.

Bah . Ben het echt beu. Ik ga het ook echt niet opruimen, zoek het maar uit. Hij zorgt maar dat ie het schoon heeft als we er allemaal weer zijn (4 januari), anders heeft ie een probleem -_-'. We zijn het alledrie zat nu om telkens in een zooi thuis te komen terwijl wij het telkens schoon en netjes achterlaten .
Agree, heb ervaring met huisgenoten die hun zooi niet opruimen. Gelukkig nu geen last meer van nu ik op mezelf woon
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_75921414
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:29 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Leuk! ^^

Hmm idd, als je met meerdere in een huis woont moet ook iedereen schoonmaken vind ik ...
maar wat heeft hij in de keuken gedaan als prullenbak op de grond ligt en de klok ook op de grond ...
Ik luister NL-Talig
pi_75922748
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:04 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Hmm idd, als je met meerdere in een huis woont moet ook iedereen schoonmaken vind ik ...
maar wat heeft hij in de keuken gedaan als prullenbak op de grond ligt en de klok ook op de grond ...
Ik wil het niet weten... wss weer liggen seksen met n meisje op onze keukentafel of bank .
pi_75923327
zo ik ben ook weer thuis (na een nachtje extra bij mijn ouders), dooi treedt nu overal wel in, maar de laatste 200 m was weer glijden. Hier in de wijk ligt er nog zo'n dikke aangestampte sneeuwlaag op de weg, behoorlijk glad.

En een van mijn buren heeft in mijn afwezigheid ook mijn stoep gedeeltelijk geruimd, mooi schoon stuk voor "doorgaand loopverkeer" en een padje naar mijn voordeur
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_75924077
We hebben voor kerst cadeautjes voor schoonouders gekocht.. smst mn schoonzusje net dat ze nog twee dingen extra hebben gekocht. Ik vind 't een beetje apart dat ze zoiets al kopen zonder eerst even te overleggen of wij t daar mee eens zijn of ook mee willen doen. Voel me nu een beetje verplicht om dat geld neer te leggen. Sowieso kijkt het stom als zij ineens met twee extra dingen aan komen zetten. Maar ik vind het geen prettige gang van zaken. Sowieso vond mijn vriend het onzin om nog extra dingen te kopen, gezien we al cadeautjes hebben.

Even iets anders: mijn vriend zou vanavond gaan driftkarten hier in Tilburg maar gaat niet door vanwege slecht weer op komst? Ik heb even naar de verwachtingen gekeken maar ik zie niet echt slecht weer op komst?
pi_75925556
Asl het vanavond gaat vriezen, wil je niet op de weg zitten, dat wordt een grote ijsbaan.
pi_75925708
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Guard het volgende:
Asl het vanavond gaat vriezen, wil je niet op de weg zitten, dat wordt een grote ijsbaan.
Tja het begon net weer te sneeuwen en temp op meter ging weer naar 0
pi_75925739
Ik verlang naar de zomer.
pi_75925774
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik niet, winter is goed! Eind februari nog even op wintersport en hopen dat we in 2010 nog een elfstedentocht krijgen
pi_75925876
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Stuurloos het volgende:
Doen jullie wel vaker? Wedstrijdje diners verkopen?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_75925901
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik verlang naar de eerste echt lentedag, ,maar dat doe ik het hele jaar door.
Nu is het minder, dat winterse weer, met al die smerige drek op straat, maar de echte sneeuwtaferelen van afgelopen week waren echt top hoor dat mag van mij vaker gebeuren
pi_75925968
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:52 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Doen jullie wel vaker? Wedstrijdje diners verkopen?
Dat doen ze bijna in elke horeca tent, wedstrijdje upsellen! Dus flesje wijn bij etentje, mandjes brood dat soort dingen.
pi_75926049
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Dat doen ze bijna in elke horeca tent, wedstrijdje upsellen! Dus flesje wijn bij etentje, mandjes brood dat soort dingen.
In dit geval diner bij een overnachting
pi_75926126
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:56 schreef Guard het volgende:

[..]

In dit geval diner bij een overnachting
Inderdaad.
pi_75926422
Lol.. ik haal weer van alles en iedereen door elkaar... Ik sdacht dat stuurloos op kantoor zat ofzo...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')